![]() |
Ik ben sjikkersaai #1339
Ball'n?
|
@Dobermann:
Rusteloos ben ik wel, maar ik heb meer het idee dat dat komt omdat ik me op het moment echt gewoon goed voel. Ik ben ineens vrolijk en enthousiast en dan blijf ik bezig. Soms ben ik zelfs bang dat ik manisch aan het worden ben, maar ik denk dat dat wel mee valt. Ik heb me gewoon al in geen jaren meer zo goed gevoeld. Prikkelbaar ben ik gelukkig helemaal niet! |
.sann 80
Dobermann 61 Absinthe 50 Noedelhap 29 Trimm Trabb 27 Martiño 25 lentekriebel 24 Macrador 18 Carn 17 Little Phoebe 14 Pippeloen 13 freezer 13 Batave 12 Moz 11 Pierrot 11 Paranoide 10 egon 10 snoopy 8 Tink* 7 *Miekje* 7 Doux 6 Mc Kauw 6 Andijvie 6 Stefenootje 6 Sarah 5 mijamoto 4 Lorelei 4 IKBENBABSWEL 4 Sherlock 4 Commendatore 3 Schrödinger 3 qandy 1 Panopticon 1 Syori 1 |
Lentekriebel, batsen?
|
Ik heb net mijn statistieken eens even bekeken. Eigenlijk is het best wel triest. Ik ben al meer dan negen jaar lid, maar heb nog niet veel meer dan 7000 berichten geplaatst :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga slapen kinders! Morgen een hele dag filosoferen.
|
kggggr Citaat:
|
Citaat:
Oh god, hij heeft nog diezelfde ouderwetse vrouwenzangstem ;| als toen ie 14 was, en hij ziet er nog gayer uit dan eerst. Ik vraag me af of ie nog wel eens meer heeft gedaan dan "lekker-likke-likke". :facepalm: |
Mijn oren piepen en de muziek was kut, maar het gezelschap was weer fijn
|
Geen goede muziek? Weird. Of nou ja; niet weird (want het is allemaal aids natuurlijk) maar eh, dat 't echt kut is in de zin van "onherkenbaar" en dus ook niet leuk ongeacht heroische hoeveelheden alcohol is toch curieus.
|
Ik vind slapen zo saaiiiii.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook wel zin in morgen en ook geen zin om iets anders te doen, afgezien van een beetje tekenen dan, maar ik vind slapen alleen boeiend als ik langer dan 30 uur wakker ben. Of als ik moet opstaan :D;d:D: |
Ik kan niet slapen. Nu ga ik maar een droge worst eten.
|
Mijn dag bestaat morgen uit werk, schoonmaken en de was doen. Het belooft een spannende zaterdag te worden :]
|
Citaat:
|
Dat meisje zou hem ook niet doen. Die niet-kus op het einde bewijst het.
|
Nou, de worst valt een beetje tegen. Niet goed gedaan, meneer de slager.
|
Was ie te droog?
|
Nee, smaakloos.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
~~ Anyway slaap lekker allemaal. |
Citaat:
|
Hm, ik ga zo ff tangled kijken (Y)
|
Ik dacht weer dat ik me had verslapen. Telefoon zei 6:12.
Maar ik mag een uur later komen vandaag *o* |
Werken!
|
LP eetje waar arbeit je nu?
|
HARRR wil ik Dames in de dop terukijken op Rtlgemist, staat er naast bij de videosnacks een fragment "Dames nemen afscheid van Marietje" :mad: Bedankt, rtl, dat jullie dat op de gemistpagina zetten :confused: (y)
|
hint : het gaat toch ietsje anders!
|
Oh! Dan neem ik mijn boze woorden jegens rtl terug! Helaas is het internet een beetje kapot, waardoor ik nog steeds niet kan kijken.
|
nou ik kan niks zeggen verder, maar het gaat gewoon ietsje anders :p
maar ik snap je frustratie, heb rtlgemist al eens gemaild hierover maar niks terug gekregen!! |
Wat een vies beestje is Linsey toch
|
Ik vind die jury zo kut, in Dames in de Dop.
|
Dat zijn toch gewoon alle docenten?
Die """psycholoog""" zit trouwens ook in 10 jaar jonger in 10 dagen. Ook al zo'n kwaliteitsprogramma. Daar is hij FEEL COACH :D |
Morning.
|
Oh het is definitief, ik krijg m'n oude account niet terug :(
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond die discussie over wie de minister president is wel mooi.
coach : wie is onze huidige minister president? -Rutte! -Nee joh, het is Balkenende! -eh ik dacht Willem Kok ofzo? :D |
Citaat:
|
Wat zijn er eigenlijk veel gave Hermannen. Van Veen, Koch, Finkers, De Coninck, Brood, Brusselmans.
|
Jezus, ik dacht net echt heel even: Huh, er zit toch helemaal geen Marietje in? :o :facepalm:
|
goedemiddag ;x
|
Na een heerlijke nacht bij sanne :bloos: zat ik zojuist in de trein, en toen kwamen twee jongens van de railcatering, die ook echt een kleine act hadden ingestudeerd. Normaal vind ik railcateringmensen die overdreven vrolijk doen irritant, maar dit was, ondanks dat ik brak was, best grappig.
|
helaas hadden ze geen paracetamol
|
Ik vond het ook heel fijn met je martin :bloos:
Jammer dat je vanochtend bijna letterlijk de deur uitvluchtte :( Ik weet dat met een dame slapen een rare ervaring voor je is/was, maar dit was wel erg onaardig! |
Nou, ik heb wel heel mooi de trein van 1208 gehaald, daarna gelijk boodschappen gedaan, en dus toch nog wel al nuttige dingen gedaan. Dus het was het wel waard.
En jij lag alleen maar te liggen in bed, stond ik daar mooi in mn ondergoed door het huis te rennen, doe je niet eens mee. :'( |
Ondergoedparty's zijn alleen voor Rationeel :bloos:
|
nee dat zou raar zijn geweest als sann voor niks door der huis zou gaan rennen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |