![]() |
Tegenstemwijzer
Ik denk dat mensen de spotjes van de tegenstemwijzer wel kennen. Die roepen cda en vvd stemmers op op een andere partij te stemmen zodat de pvv minder invloed krijgt. Ik wil eigenlijk door middel van een poll eens peilen of mensen echt nu met de provinciale statenverkiezingen, NIET op cda of vvd gaan stemmen omdat ze een gedoogakkoord met de PVV hebben.
|
Voor mij geldt optie 4 overigens, afgelopen keer heb ik VVD gestemd, en nu PVV
|
Volgens mij zijn er wel CDA'ers die dat gaan doen, ja. Zeker omdat daar heel veel moslims tussen zitten.
VVD'ers lijkt me niet, die bekommeren zich niet zo om vrijheid van religie/meningsuiting en het feit dat de PVV daar tegen is. Zolang ze maar minder belasting hoeven te betalen is alles goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's ongeveer zo laag als de PVV achterban qua vocabulaire zinkt. Je moet je afvragen of jij daar ook wilt zijn met zulke collectieve waardeoordelen over VVD'ers, of dat je beter iets inhoudelijks kunt verzinnen. |
Citaat:
Hoe belangrijk mensen persoonlijke vrijheid vinden, moeten ze zelf weten. Als ze het zeer belangrijk vinden, stemmen ze in ieder geval geen VVD bij de volgende verkiezingen. |
Citaat:
Ik mag hopen dat het merendeel van de linkse kiezers meer fatsoen hebben dan jij. Anders krijgen we Amerikaanse toestanden; Partij A saboteert alles van partij B uit pure nijd, en partij B saboteert partij A vanwege precies dezelfde kinderachtige reden. Zulke politieke stilstand zou desastreus uitpakken voor Nederland, dus ik hoop echt dat mensen ietsjes verder kijken dan verzuild gekibbel over partijen zoals jij hier bracht. |
Citaat:
Hoe zie jij in godsnaam de stelling 'deze partij heeft weinig met persoonlijke vrijheid' als leugens en zwartmakerij? Jij bent de enige die woorden als 'leugens', 'kinderachtig' en 'gekibbel' hanteert, die meteen een aanval ziet in een doodnormale beschrijving van een politieke houding. Prima dat jij het anders ziet, maar je hoeft niet meteen de Geert uit te hangen. |
Dit is niet het grote "T_ID vs Uice"-topic, dus ik stel voor dat we ons hier tot het onderwerp van TS beperken en dat jullie je onderlinge, onoverbrugbare meningsverschillen lekker ergens anders gaan uitvechten. Dank. (En als het zo nodig op de man moet, dan bij voorkeur niet openbaar op dit forum.)
|
Het gaat slecht met het CDA in de peilingen, maar goed met de VVD. Vermoedelijk is een deel van de CDA'ers overgestapt naar de VVD, maar een deel zal waarschijnlijk niet/een andere partij gaan stemmen omdat ze ontevreden zijn over het huidige kabinet en de xenofobe elementen daarin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |