![]() |
ik ben verliefd
hey,
ik ben een jongen en ik zit in het 3de jaar(15jaar) en ik ben verliefd op een meisje van het 4 de jaar.(16 jaar denk) ze weet niet dat ik op haar verliefd ben. en ik denk ni da ze een lief heeft nu. wat moet ik doen?? ik weet het ni meer. tips a u b :confused: |
Je weet niet hoe oud ze is, je weet niet als ze een relatie heeft, en toch verliefd? xD
Ik zou gewoon vragen mag ik je msn, en daar wat meer over haar te weten komen, en kijken als je haar echt leuk vind... Zo ja dan kun je verdere stappen onxernemen maar nu eerst maar eens dit denk ik ;) |
Citaat:
|
ik heb wat rondgevraagt aan haar vrienden en zei is niet blijven zitte dus dan is ze 16 f 17 jaar
|
Warom vraag je rond, vraag haar zelf toon interesse.
Het is echt niet zo als jij haar toe voegd op hyves/msn en met haar praat ze direct weet dat je haar leuk vind :P |
Heb je überhaupt al eens een gesprek met haar gevoerd? Hyves en MSN zijn kut. Gewoon persoonlijk met haar praten en interesse tonen. Hoe goed ken je haar? Als je haar amper kent vind ik het sowieso vreemd om van verliefdheid te spreken.
Trek de stoute schoenen aan. Zoals mijn moeder altijd zei: Nee heb je, ja kun je krijgen. :) |
Ik vind het echt wel tof als een jongen vanuit het niets interesse in je toont, mits je niet alleen maar over haar heenkwijlt en naar haar luistert. Vraag haar mee uit! Met jou en je vrienden? Geef een feestje, organiseer iets leuks?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het vreemd om van verliefdheid te spreken in zo'n geval. Je hebt echter wel interesse om haar beter te leren kennen, dat is wel duidelijk. I hate to break it to you: de enige manier om haar beter te leren kennen is door met haar te praten. |
Ok, als je niet met haar durft te praten stop nu dan maar alvast
|
idd dit is gewoon een: 'ik vind haar lekker of knap' niet verliefd denk ik...
en als je niet wilt praten weet ik ook niet hoe je verder wilt komen... probeer eens met een connectie vrienden (hiermee bedoel ik een groep mensen (5±) die elkaar wat kennen) met haar te praten en blijf dan achter? of kijk als je in je eentje ergens met haar kan achterblijven |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |