![]() |
Bij de Marine!
Eindelijk, ben vandaag naar een infodag geweest van de Marine, en nu weet ik voor 200% zeker dat ik Officier Zeedienst wil gaan doen :D:D
Maar, ik heb nog even een vraagje: Je woont daar in hokjes, maar heb je er ook internet? (draadloos, kabel of desnoods WiFi), zodat je met familie kunt skypen of MSNen? Iemand ervaring? Alvast bedankt! :) Noeleke. |
Ik had er een tijdje ook interesse in gehad heb het uiteindelijk laten zitten .volgens mij werk je 8 uur per dag dan 8 uur rust en dan 8 uur werk enz en ja je kan gamen,chillen sporten ,lezen internetten tv kijken enz.
Ik raad je deze website aan moet je wel hyves hebben http://werkenbijdemarine.hyves.nl/ Veel succes met info zoeken . |
Over dat 8 uur op, 8 uur af, dat gaat pas gebeuren als je ook echt aan de slag mag. Op 't KIM maak je gewoon dagen van 8 tot 4. Als joja (jongstejaar) krijg je je eigen studiehok, met internetaansluiting, bureau, kast en extra stopcontacten. Je eigen laptop/computer meenemen moet dus wel. Je slaapt op een zaal en als je ouderejaars wordt krijg je je eigen slaapkamer, met bureau, bed en kast. Overigens, in de weekeinden ben je gewoon vrij en kun je dus ook naar huis/familie/vrienden.
|
Citaat:
|
Graag gedaan (:
Veel succes met alle procedures en keuringen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |