Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Wat was jouw allerergste blunder ooit? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1828272)

Jacobaaa 03-03-2011 15:50

Wat was jouw allerergste blunder ooit?

Iedereen heeft wel eens iets heel gênants meegemaakt...
Gooi het op deze topic, wij lachen ook graag mee :)

Duckdoggy 03-03-2011 17:08

hier zijn al verschillende topics van geweest, maar oke.

Ik wist toen ik een klein verlegen meisje van 6 was niet waar de uitgang van het reuzenrad was in een pretpark, dus liep ik dr maar lekker onderdoor:facepalm:

Nikki. 03-03-2011 18:43

Gisteren stond ik met mijn vriendin en een jongen buiten de les te praten en toen kwam er een leraar naar die jongen toe.
Hij geeft die jongen een hand en zegt: Gefeliciteerd. (althans dat dacht ik.)

Dus ik zeg: heeee! Ben je jarig??! En vlieg die boy om zijn nek.
Blijkt zijn oom te zijn overleden aan kanker. Dat wist ik natuurlijk niet, maar ik schaamde me echt dood.

Schrödinger 03-03-2011 21:51

Dame naar g4.

snoopy 04-03-2011 08:53

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31412240)
Dame naar g4.

:D

anne11112 09-03-2011 01:20

vandaag nog. Ga je hond uitlaten. In het bos. En dan heb je een breedpad met in het midden ineens een oom. Dus ik lekker aan het smsen BAM tegen boom aan. En net wanneer er een paar mensen langs kwamen oohww horrible

Quintiano 09-03-2011 01:49

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31412240)
Dame naar g4.

:D

Little Phoebe 09-03-2011 13:17

Ik blunder niet, ik ben perfect.

anne11112 09-03-2011 18:55

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 31425767)
Ik blunder niet, ik ben perfect.

:facepalm:

snoopy 09-03-2011 19:01

Citaat:

anne11112 schreef: (Bericht 31426866)
:facepalm:

Dit wordt één van jouw blunders: sarcasme niet doorhebben ;)

anne11112 09-03-2011 19:02

Citaat:

snoopy schreef: (Bericht 31426886)
Dit wordt één van jouw blunders: sarcasme niet doorhebben ;)

xD ghehe sarcasme ken ik goed genoeg...

snoopy 09-03-2011 19:03

Vanwaar de facepalm dan?

anne11112 09-03-2011 19:07

laatmaar.

LW 09-03-2011 19:53

We waren in Italië, en mijn zus en ik wilde eigenlijk wel graag zo'n lekker ijsje halen. Dus met zijn allen naar de ijssalon voor een ijsje. Toen we terug liepen naar het hotel zag je over het Gardameer een enorme regenbui, dus al die Italiaanse mensjes keihard rennen voor een droog plekje, en wij er achteraan. Op een gegeven moment had je zo'n overdekt 'arenatje' waar iedereen onder kon staan, nouja het regende zo hard en schuin dat je daar onder ook niet geweldig droog bleef. Mijn ijsje lekte al helemaal weg en ik had het steen koud. Ik dacht op dat moment oke schijt en ik liep door de regen weg. Maar er was daar ook een auto rally en alle auto's stonden tegen over elkaar en als ik naar het hotel wilde moest ik daar tussen door lopen. Eerst ijsje weggesmeten en dan maar lopen, al die coureurs zaten te schuilen in hun auto. Echter was ik even vergeten dat ik een wit linnen shirtje zonder mouwen/bandjes aan had, met daar onder een witte BH met stipjes. Nouja je kon al nagaan wat er gebeurde, iedereen begon namelijk te wijzen en te tuuten. Ik liep daar namelijk helemaal alleen en doorweekt en ook nog eens doorschijnend tussen alle manlijke autocoureurs.

anne11112 09-03-2011 19:56

@hierboven.

Dat is echt enorm genantxD

snoopy 10-03-2011 11:20

Ik was voor de allereerste keer ongesteld, maar ik had mijn broertje beloofd om mee te gaan zwemmen. Durfde hem ook niet te vertellen dat ik ongesteld was, dus nou ja... Geklooid met een tampon.
Stond ik bovenaan de duikplank, roept er ineens een meisje heel hard: 'hee meisje, je tampontouwtje hangt eruit!'. En het was echt zo'n groepje popi-jopi-meisjes en ik was een onzeker meisje met haar kleine broertje. Nou ja, ik ben niet op m'n mondje gevallen dus ik riep heel hard terug: 'wel behoorlijk debiel om daarop te letten anders!'
Zegt ze heel droog: 'nou ja, het valt nogal op...'

Ik kon wel door de grond zakken :P

Duckdoggy 10-03-2011 14:19

@Snoopy, das wel de beste reactie denk ik idd.
gewoon mensen proberen vast te praten/voor schut te zetten, doe ik ook altijd als ik rottige opmerkingen krijg.

Louis Armstrong 10-03-2011 14:35

Jezes, ik heb zo veel blunders begaan, dat ik de ergste er niet uit zou kunnen pikken.

In Rotterdam staan, terwijl ik toch echt in Amsterdam had moeten zijn.

Toen ik te laat in het gebouw was, de verkeerde deur openrukken, en verwilderd het podium opstappen, terwijl de show al begonnen was, en ik in de orkestbak had moeten zitten...

Na het toiletbezoek, iets te haastig mijn broek omhoog getrokken, en dichtgedaan. Daarbij was het uiteinde van de toiletrol, blijkbaar in mijn broek belandt. Dus toen ik in mijn klaslokaal binnenkwam, gevolgd door een hele sliert toiletpapier, voelde ik me ook enigsinds awkward.

In Nieuw Zeeland ben ik eens op de verkeerde toeringcar gestapt, waardoor het orkest wel, en ik niet bijtijds op de concertlocatie was. Het viel me al op dat we lifters hadden, maar niet dat er helemaal niemand bij me zat die ik kende. (Vreselijke veeg uit de pan gekregen daarover).

Ik ben eens wezen spelen bij een begrafenis in een dorp. En toen bleek dat de nabestaanden helemaal verrast waren door mijn komst. Ze vonden het een mooi gebaar. Toen ik zei, dat het zo verrassend niet was, omdat ik toch echt gebeld was, keken ze me raar aan. En jawel: in datzelfde dorp, werd op een andere begraafplaats ook iemand te ruste gelegd. Bij de verkeerde vent staan spelen. Wist ik veel.

M&Metje 11-03-2011 15:48

@ Louis, jij hebt wel hele leuke blunders haha :D

Ikzelf blunder ook best wel veel:p. Alleen vergeet ik ze vaak... Behalve mijn allerergste maar die is te genant om te posten:p

Maar ik was uit een klas overgeplaatst naar een andere met nog een paar mensen. En ik dacht toen dat ik geschiedenis had. En ik stap vrolijk het lokaal in en zie mijn vrienden die in de klas waar ik uit moest zitten. Ik dacht er ook niet aan dat ik verkeerd zat nee, ik dacht: He wat leuk, jullie ook hier! Totdat de lerares mij vertelde dat ik er niet hoorde :D. En de klas lachen die hadden dat allang door XD

En ik gooide een keer op vakantie een fles rode wijn om die ik niet had zien staan in de kast. Over het grote gele vloerbedekking... Daar bleef niet veel van over.

anne11112 11-03-2011 15:59

Citaat:

Louis Armstrong schreef: (Bericht 31429123)
Jezes, ik heb zo veel blunders begaan, dat ik de ergste er niet uit zou kunnen pikken.

In Rotterdam staan, terwijl ik toch echt in Amsterdam had moeten zijn.

Toen ik te laat in het gebouw was, de verkeerde deur openrukken, en verwilderd het podium opstappen, terwijl de show al begonnen was, en ik in de orkestbak had moeten zitten...

Na het toiletbezoek, iets te haastig mijn broek omhoog getrokken, en dichtgedaan. Daarbij was het uiteinde van de toiletrol, blijkbaar in mijn broek belandt. Dus toen ik in mijn klaslokaal binnenkwam, gevolgd door een hele sliert toiletpapier, voelde ik me ook enigsinds awkward.

In Nieuw Zeeland ben ik eens op de verkeerde toeringcar gestapt, waardoor het orkest wel, en ik niet bijtijds op de concertlocatie was. Het viel me al op dat we lifters hadden, maar niet dat er helemaal niemand bij me zat die ik kende. (Vreselijke veeg uit de pan gekregen daarover).

Ik ben eens wezen spelen bij een begrafenis in een dorp. En toen bleek dat de nabestaanden helemaal verrast waren door mijn komst. Ze vonden het een mooi gebaar. Toen ik zei, dat het zo verrassend niet was, omdat ik toch echt gebeld was, keken ze me raar aan. En jawel: in datzelfde dorp, werd op een andere begraafplaats ook iemand te ruste gelegd. Bij de verkeerde vent staan spelen. Wist ik veel.

whaha je hebt wel slechte orientatie. Je bent wel snel de weg kwijtxD

Louis Armstrong 11-03-2011 21:41

Ow, deze blunder moet ik eigenlijk ook vermelden.
Ik zou een avondje gaan werken bij een vereniging. Ik moest daar invallen. Ik had die ochtend eigenlijk nog maar 1 schone trui, de rest hing nog te drogen aan het wasrek. Die schone trui had ik op de Nieuwmarkt gekocht, en had als tekst: Oral Me. (In het zelfde lettertype als de tandenborstels). Toen vond ik dat wel gaaf.

Anyway, ik vond dat ik voor die avond een andere trui moest aantrekken, de was zou wel weer droog zijn.

De rest van de dag niet meer erover nagedacht, en vol goede moed vertrok ik naar die club.
Nadat ik was voorgesteld, trok ik mijn jas uit, en zei op gewekt dat ik wilde beginnen.
De mensen zaten mij wat verwilderd aan te kijken, en reageerden niet echt, dus ik herhaalde mijn eerdere zin. Totdat ik me realiseerde dat ik nog steeds diezelfde trui van die ochtend droeg...

Ik voelde me toch enigsinds opgelaten...

Syori 11-03-2011 22:08

Citaat:

Louis Armstrong schreef: (Bericht 31433527)
Ow, deze blunder moet ik eigenlijk ook vermelden.
Ik zou een avondje gaan werken bij een vereniging. Ik moest daar invallen. Ik had die ochtend eigenlijk nog maar 1 schone trui, de rest hing nog te drogen aan het wasrek. Die schone trui had ik op de Nieuwmarkt gekocht, en had als tekst: Oral Me. (In het zelfde lettertype als de tandenborstels). Toen vond ik dat wel gaaf.

Anyway, ik vond dat ik voor die avond een andere trui moest aantrekken, de was zou wel weer droog zijn.

De rest van de dag niet meer erover nagedacht, en vol goede moed vertrok ik naar die club.
Nadat ik was voorgesteld, trok ik mijn jas uit, en zei op gewekt dat ik wilde beginnen.
De mensen zaten mij wat verwilderd aan te kijken, en reageerden niet echt, dus ik herhaalde mijn eerdere zin. Totdat ik me realiseerde dat ik nog steeds diezelfde trui van die ochtend droeg...

Ik voelde me toch enigsinds opgelaten...

:D Heel charmant, haha. (y)

Mc Kauw 12-03-2011 00:28

Ik ga godverdomme niet mijn grootste geheimen open en bloot leggen hier!

Noedelhap 12-03-2011 02:39

:D @ Louis Armstrong

keeltje1996 23-03-2011 19:38

Ik liep op straat met wat vriendinnen, en zag een hele leuke jongen.
Ik keek hem eigenlijk aan en knipoogte.
Toen keek ik net vooruit en liep voluit tegen een lantaarnpaal aan.
schaamte!!!

fizzle-fluffy 24-03-2011 08:59

Toen ik op wandelkamp was met de middelbare school, ik was 14 ofzo, bleef ik met een vriendin achter om foto's te maken van de geiten langs de weg. Ik moest erg plassen maar we waren maar 2 km weg van de camping dus ik hield het nog wel even op. Maar de geiten haalden heel leuke capriolen uit en we moesten steeds harder lachen en toen heb ik mijn volledige blaas leeggeplast van het lachen. En toen moest ik nog twee kilometer lopen met een natte broek, het had de hele dag niet geregend, en we moesten over een volle camping met klasgenoten lopen om bij de douches te komen. Ik ben maar in een riviertje gesprongen, was ik tenminste nat all over.

fizzle-fluffy 31-03-2011 18:28

en dat ik dit topic vermoordde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.