![]() |
Hoe werd jij gevraagt voor de eerste x seks??
Beetje rare vraag maar ben benieuwt
|
Ik zie 'gevraagd' niet echt voor me eigenlijk? Ik bedoel, ontmaagden is toch over het algemeen niet like 'o hoi, zullen we eens seks hebben?'
|
niet gevraagd, het gebeurde gewoon.
iemand vragen voor de 1ste keer is echt heeeeeeel vreemd vind ik. |
nooit :(
|
Niet echt gevraagd.
Het gebeurde gewoon |
Dat gebeurde gewoon. Ik geloof dat we het voor die tijd wel een keer erover gehad hebben. Hoe we erover dachten en of ''we er klaar voor waren''. Toen gebeurde het gewoon.
|
We spraken er wel over en toen kwamen we erachter dat we op dezelfde lijn zaten, vervolgens gebeurde het gewoon.
|
"Zo, wat vind je ervan? Wil je al ontmaagd worden? Your house or mine?" :D
Net als bij iedereen hierboven gebeurde het bij mij gewoon. Ik moet eerlijk zeggen dat we het er ook nooit echt over hebben gehad. Dit was waarschijnlijk wel gebeurd als één van ons beiden er niet klaar voor was geweest; dan is zo'n gesprek onvermijdelijk, maar het ging allemaal vanzelf. :) |
hij vroeg nog even netjes "wil je?" voor we echt aan de gang gingen. dat vond ik wel netjes en lief enzo.
|
ze vroeg ''heb je zin'' ,heel nonchalant met een bek vol eten vroeg ik ''waarin?''. na 2 minuutjes stilte had ik het wel door..
|
Ligt het nou aan mij, of is het normaal dat dat gewoon gebeurt? :)
|
@ tommypanis
masterlijkxD |
Wij hadden het er van te voren ook iet echt over gehad. We lagen wat te rotzooien en ik vroeg of hij condooms had en hij vroeg nog twee keer of ik het wel zeker wist.
|
ik kreeg nog wel een 'weet je het zeker?' maar dat was een overbodige vraag :D
|
Citaat:
|
We lagen in bed en hij vroeg voor hij mijn broek open deed, wil je het? en kzei ja enjah xd x
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |