![]() |
leeftijd zoenen
waneer tongzoende jullie voor het eerst??
|
Citaat:
ontopic: Ik was 14. |
Ik was. ehm. in groep 6. Best serieus. enzo. Dat meisje duurde tot en met groep acht, en in de eerste had ik weer een andere vriendin. Dus ik weet niet hoe serieus ik die in groep 6 moet nemen, en anders ga ik gewoon uit van die in de eerste, toen was ik 13.
|
Afgelopen zomervakantie, en toen was ik ook al 15
|
niet :P
|
omg Vorige WeekxD ben 14
|
14, ergens midden op de kagerplassen tijdens een zeilwedstrijd :facepalm:
|
Le 15
|
nog niet ben nu 14
|
Zomer 2009. Dus eh ik was eh, 14? Want ik word deze zomer nog 16.
|
twaalf of dertien ofzo. In een badhokje. Die jongen duwde me tegen de muur en begon aan me te zitten enzo en heel heftig met mij te zoenen. Maar omdat hij zo knap was liet ik alles toe. Maar ik was nog wel te jonge eigenlijk toen.
|
15
|
Een week voor mn 14e verjaardag :$
Op het station, in de regen :$ |
nog niet
|
Nog niet maar de deadline is 31 december 2011.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
14
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf was ik bijna vijftien trouwens. En achteraf bleek het duisent keer minder boeiend/belangrijk/levensveranderd. :P |
Citaat:
On: Nog niet |
Citaat:
|
Ik wil iedereen hier nog wel zien posten als ze wat ouder zijn:D
|
12
|
Citaat:
|
14 ook, wel de gemiddelde leeftijd volgens mij
|
Citaat:
OT: 15 |
Grappig dat iedereen er op reageerd :) had ik niet verwacht, ik zie het ook niet als wedstrijd. Heb totaal geen last van onzekerheid ofzo, ben ook niemand aan het pushen. Kan niet echt uitleggen hoe ik het zie.
|
Citaat:
|
Nog niet (ben nu 17).
Citaat:
|
Ik vrees van wel, helaas! Je blijkt er helemaal niet volwassen van te worden en er gaan óók geen deuren open en je bent ook niet ineens populair. Het is triest, dat is het! ;)
|
Zo'n twee maanden geleden denk ik :p
|
Citaat:
|
NOg nooit gedaan:$
ook nog geen vriendje gehad xD |
Maakt me echt geen reet uit of ik nu nog maar met twee jongens heb gezoend of met twintig. Ik vind het voor hoertjes om elke dag/week/maand met een andere te zoenen. En als ik een jongen zou zijn zou ik het niet superleuk vinden als mijn vriendin met al twintig andere jongens had gezoend.
Zoenen is lekker maar alleen voor je vriend/vriendin. En niet voor iedereen. Net zo'n plakbandje, hoe vaker je het ergens opplakt en het er dan weer van aftrekt, hoe minder vast hij gaan kleven op het einde. Maar dat is mijn bescheiden mening hoor. :D |
Leuke vegelijking :y
|
16, toen ik zeer dronken was, en met mijn domme kop mijn mobiele nummer had gegeven.
dus ik heb een paar weken een persoonlijke stalker gehad,! maar wel mooi geoefend op iemand die ik dus niet ken ;) daarna een paar weken later met de jongen die ik super leuk vond, nu nog steeds trouwens, maar het is niks geworden, en ben bang dat het ook niks gaat worden! |
Iemand die veel zoent is niet direct een 'player' of een sletje hoor. Zoenen is gewoon fijn en als je geen relatie hebt of geen zin/tijd hebt in een relatie vindt ik het redelijk normaal dat je tijdens het uitgaan met een meisje/jongen zoent die er leuk uit ziet en een leuke uitstraling heeft.
|
Hmm, ik vind zoenen wel iets voor je vriend/vriendin eigenlijk. Misschien kan er als je stomdronken bent wel gezoend worden, maar over het algemeen zou ik dat niet doen.
Wat natuurlijk niet betekent dat ik het abnormaal vind als je het wel doet hoor ;). |
Ik was 14 :y
|
Ik was 14.
|
ik ben nu 15 en nog niet. :)
|
16! Afgelopen zomer, midden op straat. Voor de eerste keer niet aan te raden :P
|
in februari van dit jaar >.> ja misschien erg laat maar ik heb gewoon gewacht op de ware, het was heerlijk ^^
|
Oei, op je zeventiende pas? Dat is wel érg laat inderdaad.
|
17 is helemaal niet laat joh! betekent gwn dat eht wat langer duurde voor diegene om het speciaal te maken :)
|
Nog niet. En ik ben nu 16.
|
Citaat:
|
12 volgens mij
ik zie het niet als iets dat iets heeft veranderd het was op haar ouders bed op haar verjaardag... niks boeiends aan beleefd |
@HomoSignificans
Ik heb vriendinnen van 18 die nog nooit hebben gezoend. Ze hadden allang een random guy op de bek gepakt, maar ze wachten op een jongen die ze echt leuk vinden. Das niet zoo erg hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |