![]() |
Nintendo 3DS
Hallo allemaal!
24 maart is het zover, de 3DS komt uit in Nederland. Zijn er hier mensen die de afgelopen maanden, zoals ik, hun zuurverdiende centjes hebben gespaard om dit juweeltje te kopen? :D Voor de mensen die denken ":confused:Huh, nintendo 3ds?": De 3Ds is de nieuwe spelcomputer van nintendo. Het is de eerste spelcomputer die games in 3D kan afspelen (zonder zo'n vet stoere blauw-rode bril), en er zitten ook allerlei extraatjes bij zoals 3D-foto's maken enzo.. Snap je? :y Nou ja, hebben mensen nog spel-tips voor als 'ie uitkomt? Mij lijkt pilote wings resort erg leuk *O* |
Ik spaar nog eventjes door, zodat ik in November een nieuwe computer en TES V: Skyrim kan kopen. Nintendo vind ik niet echt super meer. Maar ik hou van m'n N64. :D
|
jammer genoeg vind ik de ND 3DS niet zo intressant... het klinkt leuk maar ik zie het niet zitten...
misschien neem ik de uitkomende nieuwe psp... |
Ik heb hem pas geleden gekregen. De batterij is zwaar verpest.
|
3DS!*O*
Mooi beeld! |
3DS is zwaar geniaal, had 'm vanaf 24 maart. Rayman en Street fighter tot nu toe
|
Rayman is fun
|
Natuurlijk is het heerlijk om Ocarina Of Time op vakantie te kunnen spelen, maar ik ben niet overtuigd van de 3DS zelf. Misschien als ze ook nog Windwaker aankondigen. <3
|
Lekker alles rerererereleasen
|
Ik word er scheel van
|
= )
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |