![]() |
Wat zou jij níet aan jezelf willen veranderen?
Iedereen weet wel wat hij/zij aan zichzelf zou willen veranderen: langer zijn, gespierder, slanker, ander haar, gladde huid, etcetera. Maar wat zou je nooit willen veranderen? Welke dingen van jou vind je juist perfect?
|
TS begint:
Ik begon dit topic omdat ik in dat andere topic opeens bedacht, ja, m'n oren, daar hoeft echt niets aan veranderd te worden :D Ze zijn klein en welgevormd en blijven braaf langs mijn hoofd staan; niks mis mee, dus! Verder vind ik mijn nek prima, hij is lang en slank en in de zomer heeft ie een beetje sproetjes (Y) Op mijn nagels na vind ik mijn handen ook heel mooi, lange vingers, beetje pezig... Mijn kuiten zijn ook tof, lichtgespierd en strak en slank (Y) Oh en mijn lengte is ook dikke prima (1.68), wil echt niet groter of kleiner zijn. (Als ik er zo naar kijk, zijn het vooral onderdelen die geen vet hebben die ik mooi vind :D Haha au, stom mode-ideaal). |
ik ben blij met :
-mijn zachte huid -dat ik zelden puisten heb -mijn brede heupen -mijn babyface |
-mn benen
-dat ik zelden puisten heb |
Ik vind mijn haren wel mooi, ze zijn blond met slag.
Mijn ogen zijn blauw met groen, ben ik ook wel tevreden mee. Mijn mond is mooi vol, ook niet gek. Mijn schouders en spierballen vind ik wel stoer staan. Mijn billen zijn ook wel prima vind ik. Zo te horen lijk ik echt zo'n persoontje die harstikke blij is met zichzelf maar dat is niet zo hoor. :D |
Ik vind mijn haarkleur super mooi :O
En ook ik vind mijn nek heel erg mooi, lang en slank. Hetzelfde geld voor een deel van mijn rug. Echt de mooiste onderdelen van mijn lichaam :). |
valt het niemand op dat juist alleen meiden nu positieve dingen over zichzelf zeggen?? tegen alle vooroordelen in!
Maargoed: Ik ben wel tevreden met mijn lengte, ik ben 1:95, en dat vindt ik een mooie lengte... Verder ben ik ook niet dik, dus daar ben ik ook blij mee... En me ogen zijn mooi groen/blauw (meer blauw dan groen) dus dat is ook een pluspuntje;) |
Ik ben wel blij met m'n lengte, m'n taille, m'n schouders, m'n haar, ogen en neus.
|
Ik zou sowieso niets zichtbaars willen veranderen, geloof ik. Ja, mijn haar is dun en pluizig, maar goed, dat heb ik nu al 25 jaar dus ik vind 't wel best zo :P Qua lengte en postuur is het ook goed zo, ik vind mijn lengte (1.68 m) echt prima en echt slanker hoef ik ook niet te zijn (hooguit m'n buik :P ). Mijn gezicht vind ik ook prima, vroeger vond ik m'n ogen te klein, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Mijn gezicht is juist erg in verhouding, geen rare dikke neus of gekke kleine oogjes oid, 't klopt allemaal wel. En ik ben blij met mijn huid, m'n huid is wel vrij gevoelig, maar ook heel zacht.
|
Mijn haarkleur, lange hals, gezichtsvorm, ogen, lange benen (ze zouden wat dunner mogen zijn... maar daarom loop ik hard ;) ), taille
Het enige dat ik wil veranderen qua uiterlijk zit inderdaad in die mode-idealen... Behalve mijn haarstructuur. Het zo ontzettend stijl en ik heb zoveel fijn haar dat ik er maar heel weinig mee kan. Gelukkig is het heel mooi lichtblond en daar ben ik erg trots op ;) |
Mijn lengte is prima, hoewel wat mij betreft de gemiddelde beenruimte wat ruimer mag zijn.
Mijn ogen zijn wel een tof kleurtje, en ze werken redelijk naar tevredenheid. Supergoed nachtzicht is het ongemak op zonnige dagen wel waard :cool: Sterke vingers en zachte handen is ook wel leuk (beetje jammer van de zwakke polsen). Stevig gebouwde botten en gewrichten hebben hun nut ook ruimschoots bewezen. Oh, en de makkelijk prikbare aders van mijn armen zou ik ook nooit veranderen :D |
Mijn haar :cool: De rest is lelijk :P
|
Ik ben blij met mijn:
- lengte Ik ben 1.60 en daar heb ik geen problemen mee. - bouw (taille, borsten en billen) Een smalle taille, mooie vorm borsten en een bolle kont. Eigenlijk gewoon een slank, maar vrouwelijk figuur. - lippen Volle lippen - neus Een klein schattig neusje. - huid De laatste jaren geen puistjes meer en verder zacht. |
- Mijn figuur
Vrouwelijk, tieten, taille en kont, met, naar mijn mening, genoeg vetjes op de juiste plaatsen! - Mijn haarkleur Mooi rood is niet lelijk! - Mijn mond Goede vorm lippen, rechte tanden - mijn ogen Als ik ze goed opmaak, zijn ze knalblauw :) - Kuiten Slank en subtiel gespierd :) |
Mijn figuur, mooi gevormd, rond maar toch slank.
Mijn haar, ik kan er Alles mee. Heeft een mooie diepe donkere kleur en mijn krullen zijn geweldig. Mijn lach, mooi en breed. Mijn neus is lief, klein en schattig. Mijn gezicht straalt jeugdigheid uit. Ik hoop dat ik dat net als mijn moeder heel mijn leven lang heb. Mijn voeten, ook lief klein en schattig. Ogen en wenkbrauwen. mooie donkere wimpers en mooi gevormde wenkbrauwen. Mijn huid, egaal, zacht en mooi gekleurd. Het fenomeen puisten is mij vrijwel onbekend. Oren, ze staan gelijk en zijn niet raar. Lippen, ik heb grote volle lippen. Benen. Nagels, groeien snel, zijn sterk en breken nooit. Mijn kin, geeft me karakter vind ik. Borsten/billen/taille zijn perfect Mijn tong, daar zit een moedervlekje op, dus die vind ik speciaal. Ik heb ook een mooie lengte, lang genoeg om vrouwelijk en sexy te zijn, kort genoeg om schattig te zijn. |
En ik zou overigens de manier van aankomen/afvallen nioet willen veranderen. Ik heb altijd heel erg geschommeld me tmijn gewicht, en dan scheelde dat niet een of twee kilo, maar soms wel vijf tot tien. Een keer zelfs twintig kilo met wat ik eerst woog. Ik was veel te zwaar, maar een van de grote gelukken die ik heb, is dat ik overal evenredig aankom/afval. Het is en blijft allemaal in verhouding als ik aankom of afval en dat is heel erg fijn, moet er niet aan denken om alleen op mijn buik aan te komen, of alleen bij mijn borsten.
|
Ik vind niets aan mezelf perfect en eigenlijk ook bijna niets echt mooi, en toch zou ik niets aan mezelf willen veranderen. Ik hoor nu eenmaal zo ;)
|
Ik zie maar heel weinig 'Ik ben blij met mijn borsten"... Is iedereen daar zo ontevreden over dan? :confused:
Mja, Ik ben blij met: -Breedte van mijn bovenlichaam (vooral borstkas), gespierd genoeg naar mijn mening. -Mijn buik, niet te dik, niet te dun *O* -Mijn benen, mooie kuiten enzo.. -etc etc etc Eigenlijk alles behalve mn handen (korte vingers) en mn kop (puistjes, wenkbrauwen, haar) Met een zak over mn hoofd ben ik een droomjongen, kun je zeggen :O:O |
Citaat:
|
Ik ben niet ontevreden over mijn borsten, nee. Zou er eigenlijk ook niks aan willen veranderen. Handjevol en pront en kleine tepels (Y) Dus je mag ze aan mijn rijtje toevoegen. :P
|
euhm
-mijn vingers: lang en gespierd => goed om gitaar mee te spelen -mn buik: strak, geen buikje -mn penis: tsja, ben redelijk groot geschapen -mn ogen: ze werken, en zijn blauw -mn oren: ze werken, gewoon middenmoot kwa vorm de rest zou ik ook niet willen laten veranderen, gewoon om t feit dat ik niet onnodig geopereerd wil worden. |
Ik vind mijn neus leuk, hij is klein en lief en een beetje een wipneusje. Mijn ogen vind ik ook wel mooi, en ik vind het fijn dat ik een hoeden/pettengezicht heb. Ook is het tof dat een bril mij goed staat, maar dat het niemand opvalt als ik hem eens niet op heb. En tot slot vind ik ook mijn bovenbenen mooi, al maken ze het een hel om goedpassende broeken te vinden. :p
|
mijn ogen zijn mooi en groot, mijn haar is praktisch en meestal mooi, mijn gezondheid is meestal goed.:D
ehm verder vond ik mijn borsten altijd fijn, maar nu ik wat afgevallen ben zijn die ook kleiner geworden.:( ze passen nog steeds goed bij mijn lijf dus ik denk dat ik ze niet groter zou willen. mn huid is ook fijn, nauwelijks puistjes! goed, positief topic, dit! *O* |
Citaat:
Ooh wacht, je bent 14... laat maar |
Citaat:
En dit topic gaat over wat men niet zou willen laten veranderen aan hun lichaam, en waarom nou, onder andere mijn penis niet, omdat ik vind dat ik "niets te klagen heb".
Spoiler
|
Citaat:
Maar dat zal dan wel aan mij liggen |
Mijn ogen, omdat die heel groot en mooi van kleur zijn en ik lange wimpers heb (y).
En mijn haar denk ik, want dat is heel dik en golvend. |
Ik dacht altijd dat heel veel mensen onzeker waren over hun uiterlijk maar dat schijnt harstikke tegen te vallen als ik alle reacties zo lees. :P
|
Citaat:
Ot: Ik heb überhaupt geen dingen waar ik superontevreden over ben. Ik ben soms ontevreden over hoe "dik" ik ben, maar dat mag niet van mezelf. Verder ben ik echt fan van mijn taille (taille-heupratio van 0,7, yay!), van mijn ogen (zeker als ik een beetje mascara opdoe) en mijn kuiten want die zijn fantastisch slank. Ik heb sowieso wel rokjesbenen. En ik waardeer het dat ik best wel gespierd ben zonder dat je dat ziet. Oh én ik houd van mijn handen en onderarmen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |