![]() |
Muziek waar je vroeger naar luisterde
Nou?
|
2 unlimited en dat soort deuntjes waar laatst een hele topic over was (en voor andere mensjes ook jeugdsentiment is ;))
Take That en heeeel vroeger Kinderen voor Kinderen |
Kon heel het bandje van Bart Kaëll vanbuiten :eek: . En ook het bandje van de miniplaybackshow van Henny Huysmann. Was toen al een hele muziek freak, liep hele dagen zingend door het huis met me walkman. Nog niet veel verandert nu :D .
xxx Faith |
no doubt, aerosmith
dat vooral eigenlijk |
heel vroeger Kinderen voor Kinderen ja, en de cd van Alfred Kwak :cool: en ik was gek van de Afrikaanse muziekjes van m'n vader
later: K's Choice Alanis en: Greenday, NOFX daar begon het echt mee |
Zo'n beetje alles uit de "grunge" periode. Maar toen was ik nog maar een kleine NERD en wist niet beter :D
|
Citaat:
|
ikke no doubt,papa roach en aqou
|
als heel klein jongetje; rolling stones, beatles (invloed van papa)
in pubertijd; gabbermuziek, later punk (pennywise, nofx, rancid) nu: house, punk, garage, garagerock, triphop, hiphop, idm, wat metal, techno, drum 'n bass, en dat is slechts een kleine greep uit het assortiment. |
Culture beat,Technotronic,Snap,Salt n peppa,Extince,Rene de klein,dr Alban,Snoop dogg,dr.dre,BT'n'H,moby,Prodigy,gabriele,Michelle,phill Collins,Nederlands beste engelstalig de NITS,Herman van Veen.
|
ik was vroeger helemaal gek van Madness!
(nog steeds trouwens) |
eerst die 2 unlimited en al die lui...
daarna grunge en beetje rock en britpop, bryan adams, robbie williams, blur, radiohead, nirvana, mudhoneys daarna punk en dat begon met pennywise, nofx, blink182 en dat soort dingen... nu: allerlei stijlen punk eigenlijk... veel ska, industrial, beetje metal, en beetje vage muziekjes als nieuwe radiohead, msi, tool enzow... |
Skatepunk/grunge stuff
en nu tsja :D hardcore/ska/punk/reggae/grunge ook nog wel en ga zo maar door ofzo, nog heel veel andere muziek |
2 unlimited :cool: en meer van dat soort muziekjes, BSB, Alanis Morissette (heb zin in dinsdag!!!), NOFX
|
Rap
|
3t....enne daarvoor nog kinderen voor kinderen
nu meer dance enzo :D |
in de jaren 80..tja radio stond dan aan en dan hoorde je wel vaak nrs zoals:
Bangles - Eternal Flame A'ha - Take On Me Men At Work - Down Under etc. ja t begon een beetje met MC Hammer en East 17 en de Petshopboys daarna kwam de happy hardcore :) Dune was 1 van mn favorieten |
Mijn god. Ik schaam me zo erg als ik er weer aan terugdenk :p
* Spice Girls * Britney * NSYNC * BSB * Christina Aguilera |
BsB
mariah carey daar was ik fan van,voorderest luisterde ik alles wat ik voorgeschoteld kreeg |
Take That
tjonge wat heb ik gehuild toen ze uit mekaar gingen.. |
Citaat:
|
Ik luisterde alles wat in de top40 stond zo ongeveer.. en ik was heel lang backstreet boys fan..
|
Citaat:
|
metallica, guns and roses, Dune, Soul Asylum, Nirvana, Pearl Jam.
|
thunderdome, 2 unlimited, en zooi top40
|
Ik was vroeger gabber!
Toen ik nog op de basisschool zat tenminste! echt hip :D :D :D |
toen ik 8 was luisterde ik naar darkthrone en allemaal underground black metal bands
nu weet ik wel beter , dan naar die pukkelige wanker te luisteren met hun troep wat ze het liefst zo bagger mogelijk hebben.... nu luister ik smartlappen |
spice girls :D
toen had ik nog zo'n hekel aan metallica.. 'die gast zingt niet, die krijst' moet je me nu horen.. |
Citaat:
Was heel dramatisch, was helemaal overstuur derdoor Lol, k heb ergens nog een fotow van mij dikke rooie ogen van het huilen, k gloof zelfs nog mn TT sjaaltje om :D errug dramatisch :D:D:D:D |
Citaat:
|
euhmmm......spice girls (n) maar toen had ik hip hop en bubbling nog niet ontdekt.... (y)
|
Citaat:
I really really really wanna ziggaziggaahhh |
Ik luisterde vroeger vooral naar Duitse techno-pop, een biertje voor degene die kan raden naar welke band..
Tegenwoordig luister ik vooral naar Friesche trotsche jazzgrind van P paaltjens en P Pander, twee wereldartiesten in 1 stad! |
Vroeger...en dat is dan ongeveer 6 jaar geleden (daarvoor alleen kinderen voor kinderen, rules nog trouwens die oude nummers dan :p)
- Spice Girls - Captain Jack - Vengaboys - Aqua kVind t trouwens best leuk om die cd's nog eens te luisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik luisterde eerst veel naar klassieke muziek, Kinderen voor Kinderen en Disney-liedjes. Wat later werden dat groepen als Spice Girls en B*Witched. :o Daarna heb ik een tijd veel trance geluisterd. En toen kwam er een periode waarin ik veel verschillende muziekstijlen uitprobeerde om te weten wat ik écht toffe muziek vind. |
Citaat:
werd ik maar opgevoed met die muziek, ipv corry en de rekels. |
Citaat:
AUTOBAHN was het correcte antwoord |
2 unlimited, haddaway, Ugly Kid Joe, Metallica, Leila K, Snow, René Klein.
Dat waren de artiesten op mijn eerste single ceedeetjes :) |
Overigens blijf ik Open Sesame een mooi nummer vinden van Leila K!!
|
*schaam* :o spice girls :o *schaam*
mijn hele kamer was zelfs behangen met van die posters van ze, best wel erg. Verder luisterde ik altijd Paul Simon (omdat mijn ouders dat heel leuk vinden, moest ik wel) |
Citaat:
|
begonnen met metal, nooit vanaf gekomen.. (metallica & death)
|
Citaat:
ik met top 40, ATB, Eminem en Dr. Dre. later via limp bizkit, korn -> echte metal. |
Citaat:
ik heb ook nog limp bizkit en korn geluisterd hoor, maar dat was veel later.. eerste paar jaar dat ik muziek luisterde vooral metallica, death, megadeth en rage against the machine (mijn eerste albums waren ..and justice for all en ratm - ratm en dat zijn nog steeds top cd's :)) ..ik ben er blij mee want je ziet dat veel mensen met heel andere muziek beginnen dan waar ze uiteindelijk naar gaan luisteren.. |
Ik begon met Bert en Ernie (luister ik eigelijk nog steeds), daarna het klein orkerst (roltrap naar de maan bijv. ) toen 2 unlimited en daarna de Backstreet Boys :o
|
jimi hendrix, led zeppelin, madonna, stevie wonder, sting, the police...
tja ach. =) |
ik luisterde eigelijk nooit muziek toen ik klein was, toen ik 12 jaar was ofzo had ik wel een paar cdtjes met top40 muziek en ik had een cd van dj paul, maar sinds mn 14e ben ik naar punk gaan luisteren en dat is niet meer veranderd
kben natuurlijk begonnen met de heideroosjes, en met de bloodhound gang |
Captain Jack! :o :eek: Ik heb er zelfs nog de CD van, en ik ken nu nog alle liedjes van buiten! :o
Ripper |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |