![]() |
Liedjes om in een bandje te zingen!
hee,
Ik heb eigenlijk jullie hulp nodig. Sinds kort zing ik in een bandje, bestaande uit 2 gitaristen 1 bassist 1 drummer 1 zanger 1 zangeres (ik) Nu hebben ze al een paar keer aan mij gevraagd of ik nog een paar liedjes weet die ik kan gaan zingen, aangezien ik er nu maar 3 zing. En de zanger zingt er een stuk of 17. We spelen onder andere : Greenday - Know you enemy, The hives - Hate to say i told you so, The white stripes - Seven nations army, Nirvana - Smells like teen spirit, Blur - Song 2, Jet - Are you gonna be my girl, The ramones, Status Quo enz.. De liedjes die ik zing zijn: The Cranberries - Zombie, Liquido - Narcotic en Greenday - Good riddance. Nou is mijn vraag of jullie nog suggesties voor liedjes hebben. Ik zou jullie echt dankbaar zijn! |
The hives - Hate to say i told you so
Wou die net gaan voorstellen. :D Wolfmother - White Feather/Joker and the Thief (had Joker ook gespeeld met mijn band laatst. Easy nummer, heel tof.) Metallica - For Whom the Bell Tolls Radiohead - No Surprises (al heeft dit nummer maar 1 gitarist nodig en geen bassist) Arcade Fire - The Suburbs Ik heb elk nummer even een link naar YT gegeven, kun je het snel even beluisteren of het wat valt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59. |