![]() |
Leuke artikels voor engels?
Hooii allemaal,
Voor engels moet ik een mondeling doen van een paar artikels.:( Zo heb ik al op The Times gezocht alleen hier moet je dus voor betalen, en dan is het ook nog de bedoeling dat het een redelijk lange tekst is. Zo heb ik ook nog The Guardian maar daar houdt het op... En er zijn op die site niet veel leuke teksten... Dus hier mijn vraag: heeft iemand een link naar een leuk engels artikel of een site met allemaal bruikbare en leuke artikels? Alvast bedankt! |
Wat voor artikels? Als je nieuwsartikels zoekt, kun je kijken op de sites van CNN en BBC e.d.
Verder is het misschien makkelijker om op onderwerp te zoeken naar leuke artikels dan naar algemene sites met leuke artikels. Succes. |
Citaat:
Inderdaad, je kan beter naar een onderwerp zoeken dat je leuk vindt. Als je dan bijvoorbeeld een blog zoekt dat daarover gaat? |
Wij hadden altijd zo'n Engels tijdschrift. Uit dat tijdschrift mochten we ook artikelen kiezen voor ons mondeling. t/m de vierde oid was dat de WASP reporter en daarna een ander, maar ik ben de naam even kwijt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |