![]() |
Een beetje four roses, glenfiddich, ballansaains en glen talloch! #1317
props @ egon. :cool:
|
hoppa! Overigens, ik drink de laatste tijd niet zoveel whiskey meer./ketter
|
Ik vind Dimple trouwens ook aangename whisky.
Geel naamzoek: check de .NFO bij je download van Alice. Als je shit moet mounten, gebruik dan Deamon Tools of liever CloneDVD (gratis, snel, safe en simpel!). |
ja en die flessen vind ik leuk :cool: er zitten kuiltjes in, natuurlijk.
|
Citaat:
Ik heb hem geïnstalleerd gekregen, maar nu zegt hij dat ik een CD moet invoeren als ik hem wil spelen. :( |
zodra privacy@scholieren.com wordt nagekeken ben ik weg hier :o
|
Dag Panda! *insert vriendelijke smiley*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
que?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
nou gelukkig heb ik je op allerlei andere sociale media!
|
Zo is dat!
ow ja nou laat ik zo'n afscheid dingetje typen: Het was prima hier, veel plezier in de toekomst mensen. Trimm, die engelse man komt wel een keer. |
ik baal echt als de teringkriebelmozes dat ik voetbal heb gemist vanavond :"(
en nu ga ik weer lezen en ik bak een kasteelbiertje om mezelf tevreden te houden (Y) |
Oeh het kasteelbiertje, zo'n 1 waarvan je zekers niet 3 op een rij moet gaan drinken maar 2 kan zekers wel.
|
Citaat:
Dus: kopieër de ALICE.EXE uit de CRACK-directory naar de "hoofd"-directory waar al een ándere ALICE.EXE in staat. Selecteer "JA" als Windows vraagt of je het bestand wilt overschrijven. En c'est tout. |
Citaat:
En dat NFO bestand heb ik gevonden, maar daar staat niet bijster veel in. |
wat is juist?
Hét magazine over....[..] of Hèt magazine over...[..] |
Aight, nou, in de CRACK-directory staat ALICE.EXE als bestand. Dat bestand moet je overhevelen naar de directory waar je Alice in geinstalleerd hebt, bijvoorbeeld C:\Program Files\American McGee's Alice\.
Dat is heus alles :) Als het je niet lukt kan ik eventueel wel met Teamviewer even helpen. Maar als je zegt "lol liever niet" begrijp ik dat prima. |
Heb ik nog hilariteiten gemist?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Geel: PM me die .NFO eens.
|
Zo weer thuis, fijnheid.
|
Accent voor nadruk altijd van linksonder naar rechtsboven :Y
|
Nieuw album van I am Oak. Tot nu toe vind ik de oude fijner. :o
Maar toch leuk (y) |
Citaat:
ik had het dus toch goed gedaan maar ik twijfelde. |
Ik val al 3,5 uur steeds bijna in slaap (op de bank bij mijn ouders, in de auto, in de trein, in de bus) maar nu ik thuis ben ben ik weer helemaal wakker. :(
|
Ik heb een beetje hetzelfde. Al de hele avond doodmoe en denken 'nog even dit doen en dan gewoon vroeg naar bed'. Uiteindelijk lig ik er nu pas in en kan ik niet slapen. En morgen weer om kwart voor 6 op.
|
Ik kan morgen 'uitslapen' tot 9 uur. Dus ik hoef nog niet echt nu naar bed. Dat scheelt weer een beetje.
|
Lucky bastard :p
Ik vrees ook dat ik morgen overdag niet even kan bijslapen :o |
Citaat:
|
Ah :( RP gaat weg.
|
In de categorie "Waardeloze Humor" kon ik me vanmiddag niet beheersen. Al dagenlang kriebelde het idee op een plek waar ik nét niet bij kon en vanmiddag barstte de bom op m'n werk.
Spoiler
De reden:
Spoiler
|
Hallooooo.
|
Goed, ogen vallen toch dicht, dus ik zeg welterusten (Y)
|
Citaat:
En dank je. Ik hoop 't. *knuf* PS: Hier een raar en verontrustend filmpje, want daar hou jij wel van. http://thesecoloursdontrun.tumblr.co...cking-god-what Een dik aziatisch jongetje dat christina aguilera nadoet met een stoel. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja jongeee ik zei al dat ik het op die manier zou doen maar ik twijfelde!
|
Twijfel is voor lutsers, gewoon naar mij luisteren (y)
|
Citaat:
|
Hét.
Niet Hèt. |
Eh, é is toch eeeeeeh en è is toch EH.
|
Hêt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |