![]() |
gedichten
Hallo allemaal,
Zijn er onder jullie ook die wel eens eigen gedichten plaatsen op sites? Ik heb er een paar gevonden : www.nieuwsvoorjou.nl (ook verhalen en wist je datjes) www.gedichtenstad.nl (alleen gedichten) www.leukegedichten.nl (ook alleen gedichten) zou het leuk zijn om hierop te plaatsen? zouden je gedichten dan veel worden gelezen? :o:facepalm: |
Ik krijg altijd de rillingen van dat soort sites. :O Ik heb het hooguit een kwartie uitgehouden, ooit, op zo'n site, om te concluderen dat het één grote anonieme massa is met amper tot geen feedback en een niveau gedichten waar men heel lyrisch over doet en die ik stom vind.
Ik zit wél op een andere gedichtensite, maar die zal ik niet noemen i.v.m. reclame. (: Die is in ieder geval klein en je kent elkaar zo'n beetje én je krijgt tenminste feedback. Net als hier, eigenlijk. :Y |
pm!
|
Tsja.
Spoiler
Ik weet niet. Ik heb het gevoel dat ik me op die sites die jij, TS, noemt, niet thuis zou voelen. :o |
Citaat:
|
Ik plaats mijn gedichten op scholieren.com, waar ik duidelijk en inhoudelijk commentaar krijg. Op puberpoezie na heb ik nog nergens anders een site gevonden waar ik als 16jarige fatsoenlijk commentaar kan krijgen op mijn schrijfsels anders dan 'kom op jongen, hou je sterk!' en 'oh ik word hier helemaal verdrietig van!'-gezeik van 50 jarige oma's die niets te doen hebben met hun rimpels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen gedichtenforum, dus heb maar geen /care. :P En verder puberpoezie.nl, dus. En dít forum. (:
|
dit is idd een leuk forum, je kunt hier wel veel kwijt aan inspiratie...
|
ik denk dat ik een gedicht ga plaatsen op de eerste site denk ik
|
Waarom niet hier?
|
omdat hij reclame aan het maken is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |