![]() |
Meisjes...
Hey, ik vroeg me af, Waarover praten meisjes eigenlijk :confused: want vorig jaar in de brugklas moest ik STV als keuzevak doen samen met heel veel meisjes en het enige waar ze over pratte was seks,jongens, en meer seks (terwijl ik derbij stond met een WTF?? gezicht)
|
Ik denk niet dat dit echt op seks thuishoort, als we meisjes tenminste even beschouwen als méér dan iets waar je toevallig seks mee kan hebben. ;)
En gezien je leeftijd denk ik dat ie prima op T&P past. Dus seks -> T&P. |
oeps sorry
:bloos: |
topic mag weg
|
Bij mij in de klas praten meisjes echt weinig over seks ( naja, ik hoor het bijna nooit) en zijn het bij ons in de klas eerder de jongens die er dan grappig mee proberen te zijn ( woorden die te maken hebben met seks in een andere taal te zeggen of zoiets)
|
ja, op die leeftijd is seks heel spannend dus dan heb je het daar vaak over. Waar hebben jongens het dan over?
|
Waar jongens het over hebben uhm: Dingen die op het nieuws zijn geweest, games, films (op youtube), en nog wat dingen. We praten ook meestal over andere mensen, negatief en soms positief.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit nu in de vierde van Havo. Als iemand in onze klas een kinderachtige opmerking maakt over seks dan word dat echt beschouwd alsof je zegt dat je gisteren nog met een slabbetje om je nek hebt gegeten.
Wij praten over films, muziek, jongens, liefde, gevoelens, we bekritiseren iedereen die langsloopt....ed. |
Citaat:
|
tja. Wij meiden in de klas, uitgaan, jongens*uiteraard* ma seks neuu niet echt, dan kijken ze je zoo van van, stam jij uit de oertijd, daar praten we toch nie overxD.
En de boyz. Autos, seks*hun wel dus* wie ze t eerste pakken ofzo, wie er het eerste de leraar hopeloos kan maken*kinderachtig* en tja waar ze over praten... Ik zit in 2BKL |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol..
meisjes praten over jongens en de jongens praten over de meisjes zonder dats ze het van elkaar weten : that's life... |
Ik praat nog steeds over seks, jongens en seks :o
Oké, en mooie schoenen. |
Wij praten over de toekomst, leraren, medeleerlingen, schoenen, moppen, schoolprojecten. Soms over onze crushes, maar dat is niet echt gespreksonderwerp no. 1 of zo. Eigenlijk hebben we het heel vaak nergens over.
|
Jongens, Meligheid, Geheimen, euhmm?! .............Shoppen xD
de vakken die we volgend les uur krijgen enz. Meestal jongens:D |
Citaat:
Mensen kijken... Hoe sommige erbij lopen is gewoon grappig.. :P |
Citaat:
Vind ik ook eigenlijk een beetje nutteloos :p. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |