![]() |
Hot or not
Yo!
Ik moet voor een project een website bouwen maar ik ben opzoek naar opbouwende kritiek. Wat vinden jullie. :) |
Niet verkeerd.(y) Je denkt eerst wow. Maar het is best overzichtelijk
|
Citaat:
|
Dat was prima
Succes! (y) |
Nog iemand op- of aanmerkingen?
|
Jeah dordrecht ;)
Ik zou het middelste stuk met laatste tips en steden dan wel compleet rechts dan wel compleet links plaatsen. goede kleurcontrasten, mooi uitgebalanceerd verder, zeer weinig mis mee. |
Zo, erg nice gedaan! Ik zou alleen de homepage iets minder lang maken als het kan. Misschien kun je alleen de eerste 3 restaurants tonen, en dan een vrij grote "Bekijk meer"-knop of zo maken. Dan kun je op de pagina waar die knop naartoe linkt misschien beter de hele lengte gebruiken, waardoor de pagina weer minder lang wordt. Of je zet in een kolom ernaast een overzicht, categorieën (kenmerken in jouw geval), etc.
|
Nice! Super mensen.
Ga er werk van maken :) |
Hebben nog meer mensen commentaar? :)
|
Citaat:
|
zeer cool die site van je
|
Zeer mooie site! Prettige kleuren en ondanks de 'vele info' toch een rustig, duidelijk overzicht!
|
(Y) Ziet er goed uit!
De kleuren die je hebt gebruikt zijn inderdaad goed uitgekozen, ze doen geen pijn aan je ogen. Ze stralen echt rust uit. Ook goed bedacht om dat geTwitter er bij te plaatsen. |
Zelf design gedaan?
Veel dingen die werken enz nog niet. Veel HTML php zie ik nog niet zoveel alleen bij contact? Wat voor opleiding doe je? |
Top! Redelijk positieve berichten merk ik.
@ H00ksh0t: Ik doe de opleiding Technische Bedrijfskunde en hebben hem gemaakt met een aantal studenten. Wat werkt er nog niet? |
Ja ja , dit ziet er goed uit! ;)
|
Ik heb ondertussen het maximum aantal berichten op de frontpage aangepast, ziet er nu inderdaad overzichtelijker uit! :D
Wat vinden jullie van de banner? |
Citaat:
Wat me net ook nog opviel, is dat ik in het 'Zoeken' schermpje, niet meteen doorhad dat het grijze vlak het zoekvlak is :D Misschien kun je daar standaard iets als "Typ uw zoekopdracht hier" o.i.d., en zodra je erop klikt het balkje leegmaken. Is vrij eenvoudig in te bouwen, standaard een value="de tekst" meegeven, en dan gewoon een onfocus="this.value='';" (ik hoop dat het werkt, schrijf dit uit mijn hoofd, heb het nog niet getest) Als je nog tijd over hebt, kun je misschien die 'Tot 40% korting' button nog een subtiele animatie geven ;) Maar dan moet je zelf maar even kijken, kan ook zijn dat het dan té wordt... Ik moet mijn eigen site trouwens ook maar weer eens opknappen, haha.. EDIT >>> Zie dit artikel: http://webdesignerwall.com/tutorials...aceholder-text |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |