![]() |
waar
waar laten jullie je sperma als je klaarkomt met rukken. ik weet echt niet waar ik het moet laten
|
Zie het als je snot. Als je het in je neus laat zitten zit je neus verstopt. Dus gewoon je neus snuiten met een doekje.
|
oke..
|
Klikt zo wel raar natuurlijk maar een doekje is het handigst
|
oke thanks
|
Onthoud wel dat je niet zomaar elk doekje moet gebruiken, maar een zakdoekje. ;)
|
En dat zakdoekje moet je natuurlijk niet weer terug in je broekzak stoppen.
|
Je moet natuurlijk ook niet je neus erin snuiten.
|
Citaat:
|
mat toiletpapier lukt het ook wé, zelfs ng beter dan me zakdoekje :p
|
idd wat wc-papier
|
onderbroek ;P
|
ik spuit in m'n gezicht en dan veeg ik dat af met wc papier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
opeten
|
Citaat:
maar bedoelde ook 'huh? :s' op op mijn gezicht |
Ik spuit zo hard dat het door het raam heenvliegt tegen het huis van de buren... vandaar dat hun huis half wit it...
|
En nu weer een beetje serieuzer graag.
|
Serieus dus.
|
als het serieus moet post er niemand meer xD
maar gewoon wat papier een ondergoed dat de was in gaat is wel goed ;) (niet je bed) |
Vooral niet in je bed inderdaad, stel je voor dat iemand er op schijnt met een uv-lamp.
|
haha, nee sirieus; dan houd je vlekken over!
sabir96 denkt grappig te zijn -.- |
Nee serieus, als je het licht uitdoet in een kamer en een uv-lamp aandoet ziet je heel duidelijk alle (opgedroogde)lichaamsvloeistoffen, zoals sperma of bloed. En ja, je krijgt dan ook vlekken. :D
|
Citaat:
maar ik dacht dat je het wat meer met sarcasme bedoelde... |
Citaat:
Anders wil ik jou nie kennen iel bah |
Citaat:
Ik heb zelf een wc rol in het nachtkastje liggen, naast mijn bed. Als mijn moeder dan vraagt waarom ik die rol daar heb liggen is het omdat ik soms snachts even mijn neus moet snuiten. En het boeit haar ook niet echt zoveel volgens mij (De kwestie van het mastruberen) Citaat:
|
in mijn/haar mond ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |