![]() |
lengte van een meisje/jongen
Jongens en meisjes, hoe groot/ klein moet jouw vriend(in) zijn? Qua lengte?
|
Tussen de 1.76 en de 1.60
|
Dat maakt me nou dus écht niks uit.
|
Citaat:
|
Niets 'moet'. Am liebsten heb ik iemand die ongeveer vijf tot twintig centimeter groter is. Maar dan moet ik dus wel ophouden met verliefd worden op mensen van ongeveer mijn lengte. :P
En misschien vind ik wel de allertofste lilliputter ter wereld! |
maakt ni echt uit... alleen onder meter 50 is toch wa te veel verschil
|
[QUOTE=Duckdoggy.;31381184]Niets 'moet'. Am liebsten heb ik iemand die ongeveer vijf tot twintig centimeter groter is. QUOTE]
Haha voor de quote sorry Em, maar dat was precies wat ik ook wilde zeggen. |
Citaat:
|
Maakt me helemaal niks uit.
|
Mijn vriend is een kop groter dan ik ben en ik ben 1.79, ik vind het fijner als jongens groter zijn, daar voel ik me veilig bij XD!!
|
Ben zelf 1.76, dus tussen de 1.55 en 1.75. Aangezien ik ook niet zo breed ben voel ik me al snel geďntimideerd als meiden langer zijn dan ik.
|
Even groot/iets langer dan ik. Toevallig heeft mn vriend precies die lengte;)
|
iets kleiner dan me, in ieder geval niet dat ik op mijn knieën moet om haar te kunnen zoenen :P
|
Iets groter dan mij.
|
Citaat:
|
meer?
|
Even groot of groter dan ik. Hoewel ik betwijfel of ik een superleuke jongen zou afwijzen alleen omdat hij kleiner is dan ik, maar het is nog nooit voorgekomen. Zou het ook wel vervelend vinden als hij kleiner is, denk ik - het is sexy als een jongen meer lichaamsmassa heeft dan ik, dus wat langer danwel breder is wel min of meer vereist. Maar goed, ik ben niet zo heel lang en breed, dus dat haal je ook wel makkelijk :P
|
Ben zelf 1.95 dus ik denk niet kleiner dan 1.70? Hangt er een beetje vanaf (hakken etc.)
|
1.90m
En waarom? Omdat de man waar ik mee getrouwd ben zo lang is. ;) |
Citaat:
Denk ik :bloos: Oh en ik kan me een topic van een week of twee geleden herinneren waarin het over precies hetzelfde ging. |
Citaat:
|
Ik had het over reuzen- en dwerggroei, de lengtes die je noemt vallen nog onder normale lengtes. En ook al komt het weinig voor, de gevallen zijn er wel en het gaat om het idee of je iets zou afwijzen, niet hoe vaak je dat in de praktijk moet doen. Iemand van langer dan 2.10 krijgt last dat zijn ruggengraat het wellicht begeeft end at hij dubbelklapt. Een liliputter zal niet elke week romantisch met jou een boswandeling van 5 km maken over moeilijke stukken. Kun je je vriendje telkens optillen ;). Again, heel makkelijk gezegd van je en je waarschijnlijk geloof je het zelf oprecht, maar mijn punt blijft staan.
|
Even groot als ik of net iets kleiner. Ik heb aardig wat (spier)massa, voel me daarom ook niet snel geďntimideerd door vrouwen van dezelfde lengte of iets langer dan dat ik ben.
|
Ik ben zelf 1,61 m, mijn vriendje is 1,78 m ofzo.
Vind ik wel goed bij elkaar passen. :D |
liever groter dan mezelf, maar dat is best moeilijk te vinden aangezien ik 1,85 m ben ;p
|
't liefst ongeveer 10 cm kleiner dan ik ben, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Er zijn andere, meer belangrijke dingen dan lichaamslengten in een relatie.
|
Het liefst wel groter dan ik, ook als ik op hakken sta. Ik ben 1,70m dus dat is in de regel niet zo lastig te vinden. Maar het is niet echt een must, als ik echt gek op iemand ben dan kan ik daar denk ik wel doorheen kijken.
|
Het maakt me echt helemaal niks uit!
Haha bij dit topic moet ik weer denken aan donderdag, ik heb toen met een meisje gezoend dat 20 centimer kleiner is ofzo en dat schijnt er heel komisch uitgezien te hebbn :P |
Citaat:
|
mijn vriendin is 1,74 ik 1,86 goed zo :P
|
Het liefst tussen de 1,60 m en 1,70 m.
|
Vreemd dat veel vrouwen hier zeggen dat het ze niet uitmaakt, terwijl dat natuurlijk een overduidelijke leugen is.
Ik wil een vrouw die kleiner is, en dan ook wel een stuk kleiner. Maar goed, ik ben 1m90 lang dus dat is niet zo moeilijk. |
Ik vind 1.90 wel een mooie lengte voor een man. Niet dat lengte nou zo super belangrijk is, maar ik vind het een stuk aantrekkelijker dan wanneer een man bijv. 1.70 is ofzo. Ik ben zelf niet zo heel groot, ongeveer 1.63 en ik vind het juist wel mooi als er dan een lengteverschil is. :)
|
Ik wil graag een man die groter is dan ik ben. Maar ik ben maar 1.60, dus dat is niet zo moeilijk. Een maximumlengte maakt me niet zoveel uit, maar boven de twee meter vind ik wel erg veel. Iets als 1.85 - 1.90 vind ik wel fijn, dan voel je je echt 'beschermd'. Maar dat lukt bij 1.75 ook al aardig, hoor!
|
Ik ken zat jongens die boven de 1,85 uitkomen en gigantische watjes zijn, dus het stukje bescherming snap ik niet helemaal?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mja.. lengte, kleiner is wel fijner. |
SweetSmile zei: Iets als 1.85 - 1.90 vind ik wel fijn, dan voel je je echt 'beschermd'.
@Freya: Ja, was meer een reactie op wat SweetSmile dus zei. Kan best begrijpen dat vrouwen geen watje willen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1.76m is precies goed; als ik schoenen met hak aan heb is hij nog nét iets groter dan ik (y)
|
iig groter als dat ik ben
En een jongen moet ouder zijn geen dag jonger! |
Citaat:
|
Ik denk dat in theorie alles tusen de 1.60 en 2.00 geen dealbreaker zou zijn, maar ik merk dat ik me het vaakst aangetrokken voel tot mannen van ongeveer 1.80. Ik ben zelf 1.62. Mijn vriend is 1.88.
|
Ik vind grote mannen vaak sexy. Niet altijd. Mijn vriendje is ongeveer 1.85. Zelf ben ik ergens tussen 165 en 170, maar geen idee hoe groot precies.
En edit: Mijn vriendjes waren altijd groter dan ik en dat viel me eiegenlijk niet zo op, tot ik een vriendje kreeg dat even groot was als ik. Ik vond dat maar stom, eigenlijk. Als ik eerlijk ben. Ik heb liever een groot vriendje (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |