![]() |
Jouw voorkeur voor vriend/innetje
Wat is jouw voorkeur voor vriend/innetje?
|
Wat voor voorkeur? Voor uiterlijk/innerlijk/geslacht/... Iets meer uitleg is gewenst.
|
Moet hij:
roken drinken Moet hij zijn: beetje dom lief stoer gespierd sociaal Moet hij hebben: veel geld merk kleding veel vrienden knap uiterlijk enz. |
Voorkeur? Ja, op dit moment vind ik twee meisjes leuk en zijn ze totaal verschillend. De één is blond en heeft blauwe ogen; de ander heeft donker haar en donkere ogen. Maar als je ingaat op roken, dat is sowieso een NO GO.
Knap uiterlijk zullen we allemaal wel over eens zijn, want wees nou eerlijk; uiterlijk brengt mensen bij elkaar, innerlijk zorgt ervoor dat ze samen blijven. Merk kleding hoeft niet, maar ik knap wel af op onverzorgde meisjes. Veel geld is totaal geen must, hoewel ik het wel belangrijk vind dat diegene wel bewust in het leven staat en er geen zooitje van maakt. En daarmee doel ik op opleiding en het omgaan met geld. |
Citaat:
|
#trouw
#eerlijk #stoer #gespierd #sociaal #knap (donkerbruine haren, groene ogen, bruin lichaam) #ik heb niet zoveel problemen met roken #drinken mag, maar niet elke avond aangeschoten over de bank hangen #lief |
T gaat erom dat ie zichzelf is en dat we het goed met elkaar kunnen vinden, roken ben ik geen fan van maar de rest maakt me echt niets uit,als we maar beide onszelf kunnen zijn en met elkaar kunnen opschieten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat verschilt echt per vriendje. Op dit moment is mijn ideaalbeeld 1.85 lang , kaal en blauwe ogen. Hij heeft een wipneus en volle mooie lippen en in zijn ogen brand altijd een lichtje.
Hij is niet bijzonder gespierd, maar gespierd genoeg. Met waanzinnige bovenbenen. Hij is zeer sociaal aangelegd, al zal hij eerst de kat uit de boom kijken in gezelschappen. Muzikant in hart en nieren. Oplossingsgericht denken. Drinkt zo'n drie keer in de week glas wijn/bier, heel af en toe meer maar nooit dronken. Roken heeftie gedaan, issie mee gestopt. Maargoed, drie jaar geleden was dat weer anders. Hangt van het vriendje af datik op dat moment heb. |
Citaat:
|
Lief en betrouwbaar. Liever niet roken. De rest maakt me helemaal niet uit. Hoewel ik liever geen spierbundel heb.
Oh, en graag hetzelfde toekomstbeeld als ik. Ik denk dat dat nog wel het belangrijkste is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op het moment is mijn voorkeur inderdaad (fysiek) aantrekkelijk, slank en lichtgespierd en met prachtige krullen <3 En intelligent, grappig, lief, trouw, koppig, bij tijd en wijle nurks, sociaal maar niet overdreven (ik vind het stiekem wel leuk dat hij niet altijd weg moet met allemaal mensen maar ook gewoon lekker met mij dingen wil doen :bloos: ), een familie- en dierenmens, hard werkend, misschien niet altijd even handig met langetermijndenken, en handig...
Oh en van dat rijtje: Moet hij: roken: NEE drinken: alleen omdat iets toevallig lekker is, niet om aangeschoten/dronken te worden andere drugs: recreatief/experimenteel maar niet regelmatig Moet hij zijn: beetje dom: nee, liever slim lief: ja, allicht stoer: ja, ook gespierd: hahah ja mijn ideale man is wel stevig gespierd, maar dan werk-gespierd, niet sportschool-gespierd. Maar mijn huidige vriendje is zo slank gebouwd dat hij nooit meer dan lichtgespierd zal zijn, wat ook mooi is sociaal: ja dus Moet hij hebben: veel geld: hahah nee, maar bij voorkeur krijgt hij op een gegeven moment wel een vast en redelijk inkomen merk kleding: nee dus veel vrienden: niet per definitie, maar wel fijn als hij een aantal vertrouwelingen heeft knap uiterlijk: ja allicht, hoewel andere mensen hem misschien niet zo knap vinden als ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
alcohol drinken is gezelliger dan geen alcohol drinken? Misschien ben ik de enige, maar ik vind dat een vreemde gedachtengang....
|
Citaat:
Zelf zou het mij niet heel veel uitmaken als mijn vriendin bijvoorbeeld elke week wat zou drinken, maar ik zou het wel vervelend vinden als uitgaan haar lievelingshobby was, gewoon omdat ik daar niet van houd en het prettig is als je interesses een beetje hetzelfde zijn. |
Ik heb er bij voorkeur één met tieten en een vagina.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja, ook moet hij trouw en eerlijk zijn en een heleboel humor hebben. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |