![]() |
alle talen
hey weet iemand hoe je beter talen kan leren? als ik een week van tevoren leer krijg ik een 7 voor een woordjes overhoring, en als het 2 weken zijn wordt het een 8. dus dat schiet niet echt lekker op! ik zou graag hogere cijfers willen halen voor de tijd die ik erin steek< heeft iemand een idee hoe ik beter kan leren en makkelijker?
|
Dat ligt er aan - denk ik - aan hoe jij leert. Hoe leer jij? Welke manieren gebruik je om te leren? Misschien als je dat vertelt, dat we je kunnen helpen.
|
Citaat:
|
Doorlezen helpt bij mij prima dus ik spreek niet uit ervaring, maar misschien helpt het om ze op te schrijven? Het is zal alleen wel veel werk worden, maar als je het het waard vindt kun je het proberen. Of laat je overhoren, en leer de woordjes die je niet kent als ze worden gevraagd nog eens extra. Nog beter is dan om wrts (www.wrts.nl) te gebruiken, dan typ je ze zelf in, leer je tegelijkertijd, en worden ze ook nog eens overhoord. Hopelijk heb je er wat aan, en succes!
|
ken je www.wrts.nl??
Die site heeft mij ook geholpen:bloos: (dit is niet als reclame bedoeld:bloos:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |