![]() |
Haar?!!!
Hey,
Ik wil de boel aan de onderkant graag ook netjes houden dus scheer ik daar. Alleen als ik dan geschoren heb, gaat het vaak heel erg kriebelen. Iemand een oplossing?? Ook kan ik niet goed bij de haartjes die wat verder naar achteren zitten en rond mijn ******. Iemand een idee?! :confused: |
Niet tegen de richting van de haartjes in scheren daar, want dat irriteert de boel... (Alleen naar beneden dus zeg maar;)) En ik smeer er daarna altijd een beetje simpele en niet irriterende body lotion op zodat het lekker zacht blijft... Maar ook bij mij gaat het na een tijdje (paar dagen) kriebelen, en dan haal ik het gewoon weer weg.
|
Tnx voor je hulp!!
|
Kwestie van wennen denk ik.
|
hier had ik vroeger ook last van het is belangrijk een goed scheermesje te gebruiken. en regelmatig bij te houden (ik doe het +- 2 maal per week scheren) als je namelijk stoppels krijgt prikken die in je huid en dat kriebelt. verder kan je onstoken haarzakjes krijgen als je niet goed scheert dit krijg ik bijvoorbeeld snel aan de bovenkand. dan krijg je van die kleine rode bultjes. dit komt omdat het haartje dat overblijft zo klein is dat het onder je huid kan schieten en dat ontsteekt.waar het ook door kan komen is als je ergt strakke kleding draagt rond je kruis. hierdoor verstikt je haaren zeg maar en dat gaat ook jeuken. probeer eens eens met een goed scheermesje en scheer schuim bijv van gillet (gebruik geen wegwerp mesjes) body lotion kan inderdaat helpen en het moet inderdaat ook even wennen.
ik hoop dat je hier wat mee kunt. gr |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |