![]() |
Louis SaaiK #1321
Dus.
|
(Y)
|
'Stimpy' lijkt niet genoeg op 'saai' dus andere titels zijn welkom.
|
Citaat:
En yeah net als Para en Uice kunnen nare mensen me helemaal uit de film halen door dom commentaar, onnozel en/of misplaatst gelach, telefoontjes die gebruikt worden, conversaties, eetgeluiden, drinkgeluiden, ademhalingsgeluiden, wiebelende mensen en zo. </neurootje> Laatste keer ben ik 's middags naar Harry Potter geweest (ja, ja, sue me) en toen zat de de tent ook nog 3/4e vol. Terwijl die film toen ook al 4~5 weken draaide :s Vreemd genoeg was dat wel erg goed te doen want iedereen was muisstil. |
Citaat:
|
Ik vond tik-tik wie ben ik altijd heel erg leuk om te doen, in groep 1 en 2.
stiekem wil ik dat nu nog steeds doen. Forummeet met aardig wat mensen, zaaltje huren, en hops, tik-tik wie ben ik doen. En met bier. |
Ik wist ook geen titel.
is Tron de moeite waard voor gewoon een avond vermaak als je verder geen verstand van films hebt? Ik verwacht dat Theodoor met zijn spelvrienden wel Tron zal gaan kijken, want tja, ze spelen het, en dan is er een kans dan ik meekijk. |
Ik wou Tenderness, Love and Saai :(
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat is tik-tik wie ben ik?
|
Ik heb het liedje van de Koen en Sander show in m'n hoofd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo :cool: Ten ere van deze meneer.
|
Citaat:
en stefanie : dat topic zat ik toevallig vanmorgen ook te lezen @viva :p |
Citaat:
De Coen en Sander show, de Coen en Sander show De magische uurtjes tussen vier en zeven Hier is het duo dat je alles wil geven Ditjes en datjes omlijst door muziek Ze zoeken alleen nog een miljoenenpubliek Dus geef je over, dat moet je echt doen Open je hart voor Sander en Coen Dat kan ik me niet meer herinneren. |
Citaat:
Nou, dan vorm je een kring, iemand gaat in de kring op z'n handen en knieën met z'n ogen dicht, en dan tikt er iemand uit de kring op zijn/haar rug, met de tekst 'tik tik wie ben ik?' en dan moet diegene dat raden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zit ik me al een uur* te verheugen op de soep die ik wilde gaan eten, staat hij voor me, warm, welriekend en wel, realiseer ik me opeens dat al mijn lepels kwijt zijn. -O-
* Het duurde een uur omdat hij moest opwarmen en ik heb geen magnetron dus het moest in de oven, op een lage temperatuur want ik vreesde voor de glazen pot waar 'ie in zit. |
Citaat:
|
Dat artikel over hasseltboy en die ander :D S.com aanprijzen als datingsite :D:D:D
Ik twijfel of ik een heel cynisch en naar tegenartikel ga schrijven over 'hoe s.com mijn leven ruïneerde' oid. |
Het is wel duidelijk wat de inslag van dat stukje was, ja.:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh maar wacht! Ik zag laatst een stel plastic lepels in een keukenkastje http://forum.scholieren.com/images/k...cons/icon3.gif Hoera.
|
Citaat:
|
Citaat:
2) |
Citaat:
|
Matthijs is weer bezig hoor. Stelt Jan Mulder als tafelheer eens een interessante, persoonlijke vraag over het liefdesleven van die schaatster (ipv telkens die schaatsvragen), komt Matthijs weer tussenbeide met een saaie vraag over het schaatsen :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vond trouwens een envelop van een gerechtsdeurwaarder voor mijn buurvrouw bij de voordeur. De plakstrip zat niet goed dicht en ik moest me heel erg inhouden om niet stiekem de brief er uit te halen en hem door te lezen.
|
Citaat:
|
Ik ben er nog steeds trots op dat ik nog nooit een volledige aflevering van dwdd heb gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doux heeft op haar facebook foto's gepost in het album 'memories' van comazuipvrijdag. Ik moet héél erg de neiging onderdrukken om niet te reageren met "kun je je dit nog herinneren dan?" :D :o
|
Citaat:
Edit: ik bedoel dus een bestekset met plastic handvatten |
Citaat:
|
Al heb ik ook nog een minuscuul dessertlepeltje, om toetjes mee te eten zodat je er langer over doet. Daarvan weet ik wel waar hij ligt, maar hij heeft een inhoud van hooguit anderhalve kubieke centimeter, terwijl ik een liter soep heb, dus dat is niet te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
/interessant verhaal over bestek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: