![]() |
µSaai #1331
Juh.
|
Haha, dacht al dat deze zou komen. :p
|
"Vaste" dumbells heten toch barbells?
|
Citaat:
Maar heb Annie Hall gisteren gekeken, en ga vandaag denk ik Manhattan nog kijken (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil nog wel eens de wondere wereld van nieuwsgroepen ontdekken en kijken wat daarmee zoal te verkrijgen is, want soms zoek ik naar obscure dingen met torrents, en dan is er niks te vinden.
Al denk ik dat op nieuwsgroepen vooral recentere en populairdere dingen 'in leven' blijven? |
Citaat:
Verder weet ik er NIKS vanaf. |
Citaat:
|
Citaat:
Mighty Aphrodite ook gezien was minder boeiend. Net als Match Point (bweurk) en Vicky Christina Barcelona (dubbel bweurk). |
Ik hou van zijn pessimisme, want zo ben ik ook, weet je.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor muziek moet je eens hier kijken:
http://holyfuckingshit40000.blogspot.com/ Veel awesome dingen, helaas wel in FLAC. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoor, maar ik zoek echt niet hele obscure dingen en toch gebeurt het me heel vaak dat ik films of muziek niet/bijna niet kan downloaden. Een rede voor mij om toch maar vooral te kopen.
|
oh, geldt voor torrents trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar zoeken jullie vooral?
Of mag je dat niet bespreken? :') |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik weet eigenlijk niet meer zo goed welke films ik wilde hebben. Een paar van die indie-films uit Frankrijk of Japan, ik weet even geen titels. |
Citaat:
|
Zal ik vanavond Sex and the City 2 (:D:o) Fightclub of Manhattan kijken?
Misschien kijk ik Annie Hall wel nog een keer. De eerste keer onthou ik een film heel slecht. *stonersgeheugen* |
zó, dat was het avondeten weer. Het was weer lekker, bedankt moeder!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Shrek zo'n geweldige film hè. Alleen jammr dat hij de laatste tijd een beetje ondergewaardeerd is omdat de vervolgdelen best kut waren.
|
Citaat:
|
hoe spreken jullie murray uit, van bill murray?
|
Of je gaat Serenity kijken, Steef.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah oke
|
Citaat:
|
Hahaha lig in een dubbel om die nickname op Welkom voorstellen subforum. Mooimaaronzeker :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
http://translate.google.nl/#en|en|murray Klik op luisteren. |
Citaat:
Waar heb je nieuwsgroepen voor nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: