Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ontgroend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1829074)

Tapir3 13-03-2011 22:36

ontgroend

hee,

ik ben 15 jaar en ik ben nog steeds niet ontgroend en ik heb nog nooit een vriendinnetje gehad. Maar ik ga om met mensen die bijna allemaal al ontmaagd zijn, en telkens als ze het over ervaringen hebben voel ik me een beetje buitengesloten. Maar ik snap het ook niet, want ik ga met mijn vrienden dus naar plekken waar hun dus hun vriendjes en vriendinnetjes krijgen. Ik snap mezelf ook niet, want ik heb laatst heb ik nee gezegd tegen een trio met 2 meisjes, omdat ik geen misbruik van hun wou maken omdat ze dronken waren. Maar de dag erna waren ze allebei nuchter en zeiden ze dat ik het toch had moeten doen. Ik heb dus eigenlijk als probleem ik heb het ook van meerdere meisjes gehoord waardoor ik ben afgewezen en al mijn vriendinnen zeggen het ook. Ik ben te lief. Wat moet ik eraan doen?

Dutchess 13-03-2011 22:43

niks, dat is geen proleem

anne11112 13-03-2011 22:45

Op ieder potje past een deksel;)

kortom: je krijgt heus wel vriendin, zoent wel eens. Anderen zijn er vroeger bij in dit geval zijn dit je vrienden en zo. En anderen weer wat later, sommigen zoals jij dus. Iig maak je geen zorgen. Het komt wel;)

Sabir 13-03-2011 23:19

Ik vind dat het de juiste keuze was om dat trio af te wijzen, waarschijnlijk hadden ze anders gereageerd als je wel seks met ze had gehad terwijl ze dronken waren. Een duimregel: Heb nooit seks met iemand die dronken is, tenzij je zelf ook dronken bent. Je moet je trouwens niet haasten, het is geen vereiste van de overheid, je gemeente of je school dat je op je vijftiende al iemand moet hebben gezoend.

olha1 14-03-2011 00:56

ik zeg altijd tegen iemand die ik ken dat hij te lief is xD

maar ehmm.... ik zou zeggen niks eraan doen blijf jezels er zijn genoeg anderen?

komt allemaal op zijn tijd

mandy441 14-03-2011 08:30

wacht... het komt nog wel

gwn gedult dat is beter dan wat ik heb mee gemaakt

Cherry Springs 14-03-2011 10:08

Je hoeft echt niet per se op dezelfde leeftijd ontmaagd te worden als je vrienden. Als je nou een tijdje wacht dan kom je een meisje tegen dat het wel op prijs stelt dat je haar niet misbruikt. Dat soort meisjes zijn leuker. Je moet gewoon wachten zolang je niet met iedere vezel in je lichaam voelt dat je met een meisje naar bed wilt. Het komt echt nog wel.

-Max- 14-03-2011 16:15

Ik heb ook nog nooit iets met iemand gehad of gedaan. Tegen mij wordt gezegd dat je vast iemand tegenkomt die je helemaal te gek vindt en andersom. Je hebt tijd zat, er zit ook geen limiet aan :)

Diamera 14-03-2011 20:14

Daar moet je niets aan doen! Ik vind het een supergoede eigenschap, lief zijn, en ook een goede keuze dat je dat van dat trio hebt afgewezen. Ik ben ook 15 en heb alleen nog maar met 1 iemand gezoend, en dat vind ik geen probleem. Ik hoef niet zo gauw ontmaagd te worden als het toch alleen maar gebeurt om het gehad te hebben op de 15e, dan heb ik liever dat het echt iets voor me betekent en gebeurt met iemand die veel voor me betekent.

Wil je nou echt je speciale eerste keer op zo'n manier beleven, met een meisje, nou ja in dit geval twee dan, van wie je niet eens oprecht houdt? En wil je geen meisje dat seks toch wat specialer vindt dan iets wat je in een dronken bui doet om de tijd te verdrijven? Dat jij er later ook met plezier aan kunt terugdenken, wat voor mooie eerste keer (en volgende keren) je hebt gehad? Wat hier ook al wordt gezegd: gewoon afwachten, je komt vast wel iemand tegen die bij jou past. En nou ja het is nogal een 'de-moraal-van-het-verhaal-is...' preek geworden, maar ik meen het wel :o

ultras4life 14-03-2011 21:54

Citaat:

anne11112 schreef: (Bericht 31438815)
op ieder potje past een deksel;)

kortom: Je krijgt heus wel vriendin, zoent wel eens. Anderen zijn er vroeger bij in dit geval zijn dit je vrienden en zo. En anderen weer wat later, sommigen zoals jij dus. Iig maak je geen zorgen. Het komt wel;)

+1

olha1 14-03-2011 22:13

Citaat:

Diamera schreef: (Bericht 31441734)
Daar moet je niets aan doen! Ik vind het een supergoede eigenschap, lief zijn, en ook een goede keuze dat je dat van dat trio hebt afgewezen. Ik ben ook 15 en heb alleen nog maar met 1 iemand gezoend, en dat vind ik geen probleem. Ik hoef niet zo gauw ontmaagd te worden als het toch alleen maar gebeurt om het gehad te hebben op de 15e, dan heb ik liever dat het echt iets voor me betekent en gebeurt met iemand die veel voor me betekent.

Wil je nou echt je speciale eerste keer op zo'n manier beleven, met een meisje, nou ja in dit geval twee dan, van wie je niet eens oprecht houdt? En wil je geen meisje dat seks toch wat specialer vindt dan iets wat je in een dronken bui doet om de tijd te verdrijven? Dat jij er later ook met plezier aan kunt terugdenken, wat voor mooie eerste keer (en volgende keren) je hebt gehad? Wat hier ook al wordt gezegd: gewoon afwachten, je komt vast wel iemand tegen die bij jou past. En nou ja het is nogal een 'de-moraal-van-het-verhaal-is...' preek geworden, maar ik meen het wel :o

het is natuurlijk wel zo dat je niet vaak de kans krijgt op een trio:evil:

idd ik vind het altijd ook jammer om te horen dat een vriend het doet en gewoon het heeft gedaan en niks voelde...

ik bedoel je eerste keer moet juist zijn met een persoon waarvan je denkt hier wil ik bij blijven/dit is haar (of hem)

geniet van het leven zo onschuldig als het (nog) is;)

Batave 14-03-2011 23:06

Meid, wat heb je een zwaar leven.

Seriously though vind ik het wel bewonderenswaardig dat je dat gedaan heb. Niks te lief, verantwoordelijk en oprecht (y).

synbitz 14-03-2011 23:17

toen ik nog nooit gekust had en ik deed het... was het van ... is dit het? -.-
toen ik nog nooit sex gehad had en ik deed het... was het van ... is dit het? -.-

dusjaa maakt ni uit al die shit. tenzei je 30 bent ofzo

Sandbak 15-03-2011 17:42

Laat je niet leiden door alle verhalen...

Sabir 15-03-2011 17:47

Citaat:

Sandbak schreef: (Bericht 31443813)
Laat je niet lijden door alle verhalen...

Pssst... Leiden schrijf je met een ei, niet een ij.

Pyro Power 16-03-2011 16:34

Citaat:

Sabir schreef: (Bericht 31438875)
Een duimregel:

Duimregel? Volgens mij is het een vuistregel.

Relax, het komt allemaal wel goed. Al snap ik de hele fuzz om het zoenen niet echt zo. Het bijhouden van het aantal meisjes ook niet. Nou heb ik toevallig met 3 meisjes gezoent. Dat kun je moeilijk vergeten, maar bijvoorbeeld 14 meisjes, dat had ik de tel al lang opgegeven.

Het hele gedoe om de hoeveelheid meisjes met wie je zoent :facepalm: (n)

Sabir 16-03-2011 20:23

Citaat:

Pyro Power schreef: (Bericht 31446411)

Duimregel? Volgens mij is het een vuistregel.

Relax, het komt allemaal wel goed. Al snap ik de hele fuzz om het zoenen niet echt zo. Het bijhouden van het aantal meisjes ook niet. Nou heb ik toevallig met 3 meisjes gezoent. Dat kun je moeilijk vergeten, maar bijvoorbeeld 14 meisjes, dat had ik de tel al lang opgegeven.

Het hele gedoe om de hoeveelheid meisjes met wie je zoent :facepalm: (n)

Het was 00:19, ik was niet helemaal helder. Het is inderdaad een vuistregel, niet een duimregel.

Tapir3 17-03-2011 14:52

Citaat:

olha1 schreef: (Bericht 31442325)
het is natuurlijk wel zo dat je niet vaak de kans krijgt op een trio:evil:

idd ik vind het altijd ook jammer om te horen dat een vriend het doet en gewoon het heeft gedaan en niks voelde...

ik bedoel je eerste keer moet juist zijn met een persoon waarvan je denkt hier wil ik bij blijven/dit is haar (of hem)

geniet van het leven zo onschuldig als het (nog) is;)

ja maar het punt is 1 van die meisjes die ken ik niet. Maar die andere. Die ken ik al sinds ik 1 ben en we hebben zoveel meegemaakt. Ze had laatst ook toegegeven dat ze verliefd op me was van groep 1 tot de 2e klas. En het is echt een heel leuk meisje, ik kan gwn echt mezelf zijn bij haar. Zij is ook de enige waar ik echt hefig mee knuffel. Ik heb haar ook altijd wel leuk gevonden, omdat we echt een klik hebben (er is chemie) ook tussen onze families, omdat onze ouders bevriend waren onze broers zijn beste vrienden en wij ook.

Tapir3 17-03-2011 15:06

Ik voel me ook zo stom soms, omdat ik soms echt hele mooie kansen heb die echt perfect zijn om te zoenen. Ik had bv laatst met een echt heel leuk meisje afgesproken en het was donker, we lagen op zolder, onder de dekens, op de bank een romantische film te kijken. Ik wou haar echt heel erg graag zoenen, maar ik was bang dat zij dat niet wou. Dus ik dacht dat ik eerst haar hand zou pakken zodat het minder een shock zou zijn. Maar ik veranderde echt in een zenuwachtig 5 jaar oud jochie en mijn hand begon echt helemaal te trillen. Uiteindelijk raapte ik al mijn moed bij elkaar en net toen ik haar hand wou pakken, ging mijn telefoon -.-. Toen ik terugkeek was haar hand al weg ):. Of toen bv op hetzelfde feest van die trio, heb ik een heel leuk meisje ontmoet, ik heb haar naar huis gebracht en haar nummer gekregen. De volgende dag hadden we 4 uur op facebook gepraat :P. En sindsdien nog veel meer. Maar laatst toen had zei ze dat ze me echt echt heel leuk vond, alleen dat ze toch veel moeite had met de leeftijd en afstand, omdat we op 2 en een half uur reis tijd wonen en zij is 18. Dus daar kon ze echt niet omheen kijken en we hebben besloten vrienden te blijven ):

LW 17-03-2011 15:15

Meer jongens zouden zoals jou moeten zijn, zoals jij denkt is geen schande juist alleen maar goed!

Tapir3 17-03-2011 15:15

over trio:
Ik denk trouwens dat ze mij ook gwn wouden gebruiken, omdat 1 van die meisjes, ik dus al mijn hele leven ken. Die weet dus alles over mij, dus die weet zeg maar eigenlijk ook dat ik een nogal... nouja... 20+ penis heb :$. Dit heeft zij dus eigenlijk een soort van op het feest lopen schreeuwen, omdat ze dronken was. Ik denk dus eigenlijk dat ze gwn gebruik van me wouden maken.

Duckdoggy 17-03-2011 15:21

Ik zou het zeker niet gaan doen, ''omdat de rest het ook doet'' maar alleen als het voor jou ook goed voelt...

Tapir3 17-03-2011 17:34

Citaat:

Duckdoggy schreef: (Bericht 31449174)
Ik zou het zeker niet gaan doen, ''omdat de rest het ook doet'' maar alleen als het voor jou ook goed voelt...

oh nee daarom doe ik het ook zeker niet. ik ben JUIST iemand die echt niet de massa volgt, ik ben bv de enige die nog nooit heeft gedronken. Ik heb nog nooit gedronken, gerookt, geblowt, drugs gedaan, etc... maar ik denk wel dat ik er klaar voor ben, ik denk gwn de hele tijd dat ik niemand wil kwetsen, irriteren, pijn doen of in een lastige situatie brengen...

Sabir 17-03-2011 18:22

Het is goed om niet bij de massa te horen, en het is nog beter om rekening te houden met andere mensen. Als ik kijk naar mijn klasgenoten is het eerste dat in me opkomt dat ze gewoon asociaal zijn (gevolgd door flink wat positieve gedachten trouwens).

T_ID 17-03-2011 18:37

Citaat:

Tapir3 schreef: (Bericht 31449159)
Die weet dus alles over mij, dus die weet zeg maar eigenlijk ook dat ik een nogal... nouja... 20+ penis heb :$. Dit heeft zij dus eigenlijk een soort van op het feest lopen schreeuwen, omdat ze dronken was. Ik denk dus eigenlijk dat ze gwn gebruik van me wouden maken.

Dus als je het van op een afstandje bekijkt, was ze gewoon ten koste van jou populair en sletterig aan het doen, en als je haar haar zin had gekregen had ze jou gebruikt.

Het is niet alsof geen seks gelijk staat aan falen, en wel seks gelijk aan succes. Sterker nog, waarschijnlijk hadden heel wat mensen op je neergekeken als je daarin had toegestemd. Misschien niet direct, maar een week of maand later als ze jou niet meer zag staan zeker.
Dat is waarom je de juiste keuze hebt gemaakt daar.

olha1 17-03-2011 19:55

zo te horen ben je idd erg 'wijz'
maar zoals ik de rest lees heb je toch wel gehad dat je iets wou doen met een bepaalde persoon maar niet durfde en ik denk dat dit iets is waar je aan wilt werken?
sinds je al zei dat je heel graag wat wou doen.. maar je durfde niet omdat je onzeker was over haar reactie...
als je nou eens begint met je hand op haar arm te zetten weet je het al ze kan schrikken, ze kan zenuwachtig worden, ze kan opschuiven, ze kan stil blijven zitten...

elke reactie kan ook de betekenis van varieëren.... maar als ik jouw was zou ik eerst kijken naar een reactie op: 'hand op arm.' id dit denk je positief wil je misschien haar arm proberen te 'aaien' en later haar hand vast pakken...

werkt bij mij altijd (a)

AnneElise 21-03-2011 19:42

Nog niet ontgroend en wel een trio? Wauw.

Het komt vanzelf. Beter vind je iemand die je tof vindt voor de eerste keer ipv een willekeurig persoon. If you ask me. Je eerste blijft je namelijk altijd bij!

xx

keepdreaming 23-03-2011 19:10

Citaat:

Tapir3 schreef: (Bericht 31438804)
hee,
want ik heb laatst heb ik nee gezegd tegen een trio met 2 meisjes, omdat ik geen misbruik van hun wou maken omdat ze dronken waren. Maar de dag erna waren ze allebei nuchter en zeiden ze dat ik het toch had moeten doen.

Dat is een probleem ja :P
Heb je Yes man wel is gezien? Ik zou gewoon wat vaker ja zeggen ;)

olha1 23-03-2011 20:11

Citaat:

keepdreaming schreef: (Bericht 31466822)
Dat is een probleem ja :P
Heb je Yes man wel is gezien? Ik zou gewoon wat vaker ja zeggen ;)

maar niet zovaak doen als in de film want dan gaat het gewoon mis -.-

ik denk dat je gewoon met de 'flow' van je leven mee moet gaan en niet met wat een film zegt ;)
dan komt het toch allemaal wel goed.

Tapir3 25-03-2011 23:51

OMG OMG OMG ik ben vanochtend ontgroend!!! :D :D :D. met nog wel een meisje dat ik leuk vind :D. Alles komt toch nog goed (:

Sabir 26-03-2011 11:26

Good for you! :)(Y)

Qimm 26-03-2011 12:47

Citaat:

Tapir3 schreef: (Bericht 31473093)
OMG OMG OMG ik ben vanochtend ontgroend!!! :D :D :D. met nog wel een meisje dat ik leuk vind :D. Alles komt toch nog goed (:

nu kan er idd niets meer mis gaan (y)

maar iig: gefeliciteerd

AnneElise 26-03-2011 17:33

Citaat:

Tapir3 schreef: (Bericht 31473093)

Aaah wat leuk! Zijn jullie een setje geworden? (:

Tapir3 27-03-2011 12:11

Citaat:

AnneElise schreef: (Bericht 31474834)
Aaah wat leuk! Zijn jullie een setje geworden? (:

jammer genoeg niet ):, ik had de dag ervoor gezegd dat ik haar leuk vind, en zij vond mij ook wel leuk alleen wou ze onze vriendschap niet verpesten en ze wou dus geen relatie.... en nu gaat alles dus best wel kut tussen ons.... dus ik heb er eigenlijk ook wel een beetje spijt van ):

olha1 27-03-2011 13:58

Citaat:

Tapir3 schreef: (Bericht 31476023)
jammer genoeg niet ):, ik had de dag ervoor gezegd dat ik haar leuk vind, en zij vond mij ook wel leuk alleen wou ze onze vriendschap niet verpesten en ze wou dus geen relatie.... en nu gaat alles dus best wel kut tussen ons.... dus ik heb er eigenlijk ook wel een beetje spijt van ):

met een beetje doorzetten kun je in een relatie met haar komen

Sabir 27-03-2011 14:23

"Liefde moet je afdwingen. Nou, toen ging ik een beetje dwingen..." Najib Amhali.

Volk 27-03-2011 15:51

Citaat:

Tapir3 schreef: (Bericht 31476023)

Dus om jullie vriendschap te redden is jullie vriendschap nu kut? Dan zou ik gewoon een relatie met haar hoor, het lijkt me leuker om een relatie te hebben met iemand die jou ook leuk vind in plaats van wat er nu is.

Tapir3 27-03-2011 18:50

ja... we hebben het een beetje uitgepraat. Ik heb nog gevraagd of ze toch geen relatie wou en miss nog een open relatie maar dat wou ze niet ):. maar we hebben elkaar nu beloofd dat we gewoon normaal tegen elkaar gaan doen, alsof er niks is gebeurt.

olha1 27-03-2011 21:01

Citaat:

Tapir3 schreef: (Bericht 31477011)
ja... we hebben het een beetje uitgepraat. Ik heb nog gevraagd of ze toch geen relatie wou en miss nog een open relatie maar dat wou ze niet ):. maar we hebben elkaar nu beloofd dat we gewoon normaal tegen elkaar gaan doen, alsof er niks is gebeurt.

dat werkt niet...

echt zeg haar dat het het waard is want anders blijft het raar.

Edelweiss 28-03-2011 19:09

vraag haar mee uit.. kan toch ook vriendschappelijk? kunnen jullie het daar uit praten...

-Richard- 28-03-2011 19:18

Idd, dit lijkt me juist een situatie van. Doorzetten!

En het dan proberen. Misschien gaat het juist wél goed. Maar dat hoeft niet nee.

Aicanaro 28-03-2011 21:19

Its good for girl to meet boy in park.

its better for boy to park meat in girl!

Batave 28-03-2011 21:33

:facepalm:

Diamera 28-03-2011 21:37

Citaat:

Batave schreef: (Bericht 31480767)
:facepalm:

+1

Secret Agent 28-03-2011 21:42

Citaat:

Aicanaro schreef: (Bericht 31480669)
Its good for girl to meet boy in park.

its better for boy to park meat in girl!

Nou, maar goed dat jij het topic even komt redden met deze geniale opmerking.

ot: Meisje vadnaag nog gesproken? Ik ben geloof ik niet zo'n voorstander van 'even doorzetten'. Ze is duidelijk geweest, vind je niet leuk. Jammer maar helaas, better luck next time and moving on. Zou ik zeggen. :o

Tapir3 29-03-2011 08:02

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 31480845)

ot: Meisje vadnaag nog gesproken? Ik ben geloof ik niet zo'n voorstander van 'even doorzetten'. Ze is duidelijk geweest, vind je niet leuk. Jammer maar helaas, better luck next time and moving on. Zou ik zeggen. :o

ja precies.... dat dacht ik ook. ze heeft wel echt duidelijk gemaakt van dat ze geen relatie wou, en ik had nog 1 keertje gevraagd voor miss een open relatie wou ze ook niet. Toen heb ik ook wel gezegd van ok I got the message. Maarja... het is nu dus best wel vet awkward dus ik ga haar denk ik vragen om gwn weer een keertje af te spreken... als vrienden dan hopelijk werkt dat dan. Maar ik kan toch het feit niet onderdrukken dat.... ik haar stiekem nog een keertje wil zoenen :$

Lusi 29-03-2011 10:05

'We're not hooking up because we wanna be friends, but we're not being friends because we wanna hook up. So let's hook up.'

olha1 29-03-2011 16:14

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 31481721)
'We're not hooking up because we wanna be friends, but we're not being friends because we wanna hook up. So let's hook up.'

+1

Aicanaro 29-03-2011 16:21

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 31480845)

Graag gedaan.

Pluis 29-03-2011 16:32

gezien de topicwending, verplaats ik dit topic naar Liefde en relatie!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.