![]() |
Nachtje Rotterdam
Hoi allemaal ,
In het weekend van 5 en 6 Februari ben ik naar Rotterdam geweest. Het begon allemaal op die vrijdag ervoor (de 4e). Ik sprak een vriend en die ging naar Rotterdam met nog 2 vrienden. Ik zei dat dat wel leuk was en hij vroeg of ik mee ging. Ik zei dat dat misschien een beetje raar was want dat zou toch niet mogen van mijn ouders. Hij zei die dag dat hij het wel leuk zou vinden als ik mee zou gaan dus ik zei dta ik bij een vriendin sliep maar ging mee met hun. Eenmaal toen wij daar aankwamen zijn we eerst alchohol gaan halen. Toen liepen we naar het huis van die vriend (zijn ouders zijn gescheiden en zijn vader woont daar). Toen we daar aankwamen lieten die jongen (M) en nog een vriend (Da) mij met mijn ex (Di) achter die ook mee ging. We waren allebij een beetje moe dus gingen op de bank liggen. Ik lag met mijn hoofd op zijn borstkast en het leek net of we weer hadden. Hij zoende mij toen ook en zei toen dat hij het niet had moeten doen. Hij stond op en wilde bier gaan halen maar er viel 1 euro uit zijn zak. Ik maakte voor de grap een opmerking van : wat krijg ik als ik hem terug geef? hij trok mij omhoog en zoende mij richting de trap. Hij nam mij mee naar boven en het zat even niet goed bij mij. Maar toen dacht ik dat hij mij toch weer leuk vond dus maakte mij het niet meer uit. Hij deed mijn kleren uit en ik die van hem. We deden het toen. We gingen weer naar beneden daarna en toen was ik dronken toen die andere 2 jongens terug kwamen. Rond 1 uur gingen we slapen en ik lag dus naast Di. Toen we wakker werder moest hij naar de AH en samen met M dus Da en ik bleven achter. We gingen weer slapen maar ik zei dat ik mij eenzaam voelde dus hij zei dat ik bij hem mocht gaan liggen. Ik ging bij hem liggen en toen zoende wij. Op dat moment voelde ik mij een afgelikte boterham maar oke. hij zat aan mijn riem en ja hoor hij vingerde mij :( .. Ik heb er zoveel spijt van maar durf het niet aan mijn ouders te vertellen. Want ze zijn al boos op hun en ik mag niet meer met hun omgaan. En als ze er achter komen is Di er geweest. Wat moet ik doen?! ,. want heel de school weet het:( |
Niet dronken worden met puberjongens in de buurt... En je broek gewoon aanhouden zou ook wel helpen.
Maar goed, niet alles hoeft aan ouders verteld te worden. |
ik zou het niet vertellen thuis.:n
|
Niet zeggen en goed de mensen uitzoeken met wie je slaapt :)
|
Je hoeft je sexleven niet met je ouders te bespreken, alleen als je ineens met een SOA of zwangerschap zit.
De volgende keer gewoon vragen of je een condoom mag omdoen, die je dan wel hebt klaarliggen. |
Wat de rest inderdaad zegt. Je hoeft je seksleven niet met je ouders te bespreken.
Maar denk ik het vervolg beter voor je zoiets doet.:) |
Citaat:
Zeggen ''Pro doe je ding, maar gebruik alleen wel bescherming'' Lucky me I guess |
Citaat:
|
tja 3 jongens 1 meisje
dat was eigenlijk een beetje hoe noem je dat voorspelbaar ik zou dat eigenlijk helemaal niet vertrouwen ik denk dat je het je ouders niet hoeft te vertellen maar je ouders hebben wel gelijk en dus probeer niet zo makkelijk te zijn eerst dieter en de volgende dag daan dus ik denk dat je het wel had kunnen verwachten maar waarom ga je daan dan ook zoenen en je weet dat je mag tegestribbelen als je iets niet wilt ik denk ergens eigen schuld want ik vind dat je het zou hebben kunnen weten en liegen tegen je ouders is zowieso niet goed |
Bah, je bent 14 en hoereert nu al in het rond. Beetje jammer.
|
Citaat:
Je bent gewoon überhaupt niet slim geweest. Om een paar redenen: 1. Dat een jongen seks met je heeft wil niet zeggen dat hij je ook weer 'leuk' vindt. In fact, hoe denk je dat veel jongens meisjes het bed in krijgen? Exactly. 2. Als een jongen zegt dat je bij hem mag gaan liggen wil dat niet zeggen dat je dat ook moet doen. En als hij je dan zoent mag je ook gewoon nee zeggen. 3. Op de middelbare school is discretie vaak ver te zoeken, dus als je met meerdere jongens loopt te seksen, dan kun je ervan uitgaan dat de hele school het weet. 4. Je bent pas veertien. Je hoeft niet met iedere jongen seks te hebben (dit geldt ook als je ouder bent). Hopelijk is dit een eye-opener voor je en zul je in de toekomst wel gewoon nee kunnen zeggen. Oh en jouw ouders hoeven dit allemaal niet te weten. Je voelt je vast dom genoeg zonder dat zij het er nog even inpeperen (which btw zou hun goed recht zijn). |
Citaat:
Het meiske is 14. Heeft een stomme fout gemaakt. Om dan met termen als rondhoereren te gaan slingeren vind ik een beetje vergezocht. Fouten worden gemaakt. En het geroddel komt alleen maar van mensen die stiekem jouw ervaring hadden willen hebben. Doe het niet nog eens, en negeer de rest. Over 10 jaar lach je erom |
Citaat:
|
jammer dat je jezelf zo hebt laten gaan en er later spijt van hebt...
ik stel voor dat je wat beter nee leert zeggen tegen seksuele drang, want ik denk dat je gewoon gijl was en je daardoor eerder met hem naar bed ging... Maar dat moet je leren 'NEE' zeggen |
Citaat:
|
Tja, wat gebeurd is, is gebeurd, en dat kun je niet meer omdraaien. Wat je wél kan doen, is voorkomen dat het nog een keer gebeurt. Dus de volgende keer niet meer een jongen mee naar een stel vreemde mensen in rotterdam, en daar dronken worden.
Als je weet dat je domme dingen doet als je dronken bent, is het beter om dan maar niet meer dronken te worden. Of, als je dat te veel moeite vindt, de volgende keer zorgen dat je een vriendinnetje in de buurt hebt en dan afspreken dat jij niet alleen weg mag met een jongen, ook al wil je dat met je dronken kop wel. En wat de rest al zei: heb je het wel veilig gedaan met je ex? |
Citaat:
Tuurlijk heb ik het veilig gedaan.. Het is alleen ik kan nooit nee zeggen.. Het zou misschien wel niet zijn gebeurd als ik nuchter was maar de kans zat er wel in dat het toch zou gebeuren... dusja.. Sommige mensen die ik ken noemen mij nu na als hoer.. ik heb er echt veel spijt van maar dat begrijpen ze niet .. |
ok, dat is dan iig al verstandig (y). Dat nee zeggen moeilijk is dat herken ik wel van toen ik jonger was. (gadver wat klink ik nu bejaard). Ik heb toen ook regelmatig dingen gedaan die ik achteraf niet zo handig vond, maar op het moment zelf dacht ik vaak "ach waarom niet", en dan pas achteraf wist ik waarom niet.
Misschien is het een idee om gewoon een soort van "regels" voor jezelf te maken? Dat je afspreekt met jezelf dat bijv. wel mag zoenen met wie je maar leuk vindt, maar dat je dingen als vingeren en seks bewaart voor iemand waar je al wat langer iets mee hebt. Dikke kans dat dan als je met een jongen bent die je amper kent dat dan wél het lampje gaat branden van "hoooo hier krijg ik straks spijt van". en dan trek je zijn hand uit je broek en zeg je nee, dit doe ik niet zomaar met iemand. Een jongen die dat niet begrijpt, verdient het niet om z'n hand in welk broekje dan ook te steken. |
Citaat:
Citaat:
Maar dat zal niet de echte oorzaak zijn. Die zal, naar ik denk, ergens anders in zitten. Misschien groei je er nog overheen, mensen worden meestal verantwoordelijker/zelfverzekerder/meer bewust van de gevolgen met de jaren. Ik heb nu al veel meer zoiets van 'alcohol en seks moet je mee wachten tot je ouder bent' dan een paar jaar geleden. Wat opzich eigenlijk heel stom is, want dan ben je 13 en denk je 'alcohol geen probleem' en een paar jaar later is het ineens wel een probleem want gevolgen zien, terwijl je dan juist ouder bent en het 'normaler' is om te drinken en blablabla. Maar ik dwaal af. :O Anyway, ik denk persoonlijk dat het probleem erin zit dat je te onzeker bent op de één of andere manier. Dat je te graag 'aardig' gevonden wilt worden. Dat je teveel in de kwetsbare rol van een meisje valt en dat samen met alcohol zorgt voor 'oh straks kwets ik zijn gevoelens als ik hem wegduw'. Meisjes in de puberteit zijn sowieso heel vaak heel onzeker, alhoewel het zich op verschillende manieren kan uiten - onder andere in verlegen worden, een grote bek krijgen, en geen 'nee' kunnen zeggen. Dus ik denk dat als je wat zelfverzekerder wordt, dat je dan ook minder risico loopt in zulke situaties. Omdat je aan de ene kant geen zoen/knuffel/kusje HOEFT te krijgen om je leuk/lief/aantrekkelijk te voelen, want je hebt het zelfvertrouwen al, en aan de ándere kant je jezelf ook belangrijk genoeg vindt om 'nee' te zeggen en voor jezelf te kiezen. Wat je ook moet doen. Dingen met/richting seks moeten altijd van beide kanten komen en anders niet. En wat je kunt doen qua zelfvertrouwen? Nou je zou er een topic over kunnen openen om er dieper op in te gaan, huhu, maar gewoon jezelf complimentjes (durven) geven (en dat ook regelmatig doen!), complimentjes aannemen, elke dag een paar dingen opschrijven die je goed gedaan hebt, jezelf vertellen dat je mooi bent als je in de spiegel kijkt, van die standaartdingen. En gewoon meteen qua nee-zeggen, dat kun je ook oefenen. Door 'nee' te zeggen. Niet meteen in de situatie waar je er het meeste moeite mee hebt, maar makkelijk beginnen. Bijvoorbeeld eens niet met een vriendin de stad ingaan 'want nee, het ligt niet aan jou, maar ik heb vandaag eigenlijk helemaal geen zin'. En uiteindelijk zeg je 'nee, stop, blijf met je takken van mijn lichaam en ga lekker op de bank kwijlen viespeuk'. Ofzo. :P |
Citaat:
En probeer echt uit te kijken met alcohol, je bent sowieso daar nog veel te jong voor, en zeker in combinatie met jongens en moeite met nee zeggen is het gewoon niet handig. |
You go girl!
Godver wat je toch een failhaas ;D |
waarom antwoord ze eigenlijk niet?
|
Citaat:
|
Bedankt voor de tips. Ik heb nu alleen een groot probleem want iemand die mij niet meer mag gaat het aan mijn ouders vertellen :( .. Moet ik het zelf vertellen of afwachten of hij wel komt??
|
Citaat:
|
Citaat:
die iemand die jou niet meer mag kent die jou ouders goed? denk je dat je ouders hem zouden geloven? maar als je dit dwarszit hoor je dit eigenlijk gewoon met je ouders te bespreken omdat je weet dat je fout zit je ouders zullen wel teleurgesteld zijn dat je tegen ze heb gelogen en dat dit si gebeurd maar ze zullen zich ook weer beter voelen omdat je hun dit wel heb verteld ik zou het gewoon zowieso met mijn ouders hebben besproken maar dat ligt anders per famillie zeker bij gelovige mensen ligt dat heel erg anders maar ik zou iniedergeval er sowieso met je ouders over praten als ik jou zou zijn:) sterkte(y) |
Citaat:
|
Beetje raar om zomaar ergens aan te bellen en iemand compleet zwart te maken tegen over de ouders...
|
Achja ik heb hem nog niet gezien waarschijnlijk bluft hij echt want hij zei dat vorige week ook.. Hij is gewoon laf en als hij het vertelt vertel ik wel alles maar de kans is klein dat hij het vertelt... Ik hoop dat hij het niet vertelt want hij weet wat er anders gebeurd met die vrienden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Succes ermee, denk dat het verder niet word door verteld, maar je weet maar nooit wat er op school bijvoorbeeld allemaal word door verteld.
|
Citaat:
Als ik niet met een jongen wil zoenen of seksen en ik doe het toch, heeft die jongen dan iets fout gedaan? En als ik de slet uithang en achteraf spijt krijg, is dat dan iemand anders' schuld? Lijkt me niet. Jouw moeder zou niet boos op hun moeten worden, maar eens een stevig gesprek met jou moeten voeren. |
damn zo goedkoop heb ik em zelden gehoord
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik typ gewoon snel. :cool: En laten we maar weer 'ns ontopic gaan.
|
respect voor zo snel typen!!! echt heel cool :)
saartjevangorp hoe is het nou een kleine update?? |
Niet om het één of het ander hoor, maar de post van Pluis in haar quote was niet die van drie minuten daarvoor, maar haar eerdere post (ongeveer 20 minuten ervoor). :P
/offtopic |
off topic: oo xD dat was dom :d
|
euhm het gaat nu wel redelijk. Ze houden op school er over op. Alleen een iemand bedrijgt mij nu enja dat gaat dus niet zo goed. Maarja ik heb nogsteeds die schuldgevoel maar dat gaat wel weer over.
|
Ai ai wat een situatie. Denk iniedergeval positief: Het overkomt je nooit weer want je hebt er wel van geleerd. Verder geen contact meer opzoeken met die jongens en mensen die zich er mee bemoeien. Dan word het wel een keer vergeten.
|
Citaat:
|
Hoezo? Ik bedoel met die jongens waar mee ze in Rotterdam is geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen ramp.. Je ouders hoeven het helemaal niet te weten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |