![]() |
Chatten met Kluun
Vanmiddag maakt hij zoals beloofd zijn rentree; bestsellerauteur Kluun schuift om 17:00u voor de tweede keer aan bij de Scholieren.com chat.
Heb jij je lijstje brutale vragen voor deze succesvolle Brabantse schrijver al klaarliggen? Ben je bijvoorbeeld ook zo benieuwd hoeveel Kluun op de gladde reclamejongens uit zijn nieuwe roman Haantjes lijkt? Kom ook langs als Haantjes nog in je boekenkast ontbreekt, want we mogen 3 exemplaren weggeven! |
Ja. Ik wil vragen of hij wil stoppen met schrijven, elk nieuw Kluun boek is een Kluun teveel.
|
overigens is dit spam en niet in lijn met het Kantine-beleid!
|
inderdaad zeg, hoe kunnen wij hier nou over discussiëren o.i.d.? :o
|
Rationeel, je gaat offtopic. Dat soort dingen graag in het WSZ-topic!
|
Citaat:
En verder; mededeling, slotje, doe gewoon dat gele balkje, dat lijkt me voldoende. |
Ik heb geen geel balkje :'(
|
Ik ook niet, maar dat zouden ze moeten doen!
|
Ah nu wel! *O*
|
Ja, zag het :D(n)
|
En dan nu een slotje graag!
|
Voor medewerkers gelden andere regels Absinthe :(
|
Wtf, medewerkers. Die hebben toch niets met het forum te maken? In elk geval niet per definitie. En niemand zit op dit soort topics te wachten, dat blijkt iedere keer weer.
|
Ik wel. Ik vind Kluun echt een briljant schrijver, een voorbeeld voor ons allen. Ik word ook altijd een beetje sexueel opgewonden van z'n stem als-ie op TV is en ik lees al z'n boeken (die heb ik allemaal tenminste 4x gelezen) in zijn stem :bloos: :bloos:
|
Snel, allemaal laten zien hoe erg je wel niet walgt van Kluun om jouw superieure literaire kennis tentoon te stellen! :')
|
Citaat:
Dit forum is soms zo voorspelbaar en typisch. |
Truth be told; ik heb nog nooit een boek van Kluun gelezen en ik heb ook niet echt een mening over Kluun :o
|
Citaat:
Ik vind je nu een heel intellectueel persoon. Kudo's hoor. |
Niet zo snel juffrouw, er was nog een toevoeging die blijkbaar noodzakelijk is voor de zure sloten hier.
|
zure sloten? :D
|
itt: butthurt Kluun-fans.
|
klunen met chad lijkt me leuker :D:D:D:D:D:D:D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan iemand mij even uitleggen waarom ik in godesnaam met Kluun zou willen chatten? |
Ik vraag me oprecht af waarom dit toch weer in een berichtje op DK is gezet terwijl vorige week al is gebleken dat dat vooral gerel oproept :o
|
Ik denk omdat Jon het wil en omdat Jon de baas is en wij allen op onze knieën vallen in zijn aanwezigheid?
|
who the fuck is jon?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ehh ik weet wel wie jon is, maar.... who the fuck is jon? :o
|
Slotje, want spammen is niet de bedoeling, kinders.
PS: Ik verzin dit ook allemaal niet. Volgende als mededeling met slotje klinkt als goed plan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |