![]() |
black swan
iemand de film al gezien
en was het wat??? |
Ja hoor. Maar wil je nu advies of je de film moet kijken, of een discussie starten, want anders is dit een beetje een loos topic.
|
Ik vond het een slechte film. Er zit geen logica in de illusies versus de realiteit, ze switchen teveel daartussen. En het einde is zo verschrikkelijk cliché.
|
Citaat:
omdat ik er binnekort heen ga mischien |
Citaat:
|
Een domme (maar lekkere) chick zei laatst op facebook dat het een hele stomme film was. Mijn verwachting is dan ook dat hij alles zal meevallen. Ik ga hem in ieder geval van het weekend eens tjekken.
|
hij is in één keer binnengedrongen tot mijn top 5. geweldige film, maar niet voor iedereen.
|
Citaat:
die zagen er goed uit in iedergeval |
Ik kan me best voorstellen dat hij in de top 5 beste films komt bij bepaalde mensen.
Zelf vond ik er weinig aan. Wijvenfilm. |
Citaat:
Ik ga er zaterdag heen, zin in. |
Ik vond/vind het wel een mooie film.:)
|
Ik bedoel dit niet onaardig maar gezien je posts elders op het forum lijkt me dit niet echt een geschikte film voor jou persoonlijk?
|
Ik vond dit echt een geweldige film en superspannend. Het is ook echt een van de meest diepgaande psychologische thrillers die ik ooit heb gezien. En ja, deze film kan zich meten met flms van Alfred Hitchcock.
Ik vind het echt mooi dat er tussen al deze kutfilms nog iets slims wordt gemaakt. Ik ben het er wel een beetje mee eens dat het soms allemaal een beetje te veel wordt, maar zo verplaats je je in iemand die schizofrenie heeft, wat de hoofdrolspeelster zeker weten heeft. Ik vond het eigenlijk zelfs een enge film. Ik heb erg veel horrorfilms in mijn leven gezien, maar de meesten konden het niveau van Black Swan niet halen. Op het ene moment is het een lieve film over allemaal blije mensen en opeens schakelt het zich over naar de boosaardige kant. Dan moet je ongeveer van afschuw wegkijken. Ik zal niet teveel verklappen, maar als je ervan houdt om films te kijken waarover je nog twee dagen na zult denken, moet je deze echt zien. Als je meer van de actie bent kun je hem beter niet kijken. Voor mij boeit het niet. Ik vind ongeveer elk genre interessant op romantiek na. |
Mooie film hoor, maar wel jammer dat niet alles ontplofte.
|
Ja, oke. Dat was dan weer het ene minpuntje, maar voor de rest wel sterk :')
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |