![]() |
Justin Bieber - Never Say Never 3D
Bijna bijna bijna! 9 maart is de film ook in België, EINDELIJK wie heeft er nog zin om de film te zien? *O*
Kan echt niet wachten! Check de clip van Justin en zijn vrienden!!! Man man man, komaaaaaan Justin! *O* http://www.dailymotion.com/video/xh5...ver_shortfilms |
Ik hoop écht dat die 86 in je nick niet staat voor je geboortejaar.
|
Justin Bibier is niet relevant.
|
Ik vertik het om films te kijken die 3D zijn.
|
Meest overschatte *kuch*zanger*kuch EVER!! (n)
|
Dat stukje met die vos is wel machtig interessant.
|
Waarom komt er precies een film uit over 'm? Uitmelken? Oh ja.
|
Geef m n rood krullen kapsel, puisten en jampotbril en weg zijn zn fans, de meeste fans zijn fan van zn uiterlijk ipv muziek:bloos:
|
Ik gooi mezelf nog liever uit het raam dan dat ik zo lang naar zijn kop moet kijken.
|
Ik denk dat ik hem ooit wel ga kijken, gewoon voor de WTF factor.
Hoewel ik de extreme haat wegens hem niet snap, als ik met verhoudingsgewijs zo weinig moeite zo veel geld kon verdienen. (Y) |
Veel beter film imo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam hier langs dankzij mijn nieuwschierigheid. Ik keek meteen het filmpje en ik dacht echt van WTF. Welke documentaire gaat nou over interessante dingen als een opgezette vos? Ik bedoel, hij kon wel wat anders doen dan een documentaire over zijn saaie leventje.
|
nou ik heb een hekel aan z'n piepstem alleen al, laat staan dat ik die film ga kijken!
|
wtf hoe kan je een docu maken over het leven van een 16 jarig jochie
|
Ik wil hem zien. Dat wil ik echt. (Y)
|
Justin Bieber: Never Say Never (2011)
User Rating: 1.1/10 27,110 votes lmd, kutfilm ;) |
Is ook best knap om zo'n lage score te krijgen.(n):D
|
Doet me denken aan dit
|
Citaat:
|
Males.....................23,265 1.0
Females....................3,277 2.4 Aged under 18...........3,919 1.5 Males under 18..........3,029 1.1 Females under 18..........841 3.1 Aged 18-29.............19,466 1.1 Males Aged 18-29.....17,219 1.0 Females Aged 18-29....2,107 2.3 Aged 30-44...............2,681 1.2 Males Aged 30-44.......2,438 1.1 Females Aged 30-44......222 2.2 Aged 45+....................590 1.7 Males Aged 45+............490 1.7 Females Aged 45+..........93 1.4 IMDb staff......................6 1.0 Top 1000 voters.............29 1.2 US users...................3,717 1.4 Non-US users.............9,001 1.0 Opvallend dat het vooral mannen zijn die op de film stemmen :D En de doelgroep stemt amper (maar wel het hoogst, echter gemiddeld een 3,1) |
De recensies zijn niet echt verkeerd. Ik geloof ook nooit dat een professionele documentaire ZO slecht kan zijn. Je kunt Bieber en zijn muziek waardeloos vinden, maar dat is bij dit soort projecten vaak niet echt een probleem. Het gaat toch meer om het sociale fenomeen Bieber en daarover kun je natuurlijk prima een goede docu maken. Het grappige is dat Bieber zelf niet eens per se een interessant figuur hoeft te zijn.
Niet dat ik van plan om die film ooit te kijken, lol. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |