![]() |
Reboundsaaiksen, baarden, oorlellen, Josaain z basaain #1334
continu!
|
snel, verzin een titel!
|
Wie saai zegt moet ook ook b zeggen!
|
Blub
|
Mensen, Charlie Brooker is NU op BBC2. 'How TV Ruined Your Life' en nu een clip over thundercats. epicawesome!
|
Zeg even een hypothetische kwestie he. Als het uit is met je vriendje, na hoe lang mag je dan gaan reboundseksen zonder dat je je schuldig hoeft te voelen en een slet bent? :D
|
Spoiler
nou mensenkinderen, hier past toch wel het eerste bijbelboek op hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk. vier weken! |
Josaain z basaain!
|
O, er is al een titel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Reboundsaaiksen zou ook wel een goede titel zijn :p
|
toen ik een beetje dik was noemde mijn vader me altijd de lachende boeddha, omdat ik lach als een pieppoppetje, bol was en gigantische oorlellen heb.
|
Citaat:
|
nee, drie maanden
|
:D:D:D: @ titel
|
hooguit zes
|
Rebounden kan zodra jij het ok vind.
edit: Titel wijzigen? :cool: |
Hm oke! Ik ben niet tevreden met je mening dus ik wil er meer :p
|
Citaat:
|
Wie is het slachtoffer sann? :D
|
Citaat:
|
Nou ja, het speelt natuurlijk mee hoe lang je al bij elkaar was en hoe hevig de break-up was enzo. Zodra je jezelf weer ok genoeg voelt om verder te gaan, is rebounden imo ook geoorloofd.
Maar who cares wat anderen ervan vinden? Al ga je na 1 dag al rondsletten als een malle, dat moet je toch zelf weten? edit: deze info komt van iemand die na 5 jaar nog steeds niet aan het rebounden is geslagen, dus eigenlijk moet je naar mij niet luisteren. |
Citaat:
Nee, niemand in het bijzonder :D HET IS HYPOTHETISCH. |
OOOOH er staat NA hoelang. Ik dacht, hoelang! Nee, gewoon, gelijk nadat het uit is.
|
haha ik ben echt een communicatiewonder zeg, jezus
|
Citaat:
Citaat:
|
WTF die Webb! Echt de Rossi geeft Srna een gigantische elleboogstoot. Die ligt vervolgens een minuut halfdood te gaan op het veld. Dan reageert Srna boos op de scheidsrechter. Vervolgens gaat de scheidsrechter weg en komt 10 seconde later terug om hem geel te geven:d
|
Citaat:
|
|
Manu Chao never sounded this good:
|
nu moet ik gaan autoracen, dag mensen
|
Citaat:
Als hij/zij degene is die 't uitmaakte - vanaf de volgende dag al, als de ander dat erg vindt dan moest 'ie het maar niet uitmaken. Als het een gezamenlijke beslissing was - dan kun je er ook wel over praten en samen een passende rouwperiode vaststellen. Zoiets! |
Daaaag Stigje!
|
Citaat:
Citaat:
|
Btw Sann, Heb jij toevallig een Panda muts?
M'n panda lustrum liep zaterdag een beetje in de soep, dus dan moet ik het komende vrijdag maar vieren, maar dan wel met bijpassende attire. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg mensen die zeggen de dag erna: houden jullie wel rekening met de slettenreputatie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- spreiding binnen de groep die iets kan horen - don't tell als niemand het kan weten |
Ok, dank jullie, ik neem het mee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh god, eigenlijk wil ik nu een compleet pandapak voor je regelen :D
|
Dat hoop je maar.
edit: :eek: :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |