![]() |
Herkent iemand dit?
Hoi, k ben n meisje die ook al redelijk veel meegemaakt heeft in mijn leventje... niet al te vrolijke dingen, ook wel s een tijd dat k liever **** wilde... nu ja, die tijd is zeker en vast voorbij en ik voel me op en top gelukkig..
alleen heb k t probleem dat ... natuurlijk heb k nog enkele littekens op mn arm... ook ben k door slechte eetgewoontes niet meer slank gebleven... en... als k nu iemand nieuw leer kennen... heb k nog altijd t gevoel zeer onzeker te zijn. Ik heb me nooit zo goed gevoeld maar k twijfel eraan of hij wel ECHT van me houdt... ook al zegt en toont hij mij dat genoeg... k kan t niet vermijden van voortdurend teveel te willen denken en denken en hem nog meer te doorgronden... niet alleen voor mij maar ook voor hem vervelend... herkent iemand dit? wat kan k er aan doen... hoe kan ik en ook hij n beetje rustiger leven :( thx x |
ik weet niet of dit gaat helpen majah
ik denk de eerste stap die je moet maken is alles aanvaarden dat er gebeurt is inzien dat niets dat nog kan veranderen en dan proberen een zo normaal mogelijk leven te leiden ik denk dat dat al een begin zou zijn maar is niet zo makkelijk ik heb het in ieder geval toch nog altijd niet gekunnen in ieder geval veel geluk |
Kwestie van tijd, denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verwerk alles, vergeef je zelf, probeer hem langzaam te vertrouwen en praat met hem erover... Dat werkt tot nu toe voor mij redelijk goed...
|
praten praten praten praten praten..
tis iets dat bij jou hoort dus hij neemt het maar voor lief. Met de tijd zal het zeker minder worden, maar het is hardstikke logisch dat je het nu moeilijk vind. Ik heb die periode ook gehad met mn ex, maar na een tijdje ging het vanzelf beter. Je leert hem echt kennen en alles, en hij jou... Daardoor valt er makkelijker mee om te gaan. |
praten, verwerken én jezelf de tijd geven!
zoveel als je zelf nodig denkt te hebben.... het slijt, echt waar! succes!! (y) |
Citaat:
Ik denk dat je het gewoon tijd moet geven en dat je moet proberen jezelf te accepteren, want dat doe je volgens mij nog niet echt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |