![]() |
Waar ben je nog NIET achter?
Een topic om op te biechten waar je nog niet achter bent. En dan maar hopen dat er iemand is die je het vertelt!
- Ik weet nog steeds niet waarom de beruchte uitspraak "Ich wusste es nicht" (of zo?) zo grappig/erg was/is. Ook weet ik niet precies wat een No Fly Zone inhoudt. Hoe kan de rest van de wereld de Libiers verbieden in hun eigen luchtruim te vliegen? :s |
Waarschijnlijk bedoel je "Wir haben es nicht gewusst".
Dit werd na WO II door vele Duitters aangehaald als argument tegen vervolging. Ze zeiden dat ze niets van de Holocaust afwisten, niets wisten van de concentratiekampen, etc (al is er genoeg bewijs dat dit wel zo is). |
wat een rare vraag, ik weet het pas als .. als ik het weet :D dan ben ik er al achter.
|
Wat is een no-flyzone?
In het algemeen is een no-flyzone een luchtruim waar geen luchtvoertuigen worden getolereerd, behalve die van degenen die de no-flyzone afdwingen. Het is een eerste stap naar openlijke oorlog, want als je hem instelt, moet je ook bereid zijn om hem te handhaven. In het geval van Libië zouden gevechtsvliegtuigen van Kadhafi dus worden neergeschoten als zij de no-flyzone binnenkomen. In Libië is de no-flyzone vooral bedoeld om de burgerbevolking te beschermen. Maar de opstandelingen zouden ook graag zien dat hij wordt gebruikt om posities van Kadhafi's troepen aan te vallen. |
Waarom de meeste vrouwen zich noch vanuit het oogpunt van aantrekkelijkheid, noch vanuit het oogpunt van praktisch nut kleden.
Nou ja, ik weet natuurlijk wel waarom dat zo is, maar ik blijf me toch verbazen over dit soort dingen. |
Een goede manier om te stoppen met alles uit te stellen en te soggen enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Ik ben er nog niet achter waar van die zwarte rondjes met witte stip voor zijn die soms op stoepen en straten geschilderd zijn. |
@Etmakas: volgens mij zit daaronder een gasleiding of brandkraan. Maar ik weet het ook niet zeker hoor!
|
Wat ik ook mysterieus vind: lange vrouwen die op hoge hakken lopen. :confused:
Ik begrijp vrouwen gewoon niet! :'( |
Maar vrouwen dragen niet alleen hakken om langer te lijken, maar ook om bijv. de vorm van hun benen anders te maken en anders te lopen en omdat ze die schoenen mooi vinden.
|
Ja, maar als je lang bent is dat al een nadeel (immers, mannen willen een vrouw die kleiner is), dan ga je dat toch niet extra benadrukken?
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik snap al een tijdje niet hoe mensen steden kunnen raden (in de raad-de-stad-topics). Ik bedoel, is iedereen overal op de wereld geweest? Hoe weten ze anders welke stad het is? Gokken?
:( |
Gewoon algemene kennis. Je herkent een plaatje of logisch redeneren.
|
Citaat:
|
proxy, wat ben je toch een jankflikker :)
|
Oh ja, voor het geval men niet kan inschatten wat ik bedoel, ik ben zelf geen holocaustontkenner, maar ik bekijk verhalen graag vanaf twee of meer kanten i.p.v. automagisch met de massa mee te gaan.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:| Denk eens na voordat je van die poep zegt. Jezus. |
Over de holocaust dingetje, vandaag zei mijn geschiedenisleraar dat heel veel Duitsers niets wisten van wat er in de concentratiekampen gebeurde. En dat nog veel minder mensen wisten over alle andere verschrikkingen die in WOII gebeurd zijn. Dus, ja, ik weet niet :o
|
Citaat:
Bij mij thuis zeggen we het ook best vaak. |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Syori is oprecht verbaasd dat ze meer typte dan ze wilde :D(Y)
Maar tl;dr |
Citaat:
Ik heb het netjes in een spoiler gezet deze keer.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, dat, dus. :o En! Er wordt hier niets onder spoilers gezet :nono: |
Ja, WO2 was altijd al een gezellig en opbeurend onderwerp.
En nu ga ik weer ontopic :o |
Citaat:
|
Nou ja, ik heb niet veel verstand van kleren en zelf draag ik bijna altijd een spijkerbroek en gympen (hoewel ik 1.62 m. ben dus ik zóu wel hakken kunnen dragen :P ) maar ik kan me wel voorstellen waarom vrouwen dat doen hoor. Onder sommige kleding staat het gewoon stom om iets anders te dragen. En naja, die kleding hoéven ze natuurlijk niet te dragen, maar sommige vrouwen moet representatieve kleding aan enzo
|
Ik heb altijd allerlei ideeën, maar ik kan ze nooit verwoorden, en als ik het probeer dan denken mensen aan hele andere dingen. Echt vervelend, want meestal is het echt een goed idee of oplossing. Gelukkig lukt het soms wel op papier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er nog niet achter waarom iemand niet tegen het homohuwelijk zou mogen zijn. :o
|
Citaat:
Nou ja, ik ben gewoon tegen censuur. Ook, of juist, in dit geval. |
Overigens is Mein Kampf niet verboden; de auteursrechten zijn in handen van de staat. Per saldo maakt het niet veel uit, maar je mag gewoon legaal een oud exemplaar hebben/verhandelen/etc.
That said; censuur is altijd slecht. Tenzij je wat te verbergen en/of een dubbele agenda hebt. Kinda makes you wonder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |