![]() |
Oh oh Tirol
En, wat vinden jullie er van?
|
Is het vandaag op tv geweest al?
|
Ja :)
|
Heerlijk drama weer <3
Kijk, het is natuurlijk ontzettend fout en het hilarische is er wel een beetje vanaf, maar ik vind het toch nog steeds heel leuk om te kijken hoor :o :y |
Een en al vuurwerk!!
|
Dat nieuwe meisje ook echt...! Zij is er duidelijk tussen gezet om de boel een beetje op te jutten. Ik vind haar een attention whore:).
|
wanneer ik tijd heb ga ik zeker kijken.
edit : ik had eerder tijd dan ik dacht. Ik had het idee dat ze veel haagser (moesten) praten dan in cherso. maar verder wel vermakelijk, er komen vast nog veel mooiere drama's. |
Het kan me echt niet (meer) boeien. Ze weten inmiddels veel te goed hoe ze moeten doen om kijkcijfers te trekken, dus het is nu echt een act geworden ipv dat ze gewoon zichzelf zijn.
|
Ik vond ze ook Haagser dan anders! Wel 'slim' om een vijfde meisje er bij te doen. :p
|
Citaat:
|
Nog steeds wel leuk om te zien al hebben ze wel wat capsones gekregen.
|
Citaat:
|
Naast Barbie snap ik niet wat die andere meiden in het programma doen die zijn echt te 'normaal' die nieuwe tijgertje past er wel beter bij vind ik.
|
Ik kijk het nog wel en vind het nog best leuk, maar de hilariteit is er zeker af nu ze bekend zijn en dus hun image moeten weten vast te houden :(.
|
Ik vond het wel grappig dat, nu ze bekend zijn, nog steeds geen feestje vol kunnen krijgen :D:DD:
|
Ik vind tijgertje een aandachtshoer die te hard haar best doet.
|
Ze maken er wel een beetje een soap van nu he :p
Maar alsnog blijft het grappig om te kijken, vind ik. |
Citaat:
Verder is het programma zo slecht dat het leuk is. |
Ik vind dit, zoals verwacht, veel minder boeiend en vernieuwend dan Cherso. Het is te veel over de top en het faalniveau is nog enkele factoren hoger dan het al was.
|
Nog steeds niet leuk.
|
Citaat:
|
Ik vond oh oh Cherso altijd wel lachen omdat het alleen maar feest en drank was.
Maar nu is het alleen maar gezeik en drama met elkaar. Ik vond het sterke van cherso altijd juist dat ze daar drie weken zaten zonder ooit echt ruzie te hebben. Stiekem mag die Tijgertje wel dr nek breken op de piste... |
Ik vond o o cherso al vrij kansloos en het is er naar mijn mening alleen nog maar kanslozer op geworden.
|
Ik vind het zielig voor tijgertje want zij is tenminste real.
|
Ik heb het onderhand ook wel weer gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tony is een vies, smerig varken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik jou zin zo lees zou ik anders wel bijlessen Nederlands gaan volgen... |
Citaat:
Zo niet: tits is een correct Engels woord. Je schreef 'here' in plaats van 'her'. Je zei dus: 'Behalve hier tieten' waar je 'Behalve haar tieten' wilde zeggen. Volgens mij heb ik net echt een troll gevoed. |
|
Citaat:
|
omg die sniper
|
Ieh Tony en Barbie ketsen in de douche.
|
en ook nog ontkennen!
|
Ik zou het ook ontkennen als ik barbie had geschaakt.
|
true
|
http://www.youtube.com/watch?v=mM47L...rec_grec_index
Tony in take me out, seizoen 1, nog voor oh oh cherso :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |