![]() |
[Gedicht] Ik zoek de laatste regels hievan
Weet niet van wie het is, alleen dat ik net de laatste regels niet heb... En een paar woorden die ontbreken. (De '..' dus) Weet iemand die??
Als je moet huilen wanneer ik sterf Huil dan om de ander Die naast je op straat loopt Als je me bitter nodig hebt Sla dan de armen om iemand heen En geef hem wat je mij schenken .. Ik wil je iets nalaten Iets beter dan woorden of klanken Zoek mij in de mensen Die ik gekend en liefgehad heb En kun je dat niet, geef me dan .. (weg?) Laat me tenminste voortleven in je .. Niet in je gedachten Je hebt me het meest lief Door iemand hand vast te houden Iemands lichaam aan te raken Door kinderen los te laten Die vrij moeten zijn Liefde sterft niet, mensen wel Dus als van mij niet is gebleven dan .. Deel mij dan uit |
Als je moet huilen
wanneer ik sterf huil dan om de ander Die naast je op straat loopt. Als je me bitter nodig hebt Sla dan de armen om iemand heen En geef hem wat je mij schenken wilde Ik wil je iets nalaten Iets beters dan woorden of klanken Zoek mij in de mensen die ik gekend en liefgehad heb. En kun je dat niet,geef me dan weg Laat me tenminste voortleven in je ogen niet in je gedachten. Je hebt me het meest lief,door iemands hand vast te houden, Iemands lichaam aan te raken. Door kinderen los te laten die vrij moeten zijn Liefde sterft niet,mensen wel, Dus als van mij niets is gebleven dan liefde Deel mij dan uit. |
|
ehh..moet dit niet op DOP?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |