![]() |
Horrorsaais #1320
Continue
|
Oh, dan heb je zeker ook wel genoten van The Descent, Steef? ;)
Trouwens ik vind het echt not done om met een half oog films te kijken. |
Die heb ik niet gezien. Is dat ook zoiets?
|
John <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
HET IS NIET ENG :d Jezus.
|
Citaat:
|
Meh, een enge kop op een televisiescherm (n)
|
In het geval van alleen horrorfilms kijken ben ik met stef hoor :y Geluid uit en ondertussen afleiding zoeken enzo :D(N)
|
Ik ben altijd bang bij lijken dat ze ineens weer gaan bewegen ofzo.
|
Citaat:
|
Ik zit meestal te schreeuwen. "Niet naar binnen gaan!", "REEEEEEN!" en "Oh domme hoer, schiet op!" zijn mijn favorieten.
|
OMG ik ben bang.
|
Citaat:
|
Haha dat "niet naar binnen gaan" is altijd wel epic. Eddie Murphy had daar een grappig -naar mijn mening- stukje over:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alleen die pop is eng. Maar poppen zijn sowieso scary as hell, behalve die van Jeff Dunnham :o
|
Oh Dobermann je chocola is nom (Y)
|
Oeh, chocola, wat een idee (y)
|
Citaat:
|
Poppen zijn best eng ja. Maar kleine meisjes zijn het engst denk ik.
Ik vind het ook altijd eng als je een hoofd van de achterkant ziet, en je weet dat er iets engs mee gaat zijn. |
Ik kijk nu niet hoor, het is supereng. Met een meisje in een slaapkamer, ja doei.
|
'mummy, there's a man in my room'
tering :D dat soort dingen zijn scary as hell |
Mijn pa zit katjelam naast me de hele tijd onverwachts op zijn buik te slaan :d(n)
|
Pheebs, Sann en ik bij de Frightnight, dat moet wel mooi worden <3
|
Saw is toch alleen maar gore en dat is gewoon lachwekkend. Net als Ichii the Killer; dat is zó over de top dat ik er alleen maar met een grijns van oor tot oor naar kan kijken.
|
Citaat:
|
Saw is ook niet eng :p
En ik doe dus niet mee met frightnight dingen :p |
Citaat:
Lijkt me best iets voor jou (y) |
Citaat:
Mijn vrienden zijn wel heel goed in hun mond houden tijdens films, over 't algemeen. Behalve dit ene meisje, dan. Ze snapt ook vaak niet wat er gebeurt. Ja, praat dan minder en kijk de film gewoon, denk ik dan. Verder is ze wel één van de liefste en goedhartigste mensen die ik ken, hoor, je moet er alleen geen film mee willen kijken. |
Citaat:
|
Ik praat ook best veel door films heen. Ik snap het ook vaak niet, en dan ga ik er vanalles over vragen.
Wat ben ik toch vervelend. |
Steef: Ohja dat is wel leuk. Geen geestenfilms ofzo :nono:
|
Nee duh, daar ga ik ook nevernooit naartoe.
Hallo, ik lees nu op internet dat er wel vet veel enge schrikmomenten inzitten! :nono: Er is nu reclame. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal nooit meer vergeten dat we naar Troy zaten te kijken, Achilles krijgt een pijl door z'n hiel en zakt in elkaar als een plumpudding en de batterij meisjes voor ons: "HUH!!?!? WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP ZEG?!?!?!" :facepalm: |
ik kijk films die ik héél graag wil zien sowieso niet met vrienden want dan wil ik geconcentreerd zijn en dan kan ik net zo goed alleen kijken. Dus films + vrienden = vermaak. Films alleen = serieuze bedoeling.
|
Ja, reclames zijn heel goed bij enge films (y) En tekenfilms ook. Als ik een enge film heb gekeken dan wil ik daarna altijd een aflevering Spongebob of Adventure Time ofzo zien.
|
Citaat:
En ja, eens. |
Meh morgen om half 6 op en ik ben klaarwakker (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Godver, er zat gewoon iemand in de kast :eek::(
|
Eigenlijk zouden ze bioscoopstoeltjes met een soort van elektrocutiedevice moeten maken. Dat je zeg maar je stem kunt uitbrengen op stoel X en bij een Y-aantal stemmen dat de persoon in dat stoeltje gewoon een doodsklap krijgt.
Citaat:
|
Was het het varken?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |