![]() |
Mèhèhèhèhè #3
Continue, please.
|
haha, coole naam voor de nieuwe blaat:P ik snapte eerst niet dat dit de nieuwe was nl:bloos:
Ik heb eigenlijk nog nooit de eer gehad een topic vol te maken:bloos: maar goed, wie gaat er allemaal carnavallen?? |
Ugh... ik hou niet van carnaval. Het trekt me gewoon niet zo.
|
Da's te bourgondisch naar mijn smaak.
|
Ik ga zeker carnavallen, heb vandaag 15km gelopen voor het goede doel met bff's en dat was egt gezellig (om het toch maar even op de zagte gee te houden) Duusss... Daar heb ik wel zin in jaa...:D
|
ik ga niks doen maar als mijn vrienden eens wat wouden doen daarmee... maar aan de andere kant zit ik er niet in de goede regio voor... jammer :( (lijkt me erg gezellig :D)
|
Ik woon er te noordelijk voor.
|
Hee, waar is Blaat nou gebleven? :O
|
Mekkeren, blaten, all the same.
|
*kijkt even om het hoekje*
|
Citaat:
|
Hoi Koen, das lang geleden :)
|
Oh hee ja zo had ik het nog nooit gezien. :D
|
Citaat:
|
Wat had je gedaan Mark? :o
|
Het was op aanvraag geloof ik hoor :D
|
Oh, juist.
|
In Friesland wordt er niet aan carnaval gedaan :n
|
xD, ik moest even ergens anders mee bezig dus...
|
Citaat:
|
|
:(:( maar maar...
|
1e prijs :cool:
|
Gefeliciteerd!
En @LP: als je koekjes meebrengt ben je welkom! Anders niet! :mad: :P |
Maar dan wel koekjesijs, en boek meteen n weekendje afkickkliniek wat dat ijs is verslavend...:bloos:
|
Citaat:
|
Nee, geen koekjesijs. Gewóón koekjes. Roze koeken bij voorbaat. <3
En anders chocoladekoekjes! :Y Of cake, cake mag ook. |
Neem dan gelijk een taart mee, want koekjes --> cake --> taart.
|
|
Goed idee! Laten we gewoon de snoep/ijs afdeling van de AH leegroven! :D
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd Dingaantouwtje!!*O**O**O*
Nou mag jij wel beslissen wat voor ijs dat LP moet gaan halen:P maar dat van riickjuh lijkt me ook wel lekker!!:bloos: of stroopwafelijs:rolleyes: http://www.fortunatoijs.nl/plaatjes/stroopwafel.JPG |
Weet iemand btw nog iets wat ik zaterdag met mn pgb'er kan gaan doen?
Liefst iets in omgeving zuid-oost brabant of limburg. maar iets verder weg maakt ook niet uit... |
pgb'er? PuberGebruikbareBrommer? ProbleemGevalBoete? Ik heb werkelijk geen idee waar dat voor staat. :D
|
PersoonsGebondenBudget denk ik (van je CJP). Misschien kan je naar de film ofzo.
|
Citaat:
|
@Sabir, haha het staat inderdaad voor PersoonsGebondenBudget, maar niet van CJP:D
De PGB die ik bedoel is zegmaar voor mensen met autisme, of adhd of een andere handicap, die kunnen dan met dat geld een soort van ''zorg inkopen'' en ik heb dus een begeleidster waar ik regelmatig leuke dingen mee ga doen enzo, en ben maar niet bang dat jullie belastinggeld opgaat aan de entree voor attracties, dat moeten wij gewoon zelf betalen, PGB is alleen maar voor de zorg te betalen. en idd, mss naar de film is wel leuk, maar dat heb ik al n keer of 3 gedaan de laatste tijd dus ik bewtijfel hoeveel leuke films er nog draaien:bloos: weet iemand een museum ofzo? of iets anders om te doen? |
Oh oke, dat wist ik niet nee! :bloos:
Ik weet veel museums, in welke buurt? :) |
Oh en er komt binnenkort een leuke film uit, ik zag een trailer op tv. Iets met nummers ofzo die mensen hebben en die worden vermoord. Volgensmij heet hij iets van 'number 4' omdat het over die man gaat die nummer 4 is. :)
|
Hij is geregisseerd door Michael Bay, dus van het verhaal hoef je niet al te veel te verwachten. (n)
|
@Bright Blue,
zuidoost brabant, limburg of zuid gelderland zou mooi zijn:P maar iets verder is ook prima, dan pakken we gewoon het OV, als het maar niet Zeeland, Amsterdam of Groningen,Friesland,Drenthe ofzo is, want dat is gewoon bijna niet te doen met t ov |
Citaat:
|
Nee, maar draait die nog?
want ik heb net ff op de site van pathe gekeken en heb die volgens mij nergens zien staan:bloos: waar gaat ie over? |
Black swan is ook goed. Maar wel.. raar.
|
Citaat:
|
Citaat:
The King's Speech is een fijne film over een toekomstige Engelse koning die van zijn stotteren af moet komen. Je kan ook nog Rango kijken, ik weet alleen niet of die al in NL draait. |
Citaat:
|
Eerlijk gezegd heb ik dat allemaal van Wikipedia. ;)
|
De film is best goed, Kings speech. Heb hem gezien, en ik heb me niet verveeld.
|
Ik ben hem ook nog van plan te zien, net als Black Swan trouwens...
(die laatste komt al weer bijna op dvd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |