![]() |
Waar luister je nu naar?
Niet bij muziek geplaatst omdat daar alleen maar eigen muziek zit.
Green Day - Jesus of Suburbia |
|
Eigen Muziek is een subforum, dus op Muziek kan je vanalles posten. En er is daar ook al een topic over wat je nu luistert. :)
|
Citaat:
Luistertopic Luistertopic waar je op elkaar muziek reageert Topic waar je nieuwe dingen waar je naar luistert post |
Stiekem vind ik het wel leuk om hier ook een DK topic van te hebben :o
|
Ja, ik vind dat ook wel wat hebben. Maar ik snap het wel als het ook een beetje overbodig is.
|
Vind ik ook wel leuk ja. Hoewel ik nu niks luister.
|
|
Ik vind Robbie Williams eigenlijk best leuk, en had er vijf jaar voor nodig om dat voor mezelf toe te geven. :o |
Van mij mag ie best, we hebben ook wel eerder zo'n waar luister je naar/waar kijk je naar en wat heb je voor het laatst gelezen oid gehad. Om de discussiewaarde wat hoger te houden kan je ook zeggen wat je bv. zo leuk aan het nummer vindt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Goed bezig Tink!
Citaat:
En ik kreeg de tip weer van een zekere andere forumer, een paar maanden geleden ;) |
Al zijn muziek vind ik trouwens bijzonder fijn <3 Er staat aardig wat van hem op Spotify.
|
|
<3 deze vind ik echt heul mooi. |
Ik heb de radio aan staan. Meh.
|
Citaat:
Ik luister naar snippets van de nieuwe Radiohead en op de achtergrond de 'Teen Mom' marathon (want m'n ouders hebben geen afstandsbediening om het geluid uit te zetten...) King of Limbs is een raar album, maar het heeft wel wat. En Thom Yorke heeft geile dansmoves. |
Citaat:
|
Nog steeds radio, en nu speelt Enrique Iglesias - Toninght I'm fucking you. Mijn gevoelens jegens dat nummer zijn samengevat in de volgende smileyreeks:
:|:confused::n:facepalm::')*O* |
Citaat:
Anyway ik luister fijn naar: Dit is zo'n fijn nummer <3 |
Ik luister niks atm, maar zet de laatste dagen heel vaak cd van Debussy op <3
|
Moooooi <3 |
Running Up That Hill! *lampje*
Meest interessante cover die ik van dat nummer gehoord heb Sann, misschien dig jij dit ook wel. |
Oh god, dat doet me denken aan m'n ex die ooit aan me vroeg 'of ik dat nummer Running up that hill, van Within Temptation weet je wel, kende' (al pijnlijk opzich). Vervolgens vertelde hij vol trots dat hij nu het origineel, van Placebo, had gevonden :facepalm: :(
|
ot:
I am oak - Western springs. |
Citaat:
Ontopique: |
Air, het album Virgin Suicides, horend bij de gelijknamige film <3
|
Citaat:
@Moz: dankzij mijn post in saai toevallig? ;) en ik luister naar: |
|
Citaat:
|
Die Cee Lo Green ken ik alleen van dat nummer It's OK, en dat HAAT ik [/moppersmurf]
|
Dat is wel supertoevallig :D
|
Citaat:
Hoe kun je dit haten man? Lekkere revival van motown en soul in een hedendaags jasje met een vette knipoog en een hiphopsausje hier en daar? Of godnakende, hoe goed is Cee Lo z'n zang in dit nummer: |
Citaat:
OT dan maar weer: |
Citaat:
|
Dit:
|
@Koen (niet @Miekje, voor alle duidelijkheid!): Die is nóg mooier (y) :o
Ik luister nu ook About Today. Erg fijn ja. |
Bon Iver <3 Tijd om die cd weer eens uit het stof te halen.
|
Dit vind ik de mooiste Bon Iver:
Ik vraag me af of dat filmpje erbij hoort, maar joh, het gaat om het nummer <3 |
Toen kwam ik weer op het idee dit eens aan te zetten:
|
Ik vond deze altijd het mooist, maar nu ik de cd weer eens hoor vraag ik me af of ik niet van mening veranderd ben. Kom er later nog op terug. |
Citaat:
Skinny Love vind ik een fijn nummer, maar niet de mooiste. |
Citaat:
http://3.bp.blogspot.com/_5QOAy9x4nG...71102-Varg.jpg |
Citaat:
Citaat:
|
Jullie posten sneller nummers dan ik ze kan luisteren! Koen, die van jou, Stacks, vind ik wel leuk, maar hij gaat wel heul lang ongeveer hetzelfde door. Dus nu mag-ie weer uit. :o
|
The Wolves dus, op de voet gevolgd door Re: Stacks.
En nu luister ik hiernaar: http://open.spotify.com/local/My+Bri...ing+Horses/185 (helaas geen youtube-link) <333 Dat dat nieuwe album van The National maar snel mag uitkomen, want hij heeft met haar samengewerkt en ik ben zo godsgruwelijk benieuwd! |
Citaat:
|
Dat is juist de kracht. Ik voel het liefdesverdriet van die man, alsof het van mij is.
OT: |
Citaat:
|
Citaat:
OT: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |