![]() |
Een mening gevraagd..
Ik heb zelf dus het een en ander geschreven in gedicht vorm.. Maar ik zou graag willen weten hoe anderen erover denken.
Graag je mening wat je ervan vind en waarom. Links rechts links rechts De wind door mn haar Links rechts links rechts Muziek dreunt door mn hoofd Links rechts links rechts Ik zag de zon opkomen Links rechts links rechts En ik zag hem onder gaan Links rechts links rechts Mijn dyamo bromt Links rechts links rechts Mijn tas aan mn schouder Links rechts links rechts Weg van hier Links rechts links rechts Helemaal alleen Links rechts links rechts Alleen met mijn gedachten. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Een zoen op iedere wang Een knuffel voor het slapengaan En een kusje op je neus Morgen doen we dit en morgen doen we dat Misschien bakken we een taart Misschien schrijven we een verhaal Maak jij de tekeningen En schrijf ik de zinnen Even is het fijn, en zijn we samen blij Maar aan alles komt een einde ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Twee verschillende kleuren ogen, Twee blauwe en twee bruine. Twee verschillende kleuren haar, Donkerblond en lichtblond. Twee verschillende uiterlijkheden, De een is klein de ander groot. Twee verschillende meisjes. Twee verschillende vaders. Twee zusjes, Door dik en door dun Twee handen op een buik De een leert net schrijven De ander schrijft bladzijden vol De een wil leren dansen De ander leert het haar Twee zusjes Twee meisjes Twee peronages Mijn zusje En ik. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Links rechts links rechts Rollende bandjes Links rechts links rechts Skeelerend door de dag Links rechts links rechts Steeds sneller, steeds verder Links rechts links rechts Met mijn tas aan mijn schouder Links rechts links rechts Ik ga ervandoor Links rechts links rechts En kom nooit meer terug Links rechts links rechts Met mijn hele hebben en houden Links rechts links rechts Zoek ik het elders op Links rechts links rechts Rechts links rechts Links rechts links Rechts links Rechts Links |
--> DoP
|
Ja sorry.. k zag pas dat ik op het verkeerde topic zat nadat ik het gepost had.. en ik wist niet hoe ik het moest verplaatsen
|
ik vind ze zelf niet erg leuk... het spijt me zeer,,, de eerste en laatste zit echt te veel link, rechts in ,,, de andere ook niet erg boeient het spijt me enorm,, zou je mijn gedichtjes op mijn topic ook willen commenteren...
ben er benieuwd naar DOEGGG |
Niet slecht. De links rechts gaat je wel irriteren maar dat hoort er bij
|
gewoon heel lelijk
|
Ik vind het links-rechts nogal afleidend, maar wel origineel. Maar voor mij is het iets te veel, denk ik. Dit komt me trouwens wel bekend voor, heb je dit gedicht al eerder geplaatst hier?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |