![]() |
Thong Song van Saaisqo! #1338
JA!
|
Volgens mij kwam L'Amour Toujours ook pas na 2000 uit in Nederland.
Wat een baas. |
|
Nog mensen wakkah?
|
|
<3 Titel.
En DJ d'agostino :cool::cool::cool: VERGEET BOTEN ANNA NIET JONGENS: |
@Trimm; ik zei al dat ik op 13 juli ook in 013 zal zijn. Dus dat van The National wist ik natuurlijk al lang!!!! ;)
|
Mein Gott wat een bagger :D(N)
|
.. En het ergste is nog dat ik 't allemaal wel mee kan zingen :facepalm:
|
Citaat:
Hoe heet dat nummer ook al weer, met een meisje in de regen, trance nummer. Ehm, en in een discotheek en zo'n vent die naar haar kijkt. Weten jullie dan wat ik bedoel? Er zat iets met 'night' in de titel geloof ik. 2003 denk ik. |
Because the night :cool:
|
Jezus, waarom ken ik dat. :'(
Beter draaien ze ook wat Arctic Monkeys, Strokes, Foo Fighters en QOTSA. |
Citaat:
Reken er maar op dat het vooral nare trance wordt :o |
Waarom krijgen ze nou ruzie?
|
Citaat:
edit: Eau, nevermind :P |
|
Citaat:
|
Ik wilde ook net shit van Scooter posten, haha.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Van de zer00s heb ik niet veel meegekregen. Althans, niet in de orde van de 90s. Eh, ik bedoel, in terms of top40mainstreamellende.
|
Ik heb dankzij de oor nog de top20 CD's van de naughties gewonnen. Thanks OOR!
Maar ik denk dat ze weinig uit die top 20 gaan draaien. Wilco, Sufjan Stevens en Antony zijn vast niet voor zo'n avond weggelegd. |
Dit heeft de hele sneekweek 2006 NONSTOP opgestaan :o |
En als we toch bezig zijn:
|
Citaat:
|
:D:D:D:D:D |
Jag känner en boooooott, hon heter Anna, Anna heter hooooon, Och hon kan banna, banna dig så hååååårt, Hon röjer upp i våran kanaaaaaal....
en dan nog iets. |
Dit vind ik nog steeds wel een tof deuntje! |
|
Limp Bizkit!
System of a Down! Sum 41! Eminem! THE THONG SONG VAN SISQO. Oja, SOAD en LB zijn begin 00's he? Ik heb SOAD nog zien optreden in de HMH, toen was ie zo stoned dat het nergens naar klonk (maar ik vond het sowieso wel vet toen :D). Talk about guilty pleasures. LB heb ik helemaal niks mee gehad, dat vond ik altijd een enorme sukkel. |
Volgens mij is dit nog op het randje zer00s. Dit vond ik zo'n ontzettend vet nummer. |
http://www.top40jaarlijsten.nl/top_40_2000.html und so weiter voor een geheugenopfrissert.
|
Ah YES Britney Spears is natuurlijk ook zer00s :cool:
|
die heb ik ooit nog gekaraoked. :cool: Btw, Limp Bizkit is van eerder hoor. 2e album (met Nookie erop) is van '98 of '99. Ze stonden iig op Woodstock '99 en toen kende ik het album al. |
Zonde dat ik geen stuff meer heb anders had ik een wietje kunnen wikkelen. Om nom nom.
|
Deze vond ik ook heeeeeel gaaf. |
Speaking of Nookie; ever since ik "Noekie" heb gelezen (Trimm Trabb naamzoek) hoor ik Fred Durst blèren "I DID IT ALL FOR ANOEKIE" :s
|
Volgens mij vind ik alles wat tussen 2000 en 2004 gemaakt is gaaf trouwens :D(N)
|
Because the night is van Patti Smith, verdoeme! :o
|
Citaat:
|
Het voelt allemaal nog zo recent :| Wat gaat de tijd hard, etc, etc.
3 Doors Down - Kryptonite, Krezip - I Would Stay, Papa Roach - Last Resort. Toen ik nog naar Pinkpop en LL ging.../zwijmel :D |
\OH MAN IK HEB ZO'N ZIN IN MORGEN <3 :D:D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
zelfs de backstreet boys pikten nog het begin van de zer00s mee :cool: |
Citaat:
Je moest es weten hoe vaak klasgenoten dat naar me gebruld hebben. :p |
Dit stond blijkbaar in 2001 in de charts volgens de top40-bijbel op nummer 261. wat. -o- Citaat:
|
OMFG dit was ik echt helemaal vergeten:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij was ik nog in de studio toen dat bekend gemaakt werd! Heb ik ook één van m'n beste vriendinnen leren kennen. :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |