![]() |
Last van gewrichten
Wil even wat vragen.
Ik heb sinds een paar maanden echt vreselijk veel last van al men gewrichten. Polsen, enkels, knieen.. Nou is bij men rechterknie al Osgood Schlatter geconstateerd en dat zou over een half jaar over moeten zijn. Ik heb het voornamelijk bijvoorbeeld in men polsen als ik iets moet indrukken waar iets meer kracht voor nodig is dat ze heel erg gaan steken. Bij men knieen en enkels als ik maar een klein stukje ergens voor ren dan gaan ze steken. Weet iemand misschien wat dit is? |
Misschien even langs de huisarts gaan? Gewrichtsklachten kunnen vrij veel oorzaken hebben.
|
Ja, heb vrijdag ook een afspraak staan.
Dus dat is geen probleem maar ik ben benieuwd of mensen hier ideeen hebben van wat het kan zijn. |
Tja, kan echt van alles zijn. Bij mij zijn ze nooit achter de oorzaak gekomen. Ik weet wel dat stress het erger maakt bij mij, maar ik weiger te geloven dat het allemaal tussen mijn oren zit. Overigens heb ik nu al maanden (ik denk zelfs een jaar) geen last meer gehad.
|
Het kan inderdaad heel veel dingen zijn. Stress (spierspanningen), ontstekingen van pezen, gewrichtsontstekingen, overbelasting en zo zijn er nog wel meerdere dingen. De huisarts kan dat echt het beste zeggen want wij kunnen niet zien waar je precies pijn hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |