![]() |
Zeg waarom is er nog steeds geen nieuw topic gesaaid? #1311
:mad:
|
Omdat we de eer aan jou over wilden laten! Goedzo sann!
|
Het heeft nog nooit zo lang geduurd, denk ik :d
|
Och, een half uurtje.
|
Niet normaal inderdaad.
Saai is stervende. |
Nah het is zaterdag hè.
|
LP :bloos:
|
nomnom perzikenyoghurt <3
|
Ik was er niet. Anders...
|
Hoe lang zouden jullie patat nog frituren, als de aardappelen al gaar zijn?
|
Het aanmaken van een nieuw saai-topic is net zoals het bystander effect.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een geniale neger (vanaf 1:12) <3
|
Zojuist maar eens een lekkere Grimbergen Blond gepakt.
|
Dobermann andere computermensen naamzoek, kan ik (met een ander programma dan Nero) ook geen avi bestanden branden?
|
Citaat:
|
Kabalaka met programma DLK? Ik doe dat altijd met SpinFree!
|
Ik ben me al ruim een uur aan het vermaken met oude pm's teruglezen :o
|
meh, FML! :(
Gisteren verheugd op avondje uit, maar bff was op een feestje. Dus we zouden vanmiddag vroeg gaan lunchen/shoppen. bff te katerig, dus het werd een dinnermeet bij mij thuis. Ok, gezellig, bff zou blijven slapen, yippiedepippie, maar nu is bff moe en naar huis om te slapen. :'( Godver, dat is dan m'n vrije weekend. |
Meh wat stom Trimm :(
*knuf* |
Heb het algevonden, Dobermann op whatsapp ftw :cool:
Wat stom inderdaad Trimm! Maar ik moet nu gedwongen film kijken bij mijn BFF (wat een vreselijke term :(), terwijl ik eigenlijk wilde uitzoeken of die brander mijn problemen ging verhelpen. |
Ik moet nu nog 21 uur opblijven zodat ik voor maandag weer uitkom met mijn ritme (7 uur werken) :(
|
Citaat:
Pluspunt, ze heeft d'r blik bier laten staan, dus nu kan ik zuipen in m'n eentje. |
Citaat:
En ik wil dat iedereen die ik ken in Utrecht woont verdomme :mad: |
Hoezo, plannen voor vanavond?
|
Citaat:
En bier is altijd goed, zelfs als je alleen bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik gebruik zelf altijd imgburn, daarmee kan je ook gewoon data branden. |
Citaat:
M'n collega's doen vaak wel leuke dingen, maar ik wil niet random een collega bellen en hun parties crashen... Oh ja, en m'n liefste vriendjuhs uit Roffa zitten nu voor tig maanden in het buitenland. :( Ook m'n lieve concert-mattie, die ik iets liever vind dan de bedoeling is. :o |
Citaat:
|
:o:o:o
Btw Sann, ken jij het fenomeen 'pandafeestje'? Want mijn bff wil binnenkort mijn panda-lustrum gaan vieren. :s |
Tot hoe laat durven jullie je ouders te bellen, als er verder niks bijzonders aan de hand is?
|
Citaat:
Hm nee het zegt me echt helemaal niks! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het over panda's gaat dan ben ik er voor je!:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, tot half 12 kan ik wel bellen, maar blijkbaar zijn ze nu de hort op en ik vraag me af of ik het over een half uurtje nog eens zal proberen. Ik ga ze ook niet op hun mobiel bellen, want als ze in een concert zitten nemen ze toch niet op en als ze nog wat drinken zijn dan belt dat toch niet lekker. Waarschijnlijk kan ik ze over een half uurtje wel bellen, want ze gaan toch niet meteen slapen als ze thuis komen... Aan de andere kant, zoveel boeiends heb ik niet te melden en misschien schrikken ze wel als de telefoon zo laat gaat.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken het ook nog niet zo lang. Laatst was er een chick die een jaar naar het buitenland kon winnen om daar panda's te helpen en toen vroeg iemand ook of ze dan ook een pandafeest ging houden als ze ging. :')
Oh en zij wist ook niet wat het was dus ze ging er serieus op in. :D |
More at IMDbPro »
Kick-Ass 2: Balls to the Wall (2012) FUCK YEAH |
Ik vind het een prachtig fenomeen en ga het ook bij onze vriendengroep introduceren :cool:
|
Wat is een pandafeest? Google geeft geen antwoord! Ik dacht dat google echt alles wist...
|
Ik heb m'n vrienden en vriendinnen al gemaild :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |