Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meisjes... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1826883)

Raarkind 12-02-2011 20:38

Meisjes...

Hey, ik vroeg me af, Waarover praten meisjes eigenlijk :confused: want vorig jaar in de brugklas moest ik STV als keuzevak doen samen met heel veel meisjes en het enige waar ze over pratte was seks,jongens, en meer seks (terwijl ik derbij stond met een WTF?? gezicht)

Em. 12-02-2011 20:45

Ik denk niet dat dit echt op seks thuishoort, als we meisjes tenminste even beschouwen als méér dan iets waar je toevallig seks mee kan hebben. ;)

En gezien je leeftijd denk ik dat ie prima op T&P past. Dus seks -> T&P.

Raarkind 12-02-2011 20:48

oeps sorry
:bloos:

Raarkind 12-02-2011 20:49

topic mag weg

Riickjuh 12-02-2011 23:01

Bij mij in de klas praten meisjes echt weinig over seks ( naja, ik hoor het bijna nooit) en zijn het bij ons in de klas eerder de jongens die er dan grappig mee proberen te zijn ( woorden die te maken hebben met seks in een andere taal te zeggen of zoiets)

Volk 14-02-2011 07:56

ja, op die leeftijd is seks heel spannend dus dan heb je het daar vaak over. Waar hebben jongens het dan over?

Riickjuh 14-02-2011 09:34

Waar jongens het over hebben uhm: Dingen die op het nieuws zijn geweest, games, films (op youtube), en nog wat dingen. We praten ook meestal over andere mensen, negatief en soms positief.

024 14-02-2011 17:40

Citaat:

Riickjuh schreef: (Bericht 31361789)
Bij mij in de klas praten meisjes echt weinig over seks ( naja, ik hoor het bijna nooit) en zijn het bij ons in de klas eerder de jongens die er dan grappig mee proberen te zijn ( woorden die te maken hebben met seks in een andere taal te zeggen of zoiets)

en
Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31364746)
ja, op die leeftijd is seks heel spannend dus dan heb je het daar vaak over. (...)

Bij ons (5havo) word het juist als kinderachtig beschouwd als je gaat "doordenken" enzo. Dat mocht na de 2e al niet meer :n

Silvano08 14-02-2011 20:25

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31364746)
ja, op die leeftijd is seks heel spannend dus dan heb je het daar vaak over. Waar hebben jongens het dan over?

Bij ons in de klas 2 woorden: voetbal en mooie meiden (en seks)

Nikki. 14-02-2011 20:47

Ik zit nu in de vierde van Havo. Als iemand in onze klas een kinderachtige opmerking maakt over seks dan word dat echt beschouwd alsof je zegt dat je gisteren nog met een slabbetje om je nek hebt gegeten.

Wij praten over films, muziek, jongens, liefde, gevoelens, we bekritiseren iedereen die langsloopt....ed.

olha1 14-02-2011 22:00

Citaat:

Nikki. schreef: (Bericht 31366875)
Ik zit nu in de vierde van Havo. Als iemand in onze klas een kinderachtige opmerking maakt over seks dan word dat echt beschouwd alsof je zegt dat je gisteren nog met een slabbetje om je nek hebt gegeten.

Wij praten over films, muziek, jongens, liefde, gevoelens, we bekritiseren iedereen die langsloopt....ed.

zo geniaal dat zou ik zien als iets van wow dat is echt lauw. Ik bedoel gewoon echt cool :P.

anne11112 14-02-2011 22:52

tja. Wij meiden in de klas, uitgaan, jongens*uiteraard* ma seks neuu niet echt, dan kijken ze je zoo van van, stam jij uit de oertijd, daar praten we toch nie overxD.

En de boyz.
Autos, seks*hun wel dus* wie ze t eerste pakken ofzo, wie er het eerste de leraar hopeloos kan maken*kinderachtig* en tja waar ze over praten...

Ik zit in 2BKL

Volk 16-02-2011 14:44

Citaat:

024 schreef: (Bericht 31366208)
en

Bij ons (5havo) word het juist als kinderachtig beschouwd als je gaat "doordenken" enzo. Dat mocht na de 2e al niet meer :n

Doordenken en praten over seks zijn toch twee heel verschillende dingen. Ik heb het tegenwoordig nog steeds vaak over seks. Praten over seks kan ook heel serieus zijn zonder dat flauwe doordenken erbij.

olha1 16-02-2011 15:28

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31371697)
Doordenken en praten over seks zijn toch twee heel verschillende dingen. Ik heb het tegenwoordig nog steeds vaak over seks. Praten over seks kan ook heel serieus zijn zonder dat flauwe doordenken erbij.

qft

Martijn070 16-02-2011 22:14

lol..
meisjes praten over jongens en de jongens praten over de meisjes zonder dats ze het van elkaar weten : that's life...

Little Phoebe 17-02-2011 03:03

Ik praat nog steeds over seks, jongens en seks :o

Oké, en mooie schoenen.

Azèche_oud 17-02-2011 08:15

Wij praten over de toekomst, leraren, medeleerlingen, schoenen, moppen, schoolprojecten. Soms over onze crushes, maar dat is niet echt gespreksonderwerp no. 1 of zo. Eigenlijk hebben we het heel vaak nergens over.

wachtend.meisje 17-02-2011 18:29

Jongens, Meligheid, Geheimen, euhmm?! .............Shoppen xD
de vakken die we volgend les uur krijgen enz. Meestal jongens:D

ScatxD 26-02-2011 18:19

Citaat:

Raarkind schreef: (Bericht 31361555)
Hey, ik vroeg me af, Waarover praten meisjes eigenlijk :confused: want vorig jaar in de brugklas moest ik STV als keuzevak doen samen met heel veel meisjes en het enige waar ze over pratte was seks,jongens, en meer seks (terwijl ik derbij stond met een WTF?? gezicht)

uhm.... inde brugklas praatten wij nog niet over sex en ook niet over jongens.... nu wel heeeel veel over jongens maar nog steeds neit over sex (zit nu in 3e).
Mensen kijken... Hoe sommige erbij lopen is gewoon grappig.. :P

Silvano08 27-02-2011 08:49

Citaat:

ScatxD schreef: (Bericht 31397881)
uhm.... inde brugklas praatten wij nog niet over sex en ook niet over jongens.... nu wel heeeel veel over jongens maar nog steeds neit over sex (zit nu in 3e).
Mensen kijken... Hoe sommige erbij lopen is gewoon grappig.. :P

Volgensmij doen meisjes in mijn klas (4e) dat nooit, kijken hoe mensen erbij lopen.
Vind ik ook eigenlijk een beetje nutteloos :p.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.