![]() |
Sigaret doorspoelen in het toilet
Is het schadelijk om peuken door te spoelen in je toilet? T lijkt mij dat de buizen dik genoeg zijn om deze gewoon te verwerken? :confused:
|
Kan me niet voorstellen dat dat kwaad kan.
|
doe maar lekker, je wordt er vast niet ziek van ;)
|
Ik denk niet dat het de bedoeling is. Maandverband en tampons en zo mogen ook nooit.
|
Citaat:
|
Mja, hm, ik zou het niet doen. Maar op mannenwc's staan vast geen prullenbakjes en ik denk niet dat het héél erg is.
|
Citaat:
Maar een sigaret is klein genoeg, en zal geen verstopping of wat veroorzaken. Dus het kan geen kwaad denk ik hoor, mits je niet elke dag een volle asbak doorspoelt, dat lijkt me ook weer niet zo fris. |
Citaat:
Misschien kan ik het beter per 2/3 doen ipv een volle asbak 's avonds?.. (ik heb ook altijd een laagje water in de asbak) |
Waarom niet gewoon in de afvalbak :confused:
|
Citaat:
Wat snap je niet aan mogen? Bij het gemeentehuis zag ik zelfs folders liggen over wat je wel en niet door MAG spoelen. En inderdaad, je kan het toch gewoon in de prullenbak gooien :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
je zal er niet zo snel een verstopping van krijgen en tegenwoordig zijn ook de filters biologisch afbreekbaar, maar waarom in godsnaam?
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat ik een troll ben? :p
Maar ik gooi het liever niet in de prullenbak omdat dat zo stinkt.. (ja ik weet het, roken stinkt ook) als je de prullenbak open maakt enzo.. vandaar. Dus als t geen problemen oplevert leek het me handig om het via het toilet te doen? |
Omdat het best leuk is om dingen door het toilet te spoelen. :cool: Vroeger had ik een keer mijn tandpastaspuug uitgespogen in de wc, en wat voelde ik me toen oppermachtig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen hebben al gezegd dat ze denken dat het geen problemen zal veroorzaken, mits je er niet te veel doorspoelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze prullenbakken hebben geen deksel. Misschien de zijne ook niet.
|
Als je binnen rookt stinkt het toch sowieso?
|
Citaat:
|
Dit heeft wel lang genoeg geduurd en de antwoorden staan er al.
Een enkele sigaret kan opzich gewoon door de plee. Ze vallen door het water toch uit elkaar... Maar als je er veel hebt, gooi ze dan gewoon in de prullenbak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |