![]() |
Optimel Saainaasappel Kaneel #1327
*O*
en :( omdat ie eruit is. |
Want ik ben al bijna door mijn laatste pak optimel sinaasappel kaneel heen, in de winkels is ie al vervangen door een nieuwe Optimel Variatie. Ik mis hem nu al :(
|
Kazet: Ik geloof je, maar ik ben nu niet in de stemming :p
|
6:54 Krakeelpolderweg
Delft rijnweg delft 7:08 lopen 14 min (lees 20/25 min lopen) :mad: half 7 gaat de bus :mad: Maarja, geld verdienen <3 |
|
|
Leuk, Mark Rutte bij P&W.
|
Heeft Mark Rutte eigenlijk al eens een keer iets intelligents gezegd?
|
Heus wel.
|
Wat is Obama toch een baas <3
|
Obama is een kneus.
|
Citaat:
|
Goed, nog 1 sigaretje en dan kijken wat ik morgen aandoe en dan slapen voor mijn vaderland.
|
|
Obama is een slappe vagijn die geen uitspraken wil doen die hem bij conservatieven minder populair zouden maken.
|
En ik verbaas me elke keer weer een beetje als ik iemand op televisie hoor zeggen 'Minister-President Rutte'. Ik kan er maar niet aan wennen dat die lullo echt die functie toegeschreven heeft gekregen. Alsof je iemand het hoort hebben over 'Professor Gordon'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tja, volgens mij n beetje hetzelfde als "waar worden je kleren natter van? 1 uur door de regen fietsen of 10 uur door de regen fietsen?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
... een slappe vagijn?
Ik heb ooit eens gelezen dat dat een woord is voor vagina? Maar hoe kan die nu slap zijn? |
Citaat:
|
Helaas :(
Nou, ik ben slapen. Trusten! |
Citaat:
Maar wat is een vagijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, ik had dus al zo'n vermoeden. :)
Nu nog proberen een slappe kut te visualiseren. Slaap lekker allemaal. |
ja, een van de wat mindere 'outings', zal je zien dat er voor de volgende single weer iets compleet absurds wordt gedaan.
|
Citaat:
|
goede nacht1
|
goedenacht 2?
|
goede nacht!!!!111!!!!one!1!
|
slaaptijd, een vroegertje vandaag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk word er regelmatig gejat/geleend van andere nummers, maar die nummers worden dan meestal ook niet beschouwd als uber-artistiek en vernieuwend. Dat is eigenlijk nog mijn grootste probleem met lady gaga: haar fans. (n) |
och, het enige wat ik fascinerend vind is:
Citaat:
|
Hm volgens mij heb ik mijn haar neit zo goed geverfd en is de onderkant nog een beetje blondig :D(N)
@LP succes morgen, zet 'm op! |
That creep can roll man.
|
Goeiemorgen!
|
|
Ik ga eens DWDD kijken, misschien heeft Matthijs nog iets zinnigs gezegd!
|
Vroeg :mad:
Heb volgens mij ook maar 2 uur geslapen. Kon niet lekker liggen zonder dat mijn neus vol liep, natuurlijk :( |
Mogguh!
Ik ga zo eens slapen ofzo. |
Citaat:
|
Ooh, Optimel sinaasappel/kaneel is de shit. Net als die kokos-variant, echt sophisticated die shit, yo.
Wat is het vroeg.. :( |
Ik weet het. Ik ben niet eens de deur uit geweest. Pff.
|
Het is veel te vroeg. Marteling dit:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |