![]() |
Seks
Hoi,
Ik ben zelf 17, en er is een jongen van 16 die heel graag seks met me wil, maar ik vind hem niet leuk, hoe kan ik hem het beste afwijzen? |
Gewoon zeggen 'nee, ik wil geen seks met jou'. En desnoods wat ruwer als het niet overkomt.
Ik vind het sowieso een beetje apart dat hij meteen met seks aankomt, terwijl je hem niet eens leuk vindt. :P |
ehmm... het standaard: sorry maar ik voel niks voor je maar je bent wel een hele leuke jongen/meisje ;)
of de bitch-aanpak: wat met mij? haha of de ik wil je niet kwijt-aanpak: oo wat lief je bent echt heel leuk en ik vind je heel aardig maar we kunnen ook vriend(in)en blijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als mensen niet willen luisteren dan vragen ze zelf om zulke reacties! Of gewoon zeggen 'rot op' en weglopen oid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic berichten verwijdert, houd het ontopic alsjeblieft. (:
|
Citaat:
|
Je was sneller dan mijn edit. :D
Succes morgen. ;) |
Citaat:
bedankt, ik hoop dat dat bord voor zijn kop eindelijk verdwijnt |
Ik weet niet of je het hem al hebt verteld?
Hoe ging het?! |
Gewoon zeggen: Moet je eens even luisteren, je begint nu knap lastig te worden ik moet jou niet dus rot een heel eind op.
|
Schop in de privates
|
Ik heb het hem verteld en hij was teleurgesteld maar begreep het gelukkig wel, het enige waar ik doorheen moest kijken was dat hij begon te janken toen ik hem vertelde hem niet te zien zitten, gelukkig begreep hij het uiteindelijk wel maar ik moest echt doorzetten, hard zijn werkte dus het beste :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Excellent.
|
zeg gwn tegen die gene dat je alleen met iemand sex wilt hebben waar je gevoelens bij heb en dat je vrienden wilt blijven. vrienden en sex gaan niet samen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |