![]() |
discotheek binnenkomen
Hee!
ik ben nu 15, maar wordt in maart 16. over 2 week hebben we een groot feest, en we wouden daarna naar de discotheek, hoe kom ik er het beste in? |
Via het raam misschien? Als meisje verkleden? Vals paspoort maken?
|
Lopend en onschuldig fluiten
|
Baard laten staan, een knap meisje aan je zijde en aan alle kledingvoorschriften voldoen, dan maak je de meeste kans. En vergeet de portier niet vriendelijk te groeten.
|
Bij sommige uitgaansgelegenheden moet iedereen zijn ID laten zien, dus misschien heb je gewoon vette pech.
|
Uit Brabant komen, dan komt het goed.
|
Plaksnor (Y)
|
jezelf voordoen alsof je ouder bent, met mensen meegaan die ook daadwerkelijk ouder zijn, zorgen dat je vrienden bent met de portier, of via de nooduitgang(moet het niet zo zijn dat er een alarm afgaat als die wordt geopend)
|
Je gaat naar de fietsenmaker en haalt een geweldadig goed slot. Vervolgens koop je een ticket naar Japan, gelukkig ben je binnenkort jarig en krijg je toch weer wat centen erbij dus zo erg is het niet. In Japan praat je met Hiuraga Myoti Hiukai (Vergeet deze naam niet.)
Hij maakt machines waarvan je zou denken dat ze alleen in films werken, zoals tijdmachines maar ook andere machines. Uiteindelijk als je hebt gezegt dat ik je naar hem heb gestuurd zal hij blij opkijken en je meenemen naar 1 van zijn wonderlijke machines. Hij laat je binnen zo'n machine stappen en sluit de deur. Je zult me moeten vertrouwen dat dit volkomen veilig is Undit! M'n goeie vriend Hiuraga zal aan wat knoppen draaien en... Daar ga je! Nee, geen tijdmachine maar je bio-celletjes worden omgetovert naar internet-info-bestandjes. Fick ja! Jij surft op het internet. Niet te vergeten het almachtige slot van de fietsenmaker. Surf naar dit topic en rag dat godvergeten slot erop! Zo kom jij binnen discotheekjes. |
Serieuze reacties plz. :p
Niet opvallend doen. Gewoon net doen alsof je oud genoeg bent. Mogelijk wat oudere vrienden meenemen. Ze pikken er vaak gewoon wat mensen uit om te controleren, dus je kan pech hebben. |
En what's next, drugs smokkelen en vragen hoe je langs de douane komt, hm? Vlegel!
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan verkeren. |
Rode Panda jij hebt echt teveel fantasie:P
|
Haha, als het voor de drank is dan zuip ik thuis wel wat. ;)
maar nee, daar gaat het dus NIET om. ;) bedankt voor de reactie's. |
Laat nog even weten of Rode Panda's manier werkt.
|
Citaat:
Wheezle Doux Vivian naamzoek. Die vindt dit topic vast ook heel nuttig en handig :y |
Als je in maart 16 wordt, doen ze misschien niet eens moeilijk als ze je wel controleren. Op een weekje of twee na ben je oud genoeg. Of is het 18+?
|
Citaat:
|
Je kan natuurlijk ook nog gewoon één maandje wachten en dan gaan, heb je ook dat gezeur en stiekeme gedoe niet.
|
Citaat:
|
Een ID namaken is strafbaar, het is maar dat je het weet.
|
Citaat:
|
Meisje pas toch op, al die grote kerels in zo' n discotheek, allemaal bezopen en straks wordt je nog aangerand!
Die leeftijdsgrens is er niets voor niets!:nono: |
Offtopic reacties verwijderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Id kaart lenen.
|
Blijkbaar vinden alle forumbazen op DK het normaal om minderjarigen te adviseren een ID na te maken, of op andere wijze illegaal een club binnen te komen. En nu worden doodleuk de 'offtopic reacties verwijderd' terwijl het toch echt de forumbazen zijn die hier fout zitten. Dat topic moet toch gewoon gesloten?
Missy, ik heb je genaziknopt. Had ook een andere fb kunnen zijn hoor, maar dit slaat toch nergens meer op? |
Citaat:
|
ik zou aan de portier vragen of je naar binnen mag in ruil voor seks.
|
1. Id van een vriend lenen , maar daar zit een risico aan omdat als ze je willen pakken ben je hard de lul.
2. ga naar de portier toe en leg het verhaal dat je bijna 16 word uit en zeg als laatste dat je hem extra FOOI geeft ;) |
Ik zou tegen de portier zeggen dat als hij je niet binnenlaat, je zijn vrouw en kinderen doodmartelt. Hou er wel rekening mee dat dit illegaal is. Maar het is wel een goed advies, want je komt gegarandeerd de club binnen. Vooral als je van te voren een paar lijntjes coke snuift, dan kom je extra geloofwaardig over doordat je een beetje opgefokt bent.
|
:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
missy ik snap jou niet hoor, je verwijdert wat random 'offtopic' reacties, maar de lompste reactie, die van je collega fb, laat je staan :confused: |
De reacties die verwijderd zijn waren (terechte) reacties daarop. (Zie beleidszaken)
|
mijn reactie was offtopic? :D nou wordt het helemaal mooi :D
|
Ga even naar beleidszaken, Topdrop ;) (y)
|
En dat onzintopic mocht niet? Tjongejonge (N)
|
Maar hij wil geen xtc slikken, hij wil alleen maar naar de discotheek ;)
OT omdat dat nou eenmaal moet :o: Wachten tot je oud genoeg bent. |
Dat hier nogsteeds geen slotje op zit.. Dit is een achtelijk topic sodeju.
Stem RP voor de nieuwe fb en ik slotter al dit soort topics! |
*stemt*
Ik stem ook op jouw reactie trouwens, in de catagorie "Beste reactie van het jaar" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik liep op mijn 14de vaak naast een leuk meisje en dat wilde vaak helpen. Ik heb ook wel eens Engels gesproken toen ze om mijn idkaart vroegen 'sorry, left my id and boarding pass in the hotel because I'm flying back to the UK tomorrow, don't want to be at risk losing it'. Kreeg je meestal reacties: Okeej ai hoop joe luf hollend and kum bek soen. Moet je wel een tweetalig zijn dan wel geloofwaardig accent kunnen faken.
Gewoon normaal doen werkte meestal ook wel. Vaak ziet een portier wel als jonge mensen overdreven volwassen zich gaan gedragen of bijvoorbeeld hun leeftijd denken te verhogen door een sigaret te roken terwijl ze overduidelijk niet weten hoe dat 'moet'. Oh en netjes gekleed gaan wil ook wel werken. Ik heb een babyface maar met polootje ofzo verwachten ze ook niet dat je een relschopper bent. Kroegbaas vindt het niet zo erg om minderjarigen binnen te hebben zolang ze maar niet gaan vechten of gaan comazuipen want dan kunnen de ouders de kroeg aansprakelijk stellen. Controle door de politie is er in de vijf grote steden van Nederland (bijna) nooit. |
Citaat:
|
Nou, hier mag je de jongen helpen in hoeverre dat nog nodig is en anders naar BZ. Reacties die nu nog wel offtopic zijn (en dus over het beleid gaan of fb's) die worden verwijderd.
En verder ging ik er zelf natuurlijk niet gelijk vanuit dat de jongen binnen wil komen om alcohol te drinken, maar gewoon omdat het een leuke club is en zijn vrienden misschien al wel 16 zijn en hij mee wil op stap. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |