![]() |
Eerste date? (poll)
Hoe verliep je eerste date in het kort?
|
Is het nou echt nodig om dit topic drie keer aan te maken? Dit is een forum, je krijgt doorgaans niet binnen een minuut een reactie.
Ik heb bij geen van mijn relaties echt 'gedate'. We leerden elkaar kennen, gingen steeds meer met elkaar om en uiteindelijk waren we dan een koppel. Ik heb nooit echt een fase gehad waarin we de 'eerste date' uit eten gingen, elkaar een week niet zagen, en dan de 'tweede date' naar de bioscoop, ofzo. Het gebeurde allemaal gewoon lekker ontspannen, zonder specifieke afspraakjes. |
Welke eerste date? Eerste date ooit? Eerste date met huidige relatie? Laatste eerste date?
|
Nooit een gehad.
|
De eerste date van je eerste vriend/innetje die je als eerste hebt gehad.
|
Citaat:
|
Ik hoop ook dat ik er nooit een hoef te hebben. Ik vind daten een beetje kunstmatig. Bij mij ging het zoals bij Syori, dat vind ik een natuurlijker proces.
|
Disco>flirten>buiten...jeweetwel
|
Wat bij mij het meest op een date leek was een poging om een les/presentatie aardrijkskunde voor te bereiden. :P Ik nooit gedate, zegmaar.
|
Ik ken mijn vriendin van vakantie, alleen waren we toen nog vrienden dus onze eerste date was eigenlijk als vrienden. Er was al wel heel veel aan de gang, maar we dachten van onszelf dat we ons dingen inbeeldden en mijn vriendin zegt nog steeds wel eens: "Je had me toen moeten kussen, sukkel." En dan zeg ik dat een man 90% gaat en een vrouw de laatste 10% moet doen.
|
mijn eerste date was wel gezelligg, we gingen naar de bioscoop toe, en ik ben eerst nog naar zijn huis geweest,
ik was best wel zenuwachtig, maar later viel het toch wel mee, er was helaas niks gebeurt toen,.. maar wat niet is kan nog komen =) |
Ja dat is zo. Alleen niet zenuwachtig worden! Nee grapje. Iedereen is de 1ste keer wel
zenuwachtig. |
Citaat:
|
Mijn eerste eerste date was wel nice maar mijn laatste eerste date was oersaai, de date daarop was dan wel weer leuk. Overigens date ik ook niet vaak maar als je geen gemeenschappelijke vrienden hebt en een klein eindje uit elkaar woont is het de enige optie.
|
Wel dingen gehad die echt gezellig waren, ook wel dingen gedaan die echt mega bagger waren. Ook wel gehad dat 1e date wel leuk was, 2e saai, andersom ook wel. Dus het is niet zo dat na 1e date het over moet zijn :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |