![]() |
Saailent Stream of Godless Elegy #1332
:)
|
Oja, over bier gesproken, ik heb nog een Hertog Jan en een Palm in mijn fritsj staan!
|
Ik drink lauwe ES-pils met citroensap.
|
Verdorie! Ik wilde "I try to clothe your bones with scratchy supersaaids" :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op Ned 2 wordt er op narwals gejaagd door Inuit! Zo zonde van zo'n gaaf beest :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk naar een aflevering van Neveneffecten waarin Michiel de Moore (de Vlaamse Michael Moore) opzoek gaat naar het geheim van Sinterklaas en waarom dit de enige migrant is die de Antwerpenaren met open armen ontvangen. En waarom de Sint belachelijk veel geld vangt, waar de fiscus niks van terugziet, terwijl hij openlijk negers uitbuit.
Godverpielekes, wat een goed programma. <3 editdepedit: |
Citaat:
|
Ja, wieso?
Anyway, ik raad aan om alles van die kerels te kijken. Godverdomme, wat een genialiteit. Dat dit programma niet veel beroemder is snap ik ook niet. |
"Ja, ik vermoed de joden." :D:D:D
|
Ik word een beetje moe van de zooi in Libië.
|
Citaat:
|
Ik vind het niet half zo goed als Van Kooten en De Bie, Jiskefet, Kreatief met Kurk en Daar Vliegende Panters.
|
Ik vergelijk het ook nergens met die programma's, maar imo past de serie goed in het rijtje. Het komt niet vaak voor dat ik echt hard moet lachen om Nederlandstalige programma's, maar bij hun 'documentaires' doe ik dat constant. Ik geef ze dikke pluimen op de daarvoor bestemde plaatsen.
|
zeventien weken, egon naamzoek
|
het is weer kapsel uitzoek tijd! Als ik niets kan vinden ga ik het milimeteren!
|
Citaat:
|
ik denk dat dat me erg ongezond staat dus ik moet maar gewoon een kapsel vinden.
|
:D
|
Sann, over Superaids hè, zeggen ze niet iets met *** parades? Ofzo?
|
Heb je alle Leonard Cohen-platen, always-midnight?
|
Citaat:
|
Nee, volgens sanne nog niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"I try to clothe your bones with scratchy super 8s, exaggerate his stories and old tunes."
Dat hoor ik iig. Superaids had leuk geweest, maar helaas spreekt hij een fortis dental plosive uit en geen lenis. *taalkundige meuk ertegenaan gooi zodat het lijkt of ik weet waar ik 't over heb* |
Maar waarom zou ie het over achten hebben? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkbaar heeft "Super 8s" iets te maken met cricket en/of een keten hotels?
|
Super 8 is een soort film.
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_8_mm_film |
ah mensenkinderen, kennen jullie super 8 mm films al niet meer? :(
|
Thanks Trimmeh <3
|
Citaat:
|
Ja uhh, ik heb ongeveer net zo veel verstand van filmtechnieken als de gemiddelde PVV'er van nadenken.
|
Citaat:
|
Momenteel niet, maar ik weet je te vinden!
|
Citaat:
|
Schatjes, ik ga naar bed!
|
Oeh joh, ben je ziek sann? Of moet je morgen gewoon heel vroeg werken en heb jij wél de discipline om dan op tijd naar bed te gaan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |