![]() |
Nieuw talentenjacht op SBS6
SBS 6 komt met een nieuwe talentenjacht. Is overgenomen vanuit Amerika enhet heet "The Sing Off".
Wordt je niet gek van al die talentenjachten? En wie volgt ze ook allemaal.? hier een voorstukje van een aflevering uit amerika laat je mening horen*O* http://www.youtube.com/watch?v=TaHvu-TywxI |
Gatverdamme.
|
Ziet er uit als Korenslag
|
Het ziet er suffig uit. Die Noteworthy met hun Poker Face gebeuren zijn wel de bom :D
|
Alweer een?
|
ja dat dacht ik dus ook al.
er zijn ook echt mensen die alles volgen word je niet goed van :facepalm: |
waarom al die talentenjachten, hollands got talent is leuk omdat dat gevarieerder is, en the voice kan ik ook nog wel waarderen maar waarom al die talentejachten, die lijken toch allemaal op elkaar
|
@duckdoggy
geef je gelijk! |
SBS6 is een fail. Ze komen steeds opnieuw met talentenjachten die nooit leuk zijn.
|
Ik vind het juist wel verfrissend, een keer eens wat anders dan de typische X-Factor/Voice/Popstars formule. De Amerikaanse Sing-Off is/was ook best wel gaaf, de Nederlandse laat het mijns inziens nog wat afweten. Het verschil in talent van de verschillende groepen is echt enorm, er zitten hele goede bij, maar een a capella-versie van I gotta feeling? In godsnaam, waarom. :|
|
Tyfus talentenjachten
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |