![]() |
bloedprik probleempje?
ik moest vanochtend bloed laten prikken.
maar nou heb ik nog veel last van die arm. en op de plek waar ze hebben geprikt. is het nou helemaal donker rood en zwart. en ik heb nou ook al de hele dag tintelingen in me vingers. te lomp geprikt. of niks aan de hand?. |
Je hebt kans dat ze per ongeluk door je ader heen geprikt hebben waardoor er ook wat bloed tussen het weefsel terecht gekomen is zoals te vergelijken met een blauwe plek. Kan een beetje beurs gevoel geven en bij mij doet het ook nog wel eens pijn als ik m'n arm dan strek. Trekt vanzelf weg.
|
Misschien is er lomp geprikt inderdaad, of je hebt niet goed gedrukt nadat de naald eruit werd gehaald. Maak je geen zorgen, het is gewoon een bloeduitstorting en daarmee een blauwe plek zonder beschadigd weefsel :) Alleen de verkleuring dus :D
|
Citaat:
ik dacht het kan nooit kwaad om het te vragen. Citaat:
ik maak me er ook niet druk om. maar het zag er zo raar uit:o. |
Ik moet altijd flink een vuist maken, daardoor krijg ik ook altijd dat tintelende gevoel naderhand en ook zo'n spierpijnig gevoel. En bij mij prikken ze vaak op gevoel, dus prikken ze ook regelmatig ernaast of erdoor en dat resulteert dan weer in mooie blauwe/paarse plekken :D Gaat altijd weer vanzelf over (y)
|
het is nou al meer dan een week later.
nou begint de plek weg te trekken. maar die arm is nog steeds gevoelig. vooral op die plek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |