![]() |
Aanschaf van een nieuwe laptop.
Voordat ik me van alles laat aansmeren door iedereen, wil ik me toch eens orienteren voor een nieuwe laptop. Echter ben ik een noob wat betreft laptops. De bedoeling is dat de laptop de einde van deze studie haalt (nog 2,5 jaar). Wat ik er in ieder geval mee wil kunnen:
|
-Spelletjes -> Grafische kaart (minstens Nvidia of AMD, geen intel)
-best een niet te groot scherm kiezen (batterijduur) De rest kan elke fatsoenlijke laptop van 600€ wel |
Wil je echt zo'n huge laptop, of liever een wat kleiner geval? Netbook's heten die dingen geloof ik..
|
Zo'n miniding hoef ik niet. Ook geen megading, normaal formaatje.
|
Zijn er trouwens bepaalde merken nog af of aan te raden?
|
ik raad acer af. voor desktop vindt ik acers oke maar de laptops van acer vindt ik iig zwaar tegen vallen. Dell doet het altijd goed imo. HP heeft ook wel goede modelen kwa laptopts. apple heeft met de macbooks ook zon beetje de beste combinatie die er is. (wel duur).
|
Van Acer raad ik vooral de Aspire serie af. De Travelmate's zijn al een stuk beter. Zo zijn bij Dell de Lattitude's ook duidelijk degelijker dan de Inspirons al gaat mijn Inspiron ook al bijna vier jaar mee.
|
Ik zou Acer in z'n geheel afraden. Asus en Toshiba hebben ook prima laptops die toch net weer iets betrouwbaarder zijn.
|
Koop een Dell XPS 15. Ik heb er zelf ook net een gekocht en ik ben zeer tevreden. Leuke videokaart, 320GB schijf en een aardige processor voor €620,-
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |