![]() |
Balans in je relatie
Wil je weten of jouw relatie in balans is? Dat kun je testen via deze site: http://www.thesistools.com/web/?id=175001
Bovendien help je mij dan meteen met mijn onderzoek naar de balans in romantische relaties! Groetjes Anne (student psychologie) |
beetje knullige vragenlijst.
de helft gaat over seksuele dingen (wat nou als je geen seks met je partner hebt gehad? --> probleem voor de enquete) de vraag: 'hoe lang duurt/duurde de relatie waarover u deze vragenlijst hebt ingevuld?' staat niks achter. Vul maar een getal in. Als ik een 2 invul kan dit staan voor 2 dagen, 2 maanden of 2 jaar. beetje knullig. (toch maar een 2 ingevuld die bedoelt is qua maanden) ondanks dat ik bij alle seksuele dingen (die dus nooit gebeurd zijn) overal maar het middelste bolletje aangeklikt hebt komt er toch dit uit: Uw relatie is goed in balans. U en uw partner geven en nemen ongeveer even veel. Jullie wensen en verlangens hebben eenzelfde gewicht in uw relatie. U en uw partner zijn elkaars gelijken in uw relatie. Dit is een uitstekende instelling. Het evenwicht is goed, en de kans is groot dat u tevreden bent met uw relatie. |
Oh, ik heb helemaal geen 'uitslag' gezien?
En ik vond sommige vragen hetzelfde overkomen, of perfect elkaars tegenovergestelde; die zijn een beetje nutteloos. Ook bij het hoe lang mijn huidige relatie duurt heb ik '11' aangegeven, bedoelend '11 jaar'. |
Citaat:
|
En je moét een baan hebben?
edit: ik had hetzelfde als honkballertje |
Oh, ik hen geen partner en geen seks en geen baan, dus laat maar zitten. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn laatste relatie is zo lang geleden dat ik de vragen te vaag vind om goed te beantwoorden. En teveel om over elk zorgvuldig na te denken. :O Sorry! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb even expres (sorry) alle emotionele vragen negatief beantwoord (dus een fictieve relatie die niet goed gaat) maar alle seks vragen wel normaal. En dan nog is mijn relatie in balans... Hmm..
|
Ik vond sommige dingen ook wel erg lastig in te vullen. Hoe weet ik nou of mijn partner geheimen voor mij heeft? Dat lijkt me het punt van geheimen toch juist?
|
Citaat:
|
:oOkee, samengevat: Deze test is niet helemaal geloofwaardig.
|
Vond die hele vragenlijst over "mijn seksleven" nogal apart, dat heb ik namelijk niet haha. Heb maar ingevuld wat ik denk dat ik zou denken dan. Nja, beetje apart allemaal. En inderdaad veel elkaars tegenovergestelde vragen etc.
En mijn relatie is ook in balans ja xD. "de kans is groot dat u tevreden bent met uw relatie." beetje logisch als ik zelf al in heb gevuld dat ik tevreden ben met mijn relatie. haha |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |